Kolejna odsłona wody Chloé Love Story

Francuska marka zakłada, że kobieta, która używa kompozycji zapachowej Chloé Love Story jest zmysłowa i czarująca tak jak jej ambasadorki. Jednak kolejna wersja kultowego już zapachu różni się, i to sporo, od swoich poprzedniczek.

Love Story Eau Sensuelle została stworzona przez dwie ekspertki perfumiarstwa – Anne Flipo (twórczynię Love Story Eau de Parfum i Love Story Eau de Toilette) oraz Domitille Bertier. Od poprzednich kompozycji różni się wstążeczką w pudrowo-różowym kolorze i głównym akordem zapachu, czyli kwiatem pomarańczy. Zmysłowość zapachu podkreślają nuty heliotropium i drzewa sandałowego.

Ambasadorką tej wersji wody została aktorka Clémence Poésy, znana między innymi z roli w sadze o Harrym Potterze, gdzie zadaje szyku jako Fleur Delacour. Czarująca aktorka na potrzeby kampanii została sfotografowana nad brzegiem Sekwany w blasku zachodzącego słońca.

Buteleczka w kształcie kłódki niezmiennie pozostaje taka sama, a inspiracją do jej powstania był słynny most Pont des Arts w Paryżu, na którym zakochani przez wiele lat wieszali tysiące kłódek symbolizujących dozgonne uczucie. Dwa lata temu władze Paryża nakazały usunięcie metalowych kratownic mostu z 45 tonami kłódek, bo zagrażały bezpieczeństwu konstrukcji. Zastąpiono je plastikowymi panelami, które uniemożliwiają wieszanie dowodów miłości. Na otarcie łez zakochani otrzymali od miasta tablice z napisem „Make love not love locks”.

Sentyment do kłódek nadal jednak żyje, a jego symbol można kupić w dobrych perfumeriach.

Chloé Love Story Eau Sensuelle, 365 zł/50ml.

ZobaczSchowaj komentarze

Przymierz zanim kupisz, dzięki nowej funkcji ASOS

W końcu nadszedł moment, kiedy marzenie każdej internetowej zakupoholiczki się spełnia. ASOS wprowadza nową funkcję, która pozwala nam przymierzyć ubrania zanim je kupimy. Kto powiedział, że cuda się nie zdarzają?

Zasady są bardzo proste. Wystarczy mieć aplikację ASOS oraz ponad 18 lat. Wtedy możemy zamówić co tylko chcemy, przymierzyć w domu, czyli w wolnym tłumaczeniu zrobić mini pokaz mody i zapłacić tylko za te rzeczy, które chcemy zatrzymać. Na decyzję mamy dokładnie 30 dni. Nicola Thompson, globalna dyrektor ds. handlu ASOS powiedziała, że wprowadzenie nowej opcji ma na celu „poprawienie doświadczenia internetowych zakupów, które poprzez brytyjski portal robi ponad 15 milionów użytkowników”.

Post udostępniony przez ASOS (@asos)

Niestety jest pewien haczyk. Na razie nowa funkcja jest dostępna tylko w Wielkiej Brytanii, ale mamy nadzieję, że kwestią czasu jest zanim zostanie rozszerzona na pozostałe państwa, a inne portale e-commerce pójdą w ich ślady.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.