Klasyczne i oversize’owe ubrania w nowej odsłonie Calvin Klein Jeans

W waszej szafie nie brakuje bielizny marki Calvin Klein? Jeśli odpowiedź brzmi tak, a w życiu kierujecie się przede wszystkim wygodą, to najnowsza kolekcja linii Jeans jest zdecydowanie czymś co przypadnie wam do gustu.

Klasyczne i oversize’owe ubrania w nowej odsłonie Calvin Klein Jeans

Elementy basicowe są od zawsze domeną linii Jeans. W tegorocznej nie brakuje ciepłych bluz, oversizowych longsleeve’ów czy golfów. Wszystkie elementy opatrzone są klasycznym logo lub pełną nazwą amerykańskiej marki. Ubrania idealnie wpisują się w obowiązujące trendy na „modne i drogie elementy garderoby stylizowane na tanie i zwykłe”. Czujemy, że będzie sprzedażowym strzałem w dziesiątkę.

  • forfinka

    Ubrania Calvina Kleina podobają mi się, ale uwazam,że z cenami to totalnie przesadzają. Ubrania są tak drogie,ze nie wiem czy dużo osób moze sobie na nie pozwolić ( nawet jeśli ubrania są w przecenie).
    Bluzy całkiem fajne, podoba mi sie ich prostota ale nie wiem czy chcialabym chodzić z takim dużym napisem z przodu :( Jestem zdania,że o wiele fajniejsze bluzy ma w swoim sklepie Denley

ZobaczSchowaj komentarze

Archiwalne zdjęcia Kate Moss w kampanii nowego zapachu Calvin Klein

Zdjęcia, 18- letniej Kate Moss zrobił 24 lata temu Mario Sorrenti, marka Calvin Klein postanowiła wykorzystać w kampanii najnowszych perfum Obsessed. Zobaczcie tę obsesyjnie piękną sesję!

Powinna istnieć nowa kategoria dla supermodelek, które nie muszą pojawiać się na sesjach zdjęciowych i pokazach, by zarabiać olbrzymie pieniędzy. Kiedy supermodelki w latach 90. były boginiami zarabiającymi na kontraktach reklamowych gigantyczne pieniądze,  Linda Evangelista wypowiedziała słynne zdanie, które dziś przeszło do legendy : „Nie wstaję z łóżka za mniej niż 10000 $”.  Idąc tym tokiem myślenia Kate Moss nie musiała nawet się budzić by dostać swój ostatni kontrakt. Marka Calvin Klain postanowiła przy promocji swojego nowego zapachu Obsessed, wykorzystać zdjęcia 18-letniej Moss zrobione w 1993 roku przez Mario Sorrentiego. Sesja odbyła się wtedy na Wyspach Dziewiczych, gdzie polecieli tylko we dwójkę – bez zespołu fotografów, fryzjerów i makijażystów.

Kiedy Raf Simons, obecny dyrektor artystyczny Calvina Kleina, obejmował to stanowisko, jedną z pierwszych rzeczy, które zrobił było zapoznanie się z archiwum kampanii Obsession, w którym odkrył wiele przepięknych i nigdy niepublikowanych zdjęć. Oglądając je zaczął rozumieć ich prawdziwość i autentyczność.”Te zdjęcia to zapis głęboko osobistej i prawdziwie ludzkiej historii miłosnej i niezwykłych chwil pomiędzy fotografem a jego modelką, które są nie do powtórzenia” dodał w oświadczeniu.  Dla tych, którzy jeszcze wtedy nie śledzili kariery Kate Moss, małe przypomnienie. Kiedy powstawały te niezwykłe zdjęcia 20-letni Sorrenti był w związku z supermodelką.
Fotografa także zobaczymy w nowej kampanii reklamowej na zdjęciach, które podczas tej samej wyprawy zrobiła mu Moss. Pomysł Calvina Klaina jest ciekawy, ale przypomnijmy, że nieodkrywczy. Stare zdjęcia Moss już  w tamtym roku postanowił wykorzystać Adidas, który promował swój słynny model Gazelle. Jak widać, modelka nie musi już pozować by zarabiać pieniądze i jednocześnie wciąż sprawia, że rzeczy, które reklamuje chcą mieć miliony. Portal WWD przewiduje, że nowy zapachy CK dla mężczyzn i kobiet mogą zarobić 50 milionów dolarów tylko w pierwszym roku sprzedaży.
Zdjęcia są naprawdę piękne. My jesteśmy w nich zakochani!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla stylowej Mamy!

SOLAR

RĘKAWICZKI
199 ZŁ

CREAMY

OLEJEK Z ZIELONEJ KAWY
49 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 ZŁ

CYVONYUK

APASZKA Z INICJAŁAMI
249 ZŁ

THE ODDER SIDE

SWETER
389 ZŁ

RETT FREM

KOLCZYKI
OK. 100 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.