Kendall Jenner fotografuje dla magazynu „Love”

Kendall Jenner już na dobre zadomowiła się w branży modowej, w której osiągnęła chyba wszystko. Jest muzą Karla Lagerfelda, na koncie ma współprace z największymi markami, zaprojektowane przez siebie kolekcje i nic nie zapowiada, żeby miała w najbliższym czasie przystopować. Tym razem młodsza siostra Kim zaskoczyła po raz kolejny, bo na łamach magazynu „Love” pojawiła się jako modelka oraz w zupełnie nowej roli – fotografując na potrzeby jednej z sesji córkę Cindy Crawford, Kaię Gerber. Czy fotografia będzie więc następnym krokiem w karierze Kendall?

Kendall Jenner od dawna interesuje się fotografią. Na jej prywatnym profilu na Instagramie, wielokrotnie udostępniała zrobione przez siebie zdjęcia Kylie, North West czy najbliższych przyjaciół. Jej pierwsza, prawdziwa sesja była więc kwestią czasu. Zdjęcia zrobione przez modelkę zwróciły uwagę Katie Grand, redaktorki naczelnej magazynu „Love”, która wyszła z inicjatywą i zaproponowała Kendall własny edytorial. Co więcej, młodsza siostra Kim, osobiście wybrała Kaię Gerber – córkę Cindy Crawford – na gwiazdę swojej pierwszej, profesjonalnej sesji.

Katie Grand od zawsze wspierała karierę Kendall, która wielokrotnie gościła na łamach magazynu „Love”. Redaktorka nawet odważnie stwierdziła, że Jenner jest lepszą modelką od Kate Moss, jednak nie zapominajmy, że ta druga nigdy nie miała okazji rozwijać swojej kariery w czasach social media. Ponad 70 milionów obserwujących na Instagramie i Twitterze, sprawiło, że paparazzi nie odstępują Kendall na krok, a wszystkie informacje na jej temat niemalże od razu trafiają na pierwsze strony gazet. Nawet kariera w modelingu Kendall nie obyła się bez kontrowersji, bo wiele osób twierdzi, że zawdzięcza ją sławnej rodzinie. Z jednej strony ciężko się dziwić, że Grand zatrudniła Jenner w roli fotograf, z drugiej jednak, magazyn „Love” zawsze starał się promować początkujących i mniej znanych artystów. Na pytanie, czy Kendall zalicza się do tego grona, każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

W najnowszym numerze magazynu, którego okładkowymi gwiazdami są Cara Delevingne i Margot Robbie, pojawi się aż 10-stronicowy materiał zatytułowany „American Beauties”. Kendall sfotografowała i wystylizowała 14-letnią Kaię, która pozowała na tle trawiastego pola w dżinsowej kurtce albo leżąc z twarzą częściowo zakrytą marynarską czapką. Za włosy oraz ledwie widoczny makijaż była odpowiedzialna mama Kai, Cindy Crawford, a efekty sesji są bardzo naturalne. Zarówno Kendall, jak i Kaia, bardzo pozytywnie wypowiadały się na temat współpracy. Gerber stwierdziła nawet, że cała sesja przypominała zwykłe robienie zdjęć przez przyjaciółki, a nie modowy edytorial, co doskonale widać na ujęciach.

Kaia Gerber to co prawda początkująca modelka (dotychczas jej najgłośniejszą kampanią były okulary przeciwsłoneczne Miu Miu), ale mając tak dobre geny wróżymy jej jeszcze wiele sukcesów. A Kendall w roli fotografa? Cóż, jako początkująca modelka również wzbudzała kontrowersje, a jej obecnej pozycji raczej nikt już nie śmie kwestionować.

ZobaczSchowaj komentarze

Marta Wieczorek: chcę być kojarzona z naturalnością

Jej kariera w modelingu zaczęła się przez przypadek. Znajoma dostrzegła w niej ukryty potencjał i postanowiła wysłać jej zdjęcia do warszawskiej agencji Model Plus. To miało miejsce trzy lata temu, a od tego czasu Marta Wieczorek zdążyła wystąpić w kampaniach najbardziej cenionych polskich projektantów oraz pojawić się w znaczących pokazach sezonów. Poznajcie bliżej jedną z bardziej intrygujących twarzy w branży mody w naszym stałym cyklu “Obserwowani”.

Pochodzi z niewielkiej miejscowości położonej w rejonie Borów Tucholskich, około 50 km od Bydgoszczy. Jej zdjęcia do agencji Model Plus wysłała znajoma, która już trzy lata temu zauważyła w niej przyszła modelkę. Kiedy Marta Wieczorek odebrała telefon profesjonalnego bookera, nie przypuszczała, że może to być początek jej kariery w modelingu. Przypadek chciał, że już po trzech dniach od tego zdarzenia miała wykonane pierwsze zdjęcia.

Obecnie ma na koncie kampanie marek takich jak MISBHV, Robert Kupisz, Ania Kuczyńska, Waleria Tokarzewska-Karaszewicz oraz do lookbooka z autorską biżuterią Magdaleny Frąckowiak – top modelki, która stanowi dla niej wielką inspirację i motywację. “Praca w Robertem Kupiszem nad kampanią <Anarchy> była moim pierwszym dużym zleceniem. Pozowałam z Anatolem Modzelewskim przed obiektywem Marcina Tyszki” – opowiada Marta Wieczorek o swoich pierwszych doświadczeniach w pracy. “Bardzo stresowałam się spotkaniem na planie z Magdaleną Frąckowiak, ponieważ od dawna podziwiałam jej osobę. Pewnie dlatego na początku byłam trochę skrępowana” – dodaje. “Jeżeli chodzi o MISBHV, to przed zdjęciami miałam bardzo dużo czasu, aby porozmawiać i poznać się z partnerującym mi Dominikiem Sadochem. Dzięki temu sesja odbyła się w bardzo krótkim czasie, a efekty były świetne” – wspomina modelka.

Marta Wieczorek wyraźnie nie ukrywa, że pierwsze zlecenia wcale nie były dla niej takie proste. “Wszystko było dla mnie nowością, nie byłam świadoma siebie, ani swojego ciała. Musiałam nauczyć się profesjonalnego chodzenia” – wspomina modelka. Dodaje, że nie śledziła wydarzeń związanych z modą, ani nawet nie podkradała mamie ubrań oraz kosmetyków do makijażu. Interesowała się jednak aktorstwem oraz brała udział w przedstawieniach szkolnych, co okazało się bardzo pomocne w przełamywaniu bariery nieśmiałości. “Myślę, że w przyszłości wybiorę studia aktorskie, dlatego teraz, gdy przeprowadziłam się do Warszawy, z pewności będę chodziła na zajęcia teatralne” – zdradza Marta.

Podkreśla, że chce przede wszystkim współpracować z osobami z większym doświadczeniem, dzięki czemu sama coraz lepiej będzie mogła wykonywać swoją pracę. Marzy jej się kampania przed obiektywem Zuzy Krajewskiej, ponieważ uwielbia jej zdjęcia, a jeszcze nie miała okazji poznać jej osobiście. Byłaby szczęśliwa, jeśli miałaby okazję wziąć udział w projekcie dla Calvina Kleina – marki, którą ceni za minimalizm, tym bardziej, że nadchodzi czas Rafa Simonsa na stanowisku dyrektora kreatywnego. Lubi oglądać zdjęcia Petera Lindbergha, a pracę z nim uważa za największe osiągnięcie jakiejkolwiek modelki.

Marta Wieczorek obecnie skupia się na nauce w jednym z warszawskich liceum, a po zdaniu matury planuje karierę w największych stolicach mody, takich jak: Paryż, Nowy Jork, Londyn i Mediolan. “Chciałabym dalej pracować jako modelka, podróżować oraz uczyć się aktorstwa. Myślę, że będę w stanie pogodzić wszystkie pasje, ponieważ dzięki modelingowi bardzo szybko stałam się samodzielna” – twierdzi modelka. Zapytana jakie cechy charakteru są niezbędne w jej pracy, szybko odpowiada, że jest to cierpliwość, komunikatywność, punktualność oraz elastyczność. Uważa, że trzeba także znaleźć “złoty środek” pomiędzy pokorą a pewnością siebie. Dodaje, że istotne jest także zdrowe odżywianie się oraz odpowiednia ilość snu, które zapewniają modelce energię na cały dzień pracy.

Zapytałam także Martę o to, czy ma czas, aby pobyć zwykłą nastolatką. Szybko stwierdziła, że jej grafik jest bardzo napięty, ale dzięki wielu zadaniom do wykonania stała się lepiej zorganizowana i wręcz ma coraz lepsze oceny w szkole. Przez swoją postawę, chce łamać stereotypowe myślenie o modelkach udowodnić, że dziewczyna nie musi tylko ładnie wyglądać, ale powinna być naturalna i, przede wszystkim, budzić jakieś emocje. Dzięki temu możemy oglądać sesje zdjęciowe, od których naprawdę ciężko oderwać wzrok, a takie właśnie znajdują się w portfolio Marty.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.