Kendall Jenner fotografuje dla magazynu „Love”

Kendall Jenner już na dobre zadomowiła się w branży modowej, w której osiągnęła chyba wszystko. Jest muzą Karla Lagerfelda, na koncie ma współprace z największymi markami, zaprojektowane przez siebie kolekcje i nic nie zapowiada, żeby miała w najbliższym czasie przystopować. Tym razem młodsza siostra Kim zaskoczyła po raz kolejny, bo na łamach magazynu „Love” pojawiła się jako modelka oraz w zupełnie nowej roli – fotografując na potrzeby jednej z sesji córkę Cindy Crawford, Kaię Gerber. Czy fotografia będzie więc następnym krokiem w karierze Kendall?

Kendall Jenner od dawna interesuje się fotografią. Na jej prywatnym profilu na Instagramie, wielokrotnie udostępniała zrobione przez siebie zdjęcia Kylie, North West czy najbliższych przyjaciół. Jej pierwsza, prawdziwa sesja była więc kwestią czasu. Zdjęcia zrobione przez modelkę zwróciły uwagę Katie Grand, redaktorki naczelnej magazynu „Love”, która wyszła z inicjatywą i zaproponowała Kendall własny edytorial. Co więcej, młodsza siostra Kim, osobiście wybrała Kaię Gerber – córkę Cindy Crawford – na gwiazdę swojej pierwszej, profesjonalnej sesji.

Katie Grand od zawsze wspierała karierę Kendall, która wielokrotnie gościła na łamach magazynu „Love”. Redaktorka nawet odważnie stwierdziła, że Jenner jest lepszą modelką od Kate Moss, jednak nie zapominajmy, że ta druga nigdy nie miała okazji rozwijać swojej kariery w czasach social media. Ponad 70 milionów obserwujących na Instagramie i Twitterze, sprawiło, że paparazzi nie odstępują Kendall na krok, a wszystkie informacje na jej temat niemalże od razu trafiają na pierwsze strony gazet. Nawet kariera w modelingu Kendall nie obyła się bez kontrowersji, bo wiele osób twierdzi, że zawdzięcza ją sławnej rodzinie. Z jednej strony ciężko się dziwić, że Grand zatrudniła Jenner w roli fotograf, z drugiej jednak, magazyn „Love” zawsze starał się promować początkujących i mniej znanych artystów. Na pytanie, czy Kendall zalicza się do tego grona, każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

W najnowszym numerze magazynu, którego okładkowymi gwiazdami są Cara Delevingne i Margot Robbie, pojawi się aż 10-stronicowy materiał zatytułowany „American Beauties”. Kendall sfotografowała i wystylizowała 14-letnią Kaię, która pozowała na tle trawiastego pola w dżinsowej kurtce albo leżąc z twarzą częściowo zakrytą marynarską czapką. Za włosy oraz ledwie widoczny makijaż była odpowiedzialna mama Kai, Cindy Crawford, a efekty sesji są bardzo naturalne. Zarówno Kendall, jak i Kaia, bardzo pozytywnie wypowiadały się na temat współpracy. Gerber stwierdziła nawet, że cała sesja przypominała zwykłe robienie zdjęć przez przyjaciółki, a nie modowy edytorial, co doskonale widać na ujęciach.

Kaia Gerber to co prawda początkująca modelka (dotychczas jej najgłośniejszą kampanią były okulary przeciwsłoneczne Miu Miu), ale mając tak dobre geny wróżymy jej jeszcze wiele sukcesów. A Kendall w roli fotografa? Cóż, jako początkująca modelka również wzbudzała kontrowersje, a jej obecnej pozycji raczej nikt już nie śmie kwestionować.

ZobaczSchowaj komentarze

Daniel Jaroszek: fotografowanie mody to tylko hobby

Daniel Jaroszek od kilku lat fotografuje oraz tworzy filmy. Jego najbardziej znanymi pracami są sesje zdjęciowe dla marki Kas Kryst, w tym ostatnia zrealizowana w Szkocji, która jest uznawana za najlepszą w tym sezonie. Poznajcie Daniela Jaroszka, który dziś, w cyklu „Obserwowani” zdradza nam kulisy swojej pracy zawodowej.

Zaczął fotografować w 2011 roku. W jednej z gazet studenckich znalazł ogłoszenie, w którym potrzebowano wsparcia fotografa, zgłosił się jako ochotnik i tak zaczęła się jego przygoda z modą. „Tak naprawdę nie ma w tym żadnej magii, po prostu potrzeba dużo szczęścia” – tak swoje początkowe osiągnięcia podsumowuje Daniel.

Kolejna okazja do zdobycia doświadczenia nadarzyła się, gdy jego kolega Czarek Koralewski stylizował sesję i w pracy nad tym projektem potrzebował jego pomocy. Stylista współpracował wtedy ze znaną i cenioną dziennikarką oraz promotorką kultury – Bogną Świątkowską. To był 2011 rok – blog Arety Szpury „Doing real stuff sucks” zyskiwał coraz większą popularność, powstawała jej marka Local Heroes oraz wiele innych bazujących na modzie ulicznej, a pierwsze butiki z polską modą otwierały swoje drzwi. Wtedy też był olbrzymi boom na fotografów z mojego pokolenia, dużo zdjęć robiła wtedy Sonia Szóstak.

Kampania wizerunkowa Madox z okazji 4. urodzin marki

Daniel pokazywał swoje prace podczas 7. edycji FashionPhilosophy Fashion Week w Łodzi. Zaprezentowano wtedy niezwykłą wystawę młodych fotografów pod szyldem „Young Fashion Photographers Now”. Towarzyszyła ona „OFF Out Of Schedule” i odbyła się w miasteczku modowym, w bliskim sąsiedztwie wszystkich pokazów oraz Fashion Film Festival.

„W tym momencie moją główna osią pracy są filmy reklamowe – tego robię najwięcej. Fotografia taką jaką zrobiłem dla Kas Kryst jest gdzieś obok” – zdradza Daniel. Do tej pory pracował już dla takich marek jak: Toni&Guy, Reebok Classic, Gillette Venus, Calvin Klein, Converse, Orange czy Pepsi. Na co dzień związany jest z agencja kreatywną Makata.

Daniel Jaroszek

Daniel uważa się bardziej za rzemieślnika, niż artystę. Dodaje jednak, że bardzo ważne jest, aby zdjęcia komercyjne nie były jednocześnie banalne. Jak sam mówi, praca nad sesją zaczyna się dużo wcześniej, co polega na rozrysowaniu kadrów, zrobieniu storyboardów czy draftów, stworzeniu całej historii i opisaniu jej. Przychodząc do studia, zawsze jest świetnie przygotowany. Przyznaje, że na planie zdjęciowym jest maksymalnie skupiony na pracy, przez co może być odbierany jako mało towarzyski.

Od wielu lat zbiera albumy poświęcone fotografii. Inspiruje go Peter Lindbergh oraz Araki, ale najbardziej podziwia Gregory’ego Crewdsona, którego prace są na granicy fotografii artystycznej i komercyjnej. Nie planuje wypracowywać konkretnego stylu fotografowania. Uważa, że w przypadku projektów komercyjnych, to jest praktycznie niemożliwe. Ocenia, ze nasz rynek jest pełen wielu bardzo zdolnych fotografów, ale zleceń nie ma już aż tak dużo. Zapytany o to, czy chciałby współpracować z jakimś zagranicznym magazynem, stanowczo twierdzi, że chce skupić się na polskim rynku. „Chcę sobie wyrobić pozycję na rodzimym rynku reklamowym. Nie ukrywam, że fotografia mody to bardziej hobby niż praca” – podkreśla Daniel.

Kampania Kas Kryst jesień-zima 2016

 

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.