Kendall Jenner fotografuje dla magazynu „Love”

Kendall Jenner już na dobre zadomowiła się w branży modowej, w której osiągnęła chyba wszystko. Jest muzą Karla Lagerfelda, na koncie ma współprace z największymi markami, zaprojektowane przez siebie kolekcje i nic nie zapowiada, żeby miała w najbliższym czasie przystopować. Tym razem młodsza siostra Kim zaskoczyła po raz kolejny, bo na łamach magazynu „Love” pojawiła się jako modelka oraz w zupełnie nowej roli – fotografując na potrzeby jednej z sesji córkę Cindy Crawford, Kaię Gerber. Czy fotografia będzie więc następnym krokiem w karierze Kendall?

Kendall Jenner od dawna interesuje się fotografią. Na jej prywatnym profilu na Instagramie, wielokrotnie udostępniała zrobione przez siebie zdjęcia Kylie, North West czy najbliższych przyjaciół. Jej pierwsza, prawdziwa sesja była więc kwestią czasu. Zdjęcia zrobione przez modelkę zwróciły uwagę Katie Grand, redaktorki naczelnej magazynu „Love”, która wyszła z inicjatywą i zaproponowała Kendall własny edytorial. Co więcej, młodsza siostra Kim, osobiście wybrała Kaię Gerber – córkę Cindy Crawford – na gwiazdę swojej pierwszej, profesjonalnej sesji.

Katie Grand od zawsze wspierała karierę Kendall, która wielokrotnie gościła na łamach magazynu „Love”. Redaktorka nawet odważnie stwierdziła, że Jenner jest lepszą modelką od Kate Moss, jednak nie zapominajmy, że ta druga nigdy nie miała okazji rozwijać swojej kariery w czasach social media. Ponad 70 milionów obserwujących na Instagramie i Twitterze, sprawiło, że paparazzi nie odstępują Kendall na krok, a wszystkie informacje na jej temat niemalże od razu trafiają na pierwsze strony gazet. Nawet kariera w modelingu Kendall nie obyła się bez kontrowersji, bo wiele osób twierdzi, że zawdzięcza ją sławnej rodzinie. Z jednej strony ciężko się dziwić, że Grand zatrudniła Jenner w roli fotograf, z drugiej jednak, magazyn „Love” zawsze starał się promować początkujących i mniej znanych artystów. Na pytanie, czy Kendall zalicza się do tego grona, każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

W najnowszym numerze magazynu, którego okładkowymi gwiazdami są Cara Delevingne i Margot Robbie, pojawi się aż 10-stronicowy materiał zatytułowany „American Beauties”. Kendall sfotografowała i wystylizowała 14-letnią Kaię, która pozowała na tle trawiastego pola w dżinsowej kurtce albo leżąc z twarzą częściowo zakrytą marynarską czapką. Za włosy oraz ledwie widoczny makijaż była odpowiedzialna mama Kai, Cindy Crawford, a efekty sesji są bardzo naturalne. Zarówno Kendall, jak i Kaia, bardzo pozytywnie wypowiadały się na temat współpracy. Gerber stwierdziła nawet, że cała sesja przypominała zwykłe robienie zdjęć przez przyjaciółki, a nie modowy edytorial, co doskonale widać na ujęciach.

Kaia Gerber to co prawda początkująca modelka (dotychczas jej najgłośniejszą kampanią były okulary przeciwsłoneczne Miu Miu), ale mając tak dobre geny wróżymy jej jeszcze wiele sukcesów. A Kendall w roli fotografa? Cóż, jako początkująca modelka również wzbudzała kontrowersje, a jej obecnej pozycji raczej nikt już nie śmie kwestionować.

ZobaczSchowaj komentarze

Diesel walczy o lepsze jutro w nowej kampanii

Każdy z nas chciałby żyć w świecie wolnym od uprzedzeń oraz dyskryminacji. Niestety, pomimo tego, że nasze kalendarze wskazują 2017 rok, walka o równouprawnienie wciąż trwa, a Diesel jest (już kolejną) marką, która włączyła się do niej w swojej nowej kampanii.

Chociaż na świecie wciąż są ludzie, którym wydaje się, że stawianie murów jest jakimkolwiek rozwiązaniem (chyba każdy wie kogo mamy na myśli), na szczęście branża mody i kultury jasno daje do zrozumienia, że nie tędy droga. Tylko w tym tygodniu sportowy gigant Nike pokazał nową kampanię Equality (o której więcej przeczytacie tutaj), a dzisiaj przyszedł czas na markę Diesel.

#makelovenotwalls, bo taki slogan promuje najnowszą kampanię marki, to dzieło legendarnego fotografa Davida LaChapelle. To nie pierwsza jego współpraca z marką Diesel. LaChapelle był autorem słynnej, i kontrowersyjnej jak na tamte czasy, sesji z 1995 roku z udziałem dwóch całujących się marynarzy. Tym razem zamiast czarno białych fotografii, zobaczymy kolaże w bardzo popartowym klimacie. W dodatku, kampanii towarzyszy filmik (również zrealizowany przez LaChapelle), w którym możemy zobaczyć jak ludzie niszczą postawiony mur oraz międzynarodowa akcja, do której włączyły się też polskie blogerki Gosia Boy i Olivia Kijo.

Branża mody wielokrotnie udowodniła, że nie boi się komentować bieżących wydarzeń. Diesel to jedynie kolejny przykład, a ich nowa kampania mówi to, co, miejmy nadzieję, większość z nas wie. Tworzenie wyimaginowanych podziałów nie jest i nigdy nie będzie rozwiązaniem. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.