Kendall Jenner fotografuje dla magazynu „Love”

Kendall Jenner już na dobre zadomowiła się w branży modowej, w której osiągnęła chyba wszystko. Jest muzą Karla Lagerfelda, na koncie ma współprace z największymi markami, zaprojektowane przez siebie kolekcje i nic nie zapowiada, żeby miała w najbliższym czasie przystopować. Tym razem młodsza siostra Kim zaskoczyła po raz kolejny, bo na łamach magazynu „Love” pojawiła się jako modelka oraz w zupełnie nowej roli – fotografując na potrzeby jednej z sesji córkę Cindy Crawford, Kaię Gerber. Czy fotografia będzie więc następnym krokiem w karierze Kendall?

Kendall Jenner od dawna interesuje się fotografią. Na jej prywatnym profilu na Instagramie, wielokrotnie udostępniała zrobione przez siebie zdjęcia Kylie, North West czy najbliższych przyjaciół. Jej pierwsza, prawdziwa sesja była więc kwestią czasu. Zdjęcia zrobione przez modelkę zwróciły uwagę Katie Grand, redaktorki naczelnej magazynu „Love”, która wyszła z inicjatywą i zaproponowała Kendall własny edytorial. Co więcej, młodsza siostra Kim, osobiście wybrała Kaię Gerber – córkę Cindy Crawford – na gwiazdę swojej pierwszej, profesjonalnej sesji.

Katie Grand od zawsze wspierała karierę Kendall, która wielokrotnie gościła na łamach magazynu „Love”. Redaktorka nawet odważnie stwierdziła, że Jenner jest lepszą modelką od Kate Moss, jednak nie zapominajmy, że ta druga nigdy nie miała okazji rozwijać swojej kariery w czasach social media. Ponad 70 milionów obserwujących na Instagramie i Twitterze, sprawiło, że paparazzi nie odstępują Kendall na krok, a wszystkie informacje na jej temat niemalże od razu trafiają na pierwsze strony gazet. Nawet kariera w modelingu Kendall nie obyła się bez kontrowersji, bo wiele osób twierdzi, że zawdzięcza ją sławnej rodzinie. Z jednej strony ciężko się dziwić, że Grand zatrudniła Jenner w roli fotograf, z drugiej jednak, magazyn „Love” zawsze starał się promować początkujących i mniej znanych artystów. Na pytanie, czy Kendall zalicza się do tego grona, każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

W najnowszym numerze magazynu, którego okładkowymi gwiazdami są Cara Delevingne i Margot Robbie, pojawi się aż 10-stronicowy materiał zatytułowany „American Beauties”. Kendall sfotografowała i wystylizowała 14-letnią Kaię, która pozowała na tle trawiastego pola w dżinsowej kurtce albo leżąc z twarzą częściowo zakrytą marynarską czapką. Za włosy oraz ledwie widoczny makijaż była odpowiedzialna mama Kai, Cindy Crawford, a efekty sesji są bardzo naturalne. Zarówno Kendall, jak i Kaia, bardzo pozytywnie wypowiadały się na temat współpracy. Gerber stwierdziła nawet, że cała sesja przypominała zwykłe robienie zdjęć przez przyjaciółki, a nie modowy edytorial, co doskonale widać na ujęciach.

Kaia Gerber to co prawda początkująca modelka (dotychczas jej najgłośniejszą kampanią były okulary przeciwsłoneczne Miu Miu), ale mając tak dobre geny wróżymy jej jeszcze wiele sukcesów. A Kendall w roli fotografa? Cóż, jako początkująca modelka również wzbudzała kontrowersje, a jej obecnej pozycji raczej nikt już nie śmie kwestionować.

ZobaczSchowaj komentarze

Kendall Jenner jako współczesna Wenus w pierwszej kampanii dla adidas Originals

Na tę kampanię czekali wszyscy. Od kiedy Kendall Jenner oficjalnie dołączyła do grona ambasadorów marki adidas, tym samym konkurując z siostrą, która jest twarzą Pumy, wiele osób było ciekawych jaki będzie efekt tej współpracy.Jak poszło tym razem młodej Jenner i czy sportowa kampania zatrze cały czas dość mocny niesmak po nieudanym spocie Pepsi? Zobaczcie sami!

Kampania Jenner dla adidasa to przede wszystkim filmik promocyjny, będący jednocześnie trzecią częścią z serii „Original is never finished”. Obok Jenner w klipie wystąpili również znani raperzy: Young Thug i 21 Savage. Motywem przewodnim filmiku bez wątpienia jest science-fiction. Jenner leży zamknięta w szklanym pudle, a z oddali słyszymy jej głos, mówiący: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Brzmi tajemniczo? Trudno się z tym nie zgodzić, ale z pewnością to nie koniec, ponieważ wciąż czekają nas kolejne odsłony kampanii.

Idąc tropem poprzednich filmików, twórcy również tym razem postanowili wykorzystać znane dzieła sztuki, przeplatając doskonale znane nam obrazy z fragmentami klipów z udziałem Jenner oraz pozostałych modeli. Na pierwszy wychodzi tu”Człowiek witruwiański” Leonardo Da Vinci oraz znane dzieło Botticellego „Narodziny Wenus”. Ten drugi szczególnie zwraca na siebie uwagę, ponieważ jest bezpośrednio nałożony na Jenner, jednocześnie dając nam do zrozumienia, że modelka jest nowym wcieleniem bogini.

Kylie i Puma, Gigi i Reebok, Bella i Nike, a teraz Kendall i adidas. Modelki (i celebrytka) stopniowo opanowują najbardziej znane sportowe marki, ale która sprawdziła się dotychczas najlepiej? Oceńcie sami!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.