Kate Moss, Ryan Gosling i Victoria Beckham we wspólnym projekcie

Co łączy Kate Moss, Ryana Goslinga oraz Victorię Beckham? Oprócz tego, że są niezwykle popularni, mają na koncie sporo sukcesów oraz uwielbienie publiczności, okazuje się także, że każde z nich chce wspierać projekty charytatywne. W ramach najnowszej akcji, gwiazdy te wraz z innymi wielkimi nazwiskami świata mody i popkultury oddały swoje dżinsy popularnemu artyście, który uczynił z nich małe dzieła sztuki. Dochód ze sprzedaży zmodyfikowanych modeli zostanie przeznaczony na bardzo ważne cele. Jakie? Sprawdźcie.

Emma Watson, Alicia Vikander, Elle Macpherson, Eva Longoria, Heather Graham, Joan Smalls, Lily Allen, Sofia Coppola, Sharon Stone, Pink, Rachel McAdams, Zoe Saldana oraz Jessica Hart –  to pełna plejada gwiazd, które swoją popularność chcą wykorzystywać także w szczytnych celach. Każda z tych osób oddała swoje ulubione dżinsy w ręce artysty, Johnego Darra, który przekształcił je w małe dzieła sztuki. Bogato zdobione spodnie trafią na aukcję akcji zatytułowanej „Jeans For Refugees”, będącej autorskim projektem Darra. Stanowi ona część większej międzynarodowej inicjatywy, International Rescue Committee, wspierającej uchodźców z całego świata.

„To nie jest moda, to wyłącznie sztuka” – przekonuje sam Daar, który poprzez wieloletnie podróże i liczne projekty artystyczne począwszy od kręcenia filmów i teledysków, malarstwa, fotografii, projektowania ubrań, aż po awangardowe występy, dojrzał do robienia autorskich projektów, które łączą wszystkie interesujące go dyscypliny. „Najwięcej czasu spędziłem nad spodniami Emmy Watson” – dodał jako ciekawostkę, ale nie zdradził nic więcej. Artysta znany jest przede wszystkim jako ilustrator, który prezentował swoje grafiki i rysunki wykonane na ludzkim ciele podczas Mercedes Fashion Week w Berlinie w 2014 roku. W tym samym mieście miał także pokazy ozdób na głowy i instalacji wykonanych z pereł. W Pekinie w muzeum MOCA prezentował natomiast obrazy arabów w ramach wystawy „Horse Whispers”. Nieobce są mu także inicjatyw promujące samoakceptację własnego ciała oraz liczne akcje społeczne. Jak widać, Darr to człowiek o wielu talentach, który nie chce ograniczać się do jednej formy artystycznego wyrazu.

Dżinsy Emmy Watson

Akcja z malowaniem dżinsów została uruchomiona z początkiem tego roku. Każda gwiazda może przynieść swoją ukochaną parę, którą Darr ozdobi w wyjątkowy sposób. Takie unikatowe modele trafią następnie na wystawę do Saatchi Gallery w Londynie, aby w rezultacie zostać sprzedanym na aukcji domu Catawiki. Wydarzenie zaczyna się już dziś, 25. lipca, więc jeśli macie ochotę zakupić choć jedną z gwiazdorskich par, radzimy przygotować się na spory wydatek.

Bardzo podoba się nam taka inicjatywa i wykorzystywanie popularności w celach charytatywnych. A posiadanie pary dżinsów, którą nosił Ryan Gosling to już zupełnie inna historia.

ZobaczSchowaj komentarze

Equilibre: rodzinna tradycja i nowoczesność

Istnieje na rynku dwa lata i już zdążyła zaskarbić sobie przychylność klientek, które lubią inwestować w dobrą jakość. Markę Equilibre noszą kobiety i dziewczyny, którym nie są obce nowoczesność i trendy, ale które  także mocno zapatrują się na dopracowany styl paryżanek. Tworzą ją trzy pokolenia kobiet, które kochają modę i chcą zaoferować luksus w przystępnej cenie podobnym sobie współczesnym kobietom.

Marka Equilibre powstała z myślą, aby zapewnić klientkom dobre jakościowo dzianiny i wełny. „Dwa lata temu na polskim runku mody było bardzo dużo bawełny, a wręcz ubrań sportowych nawiązujących do dresów. Chciałam, aby kobiety pokochały kaszmir” – powiedziała nam założycielka marki Karolina Pawlińska. Dodała przy tym, że materiał ten zawsze kojarzył się jako bardzo drogi i trudny w użytkowaniu, dlatego postawiła sobie za cel wyprodukowanie swetrów w cenach, które mogą zaakceptować polskie kobiety. Pierwsze doświadczenia marki we wprowadzaniu produktów na rynek pokazały, że osoby zainteresowane kaszmirem, chcą go przede wszystkim dotknąć. Kobiety nie wyobrażały sobie kupienia kaszmiru przez Internet. Zakochiwały się w projektach dopiero w momencie zapoznania się z nim samodzielnie. „Kaszmir jest jak wino – jak tylko raz spróbujesz tego 100% najlepszej jakości, już nigdy nie wrócisz do innego rodzaju” – żartuje Karolina.

Marka zachęcona sukcesami, zaczęła wprowadzać inne projekty do oferty, jednocześnie próbując przełamać myślenie, że kaszmir jest zbyt poważny i przeznaczony głównie dla dojrzałych kobiet. Karolina postanowiła pokazać go w bardziej rockowym i zadziornym wydaniu. „Zaczęliśmy pokazywać jak nosić go ze skórzana ramoneską, jedwabną spódnicą, wzorzystymi ramionami i cięższymi butami” –wspomina założycielka. Inspirowali się stylem Francuzek, dla których kaszmir jest podstawa garderoby. Equilibre nie narzuca ram wiekowych, jest przeznaczona dla świadomych kobiet, które lubią kupować modę z polską metką.

Kaszmir użyty do produkcji dzianin sprowadzany jest z Włoch, ponieważ w Polsce nie ma tradycji jego produkcji. Bawełny i skóry są natomiast rodzimego pochodzenia. Equilibre może pochwalić się imponującą tradycja krawiecką, ponieważ dziadkowie Karoliny już w latach 60. prowadzili w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej butiki ze skórzanymi torbami. Dlatego prowadzi jeszcze drugą markę – Verne, która specjalizuje się w szyciu torebek. Co więcej, jej mama, jako profesjonalna aktorka bardzo często przerabiała i udoskonalała swoje stroje sceniczne. Osiągnęła taką biegłość, że z czasem założyła markę odzieżową Caroline. Córka Karoliny Pawlińskiej –  Zosia jest modelką (rozwojem jej kariery zajmuje się agencja Model Plus – przyp. autora), która jednocześnie jest bohaterką lookbooka. Equilibre jest zatem połączeniem rodzinnej tradycji i młodzieńczej świeżości.

Marka wykorzystuje doświadczenie zdobyte przez poprzednie pokolenia, aby projektować stroje, które nie są jednorazowe i mogą służyć na wiele okazji w zależności od wykorzystanych dodatków. Wieloletnie doświadczenie Karoliny na stanowisku marketingowca i PR-owca również pomogło w zbudowaniu marki i prowadzeniu własnego biznesu. Dzięki takiemu podejściu, klientki cenią Equilibre przede wszystkim za świetnej jakości swetry i sukienki – kupują je dla siebie, mam i córek. Marka chce rozwijać się małymi krokami, aby z czasem docierać do coraz większego grona odbiorców.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.