Powstanie serial o Kate Moss, Marcu Jacobsie i innych ikonach lat 90.!

Powrót do łask lat 90. w świecie mody trwa już jakiś czas. Na wybiegach co chwila przewijają się trendy inspirowane minioną dekadą, millenialsi zachwycają się w swoich mediach społecznościowych starymi zdjęciami Kate Moss i Johnny’ego Deppa, a na popularności zyskują marki, które niegdyś nosił co drugi nastolatek w Stanach. Jak widać popularność tamtych czasów wciąż się nie zmniejsza, bo już niedługo na naszych ekranach pojawi się serial o ikonach z tej dekady.

Lata 90. coraz częściej stają się inspiracją nie tylko dla projektantów, ale dla osób związanych z kinem i telewizją. Trwają produkcje nad dwoma filmami o Alexandrze McQueenie, już wkrótce odbędzie się premiera kolejnego sezonu American Crime Story o morderstwie Gianniego Versace. A teraz przyszła pora na „Champagne Supernovas”, bo taki tytuł będzie nosiła serialowa produkcja, która jednocześnie będzie ekranizacją książki o tym samym tytule autorstwa Maureen Callahan z 2014 roku. Amerykanka opisała w niej jak trzy ikony lat 90. – Kate Moss, Alexander McQueen i Marc Jacobs – przeszły długą drogę od zupełnie anonimowych nazwisk do międzynarodowej renomy branży fashion. Książka jest spojrzeniem na kulisy świata, który przeciętny człowiek ogląda najczęściej przez pryzmat świateł reflektorów. Czy w przypadku serialu będzie podobnie?

Za produkcję „Champagne Supernovas” będzie odpowiedzialne duo Johnny Lin oraz Ben Shields Catlin. Tego pierwszego z pewnością kojarzą fani sagi „Igrzyska śmierci”, bo to właśnie Lin jest autorem filmowego sukcesu trylogii. Filmowcy wspólnymi siłami chcą, aby serial jak najlepiej oddawał klimat branży mody w Nowym Jorku w latach 90., co oznacza, że nazwiska Moss, Jacobs i McQueen z pewnością nie będą jedynymi, które zobaczymy na ekranie. Niestety będziemy musieli jeszcze trochę poczekać zanim zobaczymy finalny efekt, ponieważ premiera planowana jest na 2018 rok. Nie możemy się doczekać!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Czy są tu fani winylowych figurek? A może wielbiciele twórczości znakomitego artysty Jean-Michel Basquiata? Jeśli tak to mamy dla was wspaniałą wiadomość. Do sprzedaży trafiła właśnie wyjątkowa kolekcja.

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Po styczniowej współpracy z Medicom Toy dzieło Jean-Michel Basquiat pojawi się na innym zestawie zabawek z limitowanej edycji, tym razem wyprodukowane przez markę Kidrobot. Ten kolekcjonerski producent właśnie wydał zestaw 18 „Dunny” figur, ozdobionych pracami nowojorskiego artysty. Kidrobot ożywia sztukę wyjątkowego artysty dzięki nowej kolekcjonerskiej, kilkunasto centymetrowej serii figurek. Każda z wysokiej jakości winylowych postaci Dunny’ego z tej serii pomalowana jest w jeden z najbardziej charakterystycznych obrazów Basquiata.

Jean-Michel Basquiat jest jednym z najbardziej znanych artystów swojego pokolenia. Pomimo stosunkowo krótka kariera artystyczna, trwającej od końca lat 70. do 1988 roku, kiedy to zmarł w wieku 27 lat, uważany jest jednego z najważniejszych artystów XX wieku. Prace Basquiata są ostre i surowe, a dzięki odważnemu łączeniu kolorów i kompozycji zachowują równowagę pomiędzy pozornie sprzecznymi siłami, takimi jak kontrola i spontaniczność, groźba i dowcip, miejskie wyobrażenie i prymitywizm. Marka Basquiat uosabia wartości i aspiracje młodej, międzynarodowej kultury miejskiej.

Od czasu odejścia artysty w 1988 r. jego praca chętnie wykorzystywane przez różne marki. Prace Basquiata pojawiły się już m.in na koszulkach marki Uniqlo, a nawet butelkach tequili. W 2013 roku Supreme wyprodukował kapsułową kolekcję, w skład której weszły koszulki i kurtki ozdobione niepowtarzalnym dziełem artysty.

Jeśli macie ochotę zaprosić sztukę Basquiata do własnego domu zajrzyjcie na stronę Kidrobot, i kupicie figurkę (11,99 dolarów/ sztuka).

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności