Powstanie serial o Kate Moss, Marcu Jacobsie i innych ikonach lat 90.!

Powrót do łask lat 90. w świecie mody trwa już jakiś czas. Na wybiegach co chwila przewijają się trendy inspirowane minioną dekadą, millenialsi zachwycają się w swoich mediach społecznościowych starymi zdjęciami Kate Moss i Johnny’ego Deppa, a na popularności zyskują marki, które niegdyś nosił co drugi nastolatek w Stanach. Jak widać popularność tamtych czasów wciąż się nie zmniejsza, bo już niedługo na naszych ekranach pojawi się serial o ikonach z tej dekady.

Lata 90. coraz częściej stają się inspiracją nie tylko dla projektantów, ale dla osób związanych z kinem i telewizją. Trwają produkcje nad dwoma filmami o Alexandrze McQueenie, już wkrótce odbędzie się premiera kolejnego sezonu American Crime Story o morderstwie Gianniego Versace. A teraz przyszła pora na „Champagne Supernovas”, bo taki tytuł będzie nosiła serialowa produkcja, która jednocześnie będzie ekranizacją książki o tym samym tytule autorstwa Maureen Callahan z 2014 roku. Amerykanka opisała w niej jak trzy ikony lat 90. – Kate Moss, Alexander McQueen i Marc Jacobs – przeszły długą drogę od zupełnie anonimowych nazwisk do międzynarodowej renomy branży fashion. Książka jest spojrzeniem na kulisy świata, który przeciętny człowiek ogląda najczęściej przez pryzmat świateł reflektorów. Czy w przypadku serialu będzie podobnie?

Za produkcję „Champagne Supernovas” będzie odpowiedzialne duo Johnny Lin oraz Ben Shields Catlin. Tego pierwszego z pewnością kojarzą fani sagi „Igrzyska śmierci”, bo to właśnie Lin jest autorem filmowego sukcesu trylogii. Filmowcy wspólnymi siłami chcą, aby serial jak najlepiej oddawał klimat branży mody w Nowym Jorku w latach 90., co oznacza, że nazwiska Moss, Jacobs i McQueen z pewnością nie będą jedynymi, które zobaczymy na ekranie. Niestety będziemy musieli jeszcze trochę poczekać zanim zobaczymy finalny efekt, ponieważ premiera planowana jest na 2018 rok. Nie możemy się doczekać!

ZobaczSchowaj komentarze

29 lat w modelingu, a Kate Moss dopiero teraz zaczęła chodzić na siłownię

W dzisiejszych czasach wizja modelek, które nie chodzą regularnie na siłownię jest niemal niewyobrażalna. Przyzwyczailiśmy się do tego, że dziewczyny relacjonują na żywo przebieg swoich treningów, a na okładkach prezentują swoje idealnie wyrzeźbione sylwetki. Kiedyś było zupełnie inaczej, o czym świadczy ostatnia wypowiedź Kate Moss, która przyznała, że dopiero niedawno kupiła karnet na siłownię.

Kariera Kate Moss w branży mody trwa już trzecią dekadę. Niezliczone okładki, wybiegi najlepszych projektantów oraz miano ikony sprawiły, że Brytyjka bez wątpienia przejdzie do historii modelingu. Również ze względu na swoje kontrowersyjne wypowiedzi. Jedno z najsłynniejszych słów jakie powiedziała było przecież stwierdzenie, że „nic nie jest lepsze niż bycie chudą”. Swojej figury – jak się okazało – wcale nie zawdzięcza jednak treningom oraz rygorystycznej diecie.

W ostatnim wywiadzie dla „The Guardian” Kate Moss przyznała, że pomimo 29-letniej kariery w modelingu, na siłownię zaczęła chodzić dopiero niedawno. „Od kilku tygodni ćwiczę codziennie po godzinę i to wystarczyło, żebym zauważyła różnicę.” – powiedziała Kate, która przez większość swojego życia jak większość z nas rezygnowała z treningów bardzo szybko. To jednak nie koniec „szokujących” informacji. Ikona modelingu przyznała, że dopiero niedawno zaczęła też dbać o swoją dietę i zdrowo się odżywiać. W okresie dorastania i w późniejszych latach, jak sama mówi, nie musiała w ogóle uważać na to co je i czy ćwiczy, bo i tak miała odpowiednią sylwetkę do swojego zawodu. No cóż… pozazdrościć.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.