Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Złociste liście na drzewach, zapach świeżej bagietki w powietrzu oraz prowansalskie powietrze sprawiają, że o tej porze roku południe Francji jest niczym raj na ziemi. Właśnie ta sceneria stała się tłem dla najnowszej kampanii marki 303 Avenue, która niezmiennie stawia na ponadczasowy, francuski szyk!

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Brigitte Bardot, Jane Birkin, Henri Matisse… Ciężko byłoby nie znaleźć Francuza, który nie kochałby bezgranicznie południa swojego kraju. Regiony Prowansji od dekad są źródłem inspiracji najznamienitszych artystów w historii. Kamienne uliczki, budynki w odcieniach ochry oraz nonszalanckie pary siedzące na oparciach kawiarnianych krzesełek z filiżankami kawy w dłoni co rusz przewijają się na obrazach. Klimatem rodem z kultowych francuskich filmów zainspirowała się marka 303 Avenue, a ich najnowsza kampania autorstwa Doroty Porębskiej „Bonjour Madame” każdego przeniesie w niezwykły klimat Prowansji. Twarzą marki po raz kolejny została Killa Rioja.

Jesienna kolekcja polskiej marki to plejada subtelnych tkanin, wzorów oraz detali podkreślających kobiece sylwetki. Kopertowe sukienki rozwiewane podmuchami wiatru będą pięknie kontrastowały z jesiennymi płaszczami. Z kolei muślinowe koszule w połączeniu z luźniejszymi dżinsami dodadzą nam paryskiego sznytu. W nowej kolekcji znajdziemy uniwersalną paletę barw, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w prowansalski krajobraz. Nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, kremy oraz beże, płonąca czerwień oraz brudne zielenie będą pięknie prezentowały się w blasku jesiennego słońca.

303 Avenue, chociaż w swojej podstawie ma francuskie nawiązania, wciąż pozostaje polską marką. Wszystkie modele z nowych kolekcji szyte są w warszawskiej pracowni, produkcją zajmuje się ich własna szwalnia. Tym samym, 303 Avenue stawia na jedno z naszych ulubionych połączeń, czyli francuskie inspiracje oraz polskie wykonanie. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.