Karnawałowe sukienki z wyprzedaży

Karnawał w pełni, a co za tym idzie, apogeum wieczornego seksapilu, błysku i przezroczystości. Podczas imprez pozwalamy sobie na fasony, na które na co dzień być może nie mamy odwagi, stawiamy na kobiece kroje i dopasowane do sylwetki modele. Chcemy wyglądać po prostu obłędnie, a jeśli w dodatku z pomocą przychodzą nam sieciówki oferujące spektrum karnawałowych modelek w obniżonych cenach, jesteśmy po prostu w siódmym niebie. Zobaczcie nasze ulubione modele z wyprzedaży!

Karnawałowe sukienki z wyprzedaży
Asos ok. 265 zł z 550 zł

W najpopularniejszych sieciówkach znajdziecie obecnie naprawdę szeroki wybór karnawałowych sukienek przecenionych o 50, a nawet 70 procent! W tegorocznym karnawale warto postawić niezmiennie na błysk i cekiny, ale polecamy wam także wypróbować najgorętsze imprezowe trendy – asymetryczne fasony inspirowane latami 80. i ostatnią kolekcją Hediego Slimane dla Saint Laurent, tiulowe i przezroczyste wstawki, które będą także jedną z największych tendencji wiosennych i powłóczyste falbany, które sprawią, że z pewnością skupicie na sobie uwagę gości.

ZobaczSchowaj komentarze

Boohoo przymierza się do kupienia Nasty Gal

Mająca problemy finansowe i organizacyjne marka Nasty Gal, założona w 2006 roku przez Sophię Amoruso, już szuka odpowiedniego kupca. Szybkie przejęcie jej przez inwestora lub innego większego przedsiębiorcę, z pewnością uchroniłoby amerykański sklep internetowy przez dalszymi stratami. Portal Business of Fashion właśnie donosi, że już jest kilku chętnych do przejęcia biznesu. Jednym z najbardziej aktywnych jest brytyjska marka Boohoo, która ma spore szanse na stanie się największym międzynarodowym butikiem online.

Boohoo istnieje na rynku tak samo długo jak Nasty Gal, ale ewidentnie reguły sprzedaży online zdążyła opanować znacznie szybciej, aby skutecznie prowadzić butik na Wyspach Brytyskich. Teraz ma ambicje, aby wystartować w przetargu dotyczącym amerykańskiej marki i, jak donosi portal Business of Fashion, ma spore szanse na to, aby go wygrać. Nasty Gal z wierzytelnościami na kwotę 20 milionów dolarów potrzebuje natychmiastowej pomocy.

Jeśli nie znacie jeszcze Boohoo, to podamy wam kilka informacji o niej w pigułce. To marka pochodząca z Manchesteru, której prezes Allan Pollit, sprzedaje ubrania mocno osadzone w światowych trendach, zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. Konkuruje bezpośrednio z Asos, Missguided oraz właśnie Nasty Gal. Marka radzi sobie bardzo dobrze nie tylko na Wyspach,ale także w Stanach, choćby dzięki sklepom typu pop-up otwieranym w Nowym Jorku.

Co więcej, Boohoo ma zaplanowany sposób w jaki chce przejąc Nasty Gal. Otóż marka, podobno w dniu 21 listopada, złożyła ofertę, zwaną „stalking horse”, która zapewnia pierwsze miejsce w kolejce firm szykujących się do zakupu, ale jednocześnie wymusza to na niej pewne działania. Otóż jednym z jej punktów jest zobowiązanie jest  wykonania dokładnego audytu, nazywanego „due diligence”, który bada wartość rynkową przedsiębiorstwa. Minusem jest to, że takie badanie zawsze może ujawnić nieznane fakty o firmie, a skorzystać z niego mogą inni nabywcy. Zawsze może znaleźć się ktoś, kto przebije pierwszą ofertę, bazując na treści owego jawnego raportu.

Boohoo jednak stawia na pierwszeństwo oraz możliwość szerszej ekspansji. Na razie jednak obie firmy milczą, zapewne analizując po cichu wszelkie za i przeciw takiego rozwiązania. My tez czekamy na efekty tych biznesowych posunięć.

 

Przeczytaj także:

Czy to koniec imperium mody Nasty Gal?

„Nasty Galaxy” – druga książka Sophie Amoruso

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.