Karnawałowe sukienki z wyprzedaży

Karnawał w pełni, a co za tym idzie, apogeum wieczornego seksapilu, błysku i przezroczystości. Podczas imprez pozwalamy sobie na fasony, na które na co dzień być może nie mamy odwagi, stawiamy na kobiece kroje i dopasowane do sylwetki modele. Chcemy wyglądać po prostu obłędnie, a jeśli w dodatku z pomocą przychodzą nam sieciówki oferujące spektrum karnawałowych modelek w obniżonych cenach, jesteśmy po prostu w siódmym niebie. Zobaczcie nasze ulubione modele z wyprzedaży!

Karnawałowe sukienki z wyprzedaży
Asos ok. 265 zł z 550 zł

W najpopularniejszych sieciówkach znajdziecie obecnie naprawdę szeroki wybór karnawałowych sukienek przecenionych o 50, a nawet 70 procent! W tegorocznym karnawale warto postawić niezmiennie na błysk i cekiny, ale polecamy wam także wypróbować najgorętsze imprezowe trendy – asymetryczne fasony inspirowane latami 80. i ostatnią kolekcją Hediego Slimane dla Saint Laurent, tiulowe i przezroczyste wstawki, które będą także jedną z największych tendencji wiosennych i powłóczyste falbany, które sprawią, że z pewnością skupicie na sobie uwagę gości.

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy wiosna-lato 2017: nierówny dół

Dzisiejszą analizę jednego z największych tegorocznych trendów zaczniemy nietypowo, bo od nawiązania do… ekonomii. Słyszeliście kiedyś o wskaźniku „hemline index” zaproponowanym w 1926 roku przez ekonomistę George’a Taylora? Nie? W takim razie czytajcie dalej i zobaczcie, że moda i prawa rynku mają (nie tylko w tym sezonie) ze sobą bardzo dużo wspólnego.

„Hemline index” zakłada, że długość kobiecej spódnicy skraca się wraz ze wzrostem cen akcji, co skutkuje np. trendem na mini spódniczki w latach 20. i 60., a wydłuża się w obliczu słabszego ekonomicznie okresu (np. w 1929 roku podczas wielkiego krachu na Wall Street). Teoria ta nie jest jedynie wymysłem Taylora – badania z 2010 roku potwierdziły je zasadność, a długość spódnicy stała się ważnym elementem składowym ekonomicznego cyklu.

Czy więc zygzakowate wykończenia spódnic i sukienek zaproponowane w tym sezonie przez zaskakująco dużą ilość marek (od Proenzy Schouler aż po Louis Vuitton) sugerować mają, że „niby wszystko jest OK, ale tak naprawdę sytuacja jest nieciekawa”? Do takich wniosków doszli między innymi redaktorzy brytyjskiego „Vogue’a”, dla których z pewnością istotne znaczenie w procesie analizy tego trendu miał Brexit, a co za nim idzie, ogromny spadek wartości funta. Jeśli dodamy do tego nastroje i niepokoje społeczne wynikłe po zwycięstwie Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich, wszystko zaczyna składać się nam w jedną całość. Do inspiracji Brexitem oficjalnie przyznała się przynajmniej jedna marka: Preen by Thornton Bregazzi.

Marni

Marques Almeida

Marques Almeida, J.W. Anderson

Odkładając jednak na bok, skądinąd bardzo fascynujące ekonomiczno-społeczne rozważania, trzeba przyznać, że asymetryczne spódnice cięte po nieregularnej linii to jeden z najbardziej przyjaznych sylwetce trendów. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że nie przecina sylwetki w jednym miejscu, dzięki czemu równie dobrze wygląda zarówno z butami na obcasie, jak i płaskim obuwiem, a nawet kozakami. Jeśli jednak zdecydujemy się na zestawienie ich z butami na płaskiej podeszwie, warto dopilnować, aby góra naszego stroju była bardziej dopasowana i przylegająca do ciała. Oversize’owe formy, jak duże swetry i koszule, zostawmy dla stylizacji z wykorzystaniem sandałów na platformie bądź kozaków na słupku.

ZAKUPY

Topshop 380 zł, 450 zł

Topshop 550 zł, H&M 299 zł

H&M 229 zł, Zara 139 zł

Zara 139 zł, 199 zł

Mango 199,90 zł, Jason Wu ok. 2600 zł

Preen 1400 zł, Asos 200 zł

INSPIRACJE:

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.