Kim Kardashian pokazała zdjęcie, gdy miała 15 lat. Internet zwariował

Kim jedząca tłuste śmietankowe lody na lotnisku w wieku 15 lat? To już brzmi dziwnie. Gdy spojrzymy jednak na zdjęcie i dowiemy się jeszcze o jego kontekście, to naprawdę można doznać niezłego szoku.

Z czego znana jest Kim Kardashian? Łatwo wymienić: seks-taśmy, reality show, konturingu, wielkiej pupy, skandali towarzyskich, męża rapera, imperium modowo-kosmetycznego i wielkiej, skomplikowanej rodziny… Nie można także zapominać o licznych zabiegach (i operacjach?), którym celebrytka poddała się przez lata.

No właśnie – czy jej wygląd rzeczywiście zmienił się aż tak diametralnie, jak możemy to zobaczyć na setkach fotografii porównujących jest wygląd „przed i po”? Nowe zdjęcie nieco przeczy tej teorii.

Kim powyższe ujęcie wrzuciła kilka dni temu, z sentymentem wracając widocznie do swoich nastoletnich lat. No właśnie, nastoletnich – Kardashian w opisie oznajmia, że postać widoczna na fotografii to ona w wieku 15 lat siedząca na lotnisku w oczekiwaniu na samolot mający ją zabrać w pierwszą podróż do Europy. Tu już zaskoczenie – dziewczyna do złudzenia przypomina dzisiejszą Kim. Kolejne zaskoczenie tymczasem czai się za rogiem – celebrytka znana z bardzo wytwornego stylu i uwielbienia do błyskotek wybierała się… w trasę koncertową z rockowym zespołem The Eagles, którą dobrze znamy chociażby z ich wielkiego przeboju „Hotel California”. Dzisiejsza Kim trochę nie pasuje do tego rockowo-grunge’owego świata.  Cóż, jak widać wciąż potrafi nas zaskoczyć!

ZobaczSchowaj komentarze

Heidi Klum zaprojektuje linię ubrań dla… Lidla

To nie żart. Ikona modelingu ogłosiła, że jeszcze w tym roku ubrania sygnowane jej nazwiskiem pojawią się w niemieckich dyskontach. Będziecie stali w kolejkach?

W styczniu ogłaszaliśmy, że współpracę z Lidlem podjęła Paris Hilton. Hotelowa dziedziczka ze swoim dość przaśnym życiorysem idealnie wpisuje się w dyskont, który słynie z niskich cen. Suszarki do włosów z jej autografem czy sukienki wzorowane na kreacjach z czerwonego dywanu miały w sobie coś abstrakcyjnego, ale mimo wszystko pasowały zarówno do celebrytki, jak i Lidla.

Paris Hilton nawiązała współpracę z… Lidlem

Tym razem jednak właściciele giganta ogłosili, że podjęli współpracę z innym gigantem, tym razem bezpośrednio związanym z modą. A właściwie gigantką, bo o Heidi Klum tu mowa. Wydaje nam się, że na taki przydomek zdecydowanie zasługuje osoba, która ma na swoim koncie współprace m.in. Birkenstockiem, Jordache, Victoria’s Secret i biżuterią Mouwad. Modelka w pewnym okresie swojego życia była także ambasadorką H&M, Jordache i Volkswagena, a później jurorką w programach „Project Runway”, „America’s Got Talent” i „Top Model Germany”. Na koncie ma też własne marki, sprzedawane m.in. w sieci Macy’s. Teraz przyszedł czas na kolaborację z Lidlem.

– Lidl znany jest z produkcji wysokiej jakości po przystępnych cenach. Miałam wiele radości przy projektowaniu tej kolekcji – powiedziała modelka w trakcie specjalnej konferencji prasowej. Z pewnością kontrakt z sześciocyfrową – jak głoszą plotki – sumą sprawił, że radość była z pewnością ogromna. Zwłaszcza, że tym samym Klum dotrze nie tylko do wyselekcjonowanej ekonomicznie grupy odbiorców, a do sporej części z ponad 10 tysięcy dyskontów rozsianych prawie na całym świecie.

Czy kupisz ubrania Heidi Klum dla Lidla?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.