Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Céline wiosna-lato 2017

Céline i Juergen Teller to duet, który już od 2010 roku raczy nas kampaniami stale goszczącymi na naszych „moodboardach”. Sesja wizerunkowa na wiosnę-lato 2017 to kolejna już uczta dla oczu i to nie tylko dla fanów wysmakowanego minimalizmu z metką tej francuskiej marki.

Kampania Céline wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania Celine to wariacja na temat wszystkiego, za co kochamy francuską markę. Mamy w niej bowiem świetne zoomy na dodatki w postaci oversize’owych kolczyków, niby rozmyte ujęcia butów i torebek uchwyconych w ruchu, przepiękne portrety i wreszcie – ekstremalnie jasne tło zestawione z kontrastującymi, intensywnymi barwami (w tym sezonie twórcy postawili na czerwień i najmodniejszy róż).

Do kampanii, którą (a jakże) sfotografował niezrównany Juergen Teller zaangażowano plejadę młodych i wschodzących gwiazd światowego modelingu: Amber Witcomb, Danielę Kocianovą, Giedre Dukauskaite i Marjan Jonkman. Jak zwykle u Celine, postawiono na wyjątkowo naturalne makijaże i fryzury, które idealnie komponują się z projektami, które naszym zdaniem już lada moment będą najbardziej pożądanymi wśród globalnych fashionistek.

Uwielbiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.