Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.