Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Oryginalna kampania Balenciaga wiosna-lato 2017

Jaki materiał będzie królował w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie? Spandex – przynajmniej zdaniem dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii, który poświęcił mu sporo miejsca w swojej drugiej kolekcji dla francuskiej marki i uczynił gwiazdą najnowszej kampanii. Zaskoczeni?

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.