Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Druga edycja kampanii „Szalone Możliwości” TK Maxx

Akrobacje na motocyklu, loty kosmiczne, piękne ubrania oraz niezawodne kosmetyki to zaledwie kilka rzeczy, które pojawiły się w kolejnej edycji kampanii znanej sieci sklepów TK Maxx. „Szalone możliwości”, bo taki nosi tytuł, to dwa spoty reklamowe zrealizowane z prawdziwie filmowym rozmachem, które w humorystyczny sposób podkreślają bogatą ofertę sklepów.

Druga edycja kampanii „Szalone Możliwości” TK Maxx

Pierwsza reklama została zatytułowana „Balet na motorze” i wystąpiła w nim światowej sławy kaskaderka Sarah Wignot. Dziewczyna pokazała swoje imponujące akrobacje na motocyklu, jednocześnie zachwalając swoje zdobycze w sklepie, czyli zwiewną sukienkę oraz skórzaną kurtkę. To właśnie te znaleziska zainspirowały ją do spróbowania swoich sił na motocyklu.

Drugi klip to historia, która rozgrywa się w nieco innych okolicznościach. „Kosmiczna odyseja”, bo taki ma tytuł, to historia astronautki, która w TK Maxx znalazła niezawodne kosmetyki i dzięki temu udało jej się wyposażyć całą załogę w produkty.

Jak powiedziała Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx „TK Maxx to istna kopalnia skarbów. Klienci często opowiadają nam o swoich niezwykłych znaleziskach i o ich fantastycznych cenach – to najlepsza definicja Szalonych Możliwości. Nowa kampania przedstawia prawdziwie doświadczenia klientów TK Maxx w zabawnym świetle. Mamy nadzieję, że zachęcą one nowych oraz dotychczasowych fanów naszego konceptu do wejścia w świat znanych marek w doskonałych cenach. Szalone Możliwości mogą być niezwykłym, designerskim produktem, który wydawał się być poza zasięgiem. Może być możliwością odświeżenia swojej szafy lub mieszkania, dzięki wyjątkowym dodatkom. Może być również szansą, by spróbować czegoś nowego.”

Co więcej, premierze kampanii towarzyszyło wyjątkowy event, na którym pojawiło się wiele znanych osób, między innymi Areta Szpura z duetu Local Heroes czy Osi Ugonoh, które nie tylko miały okazję zobaczyć co w najbliższym czasie pojawi się na sklepowych półkach, ale również w kreatywny sposób spędzić czas. Zdjęcia z wydarzenia możecie zobaczyć w naszej galerii!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.