Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Magdalena Frąckowiak w kampanii Beyman jesien-zima 2016

Oprócz prowadzenia swojej autorskiej marki biżuteryjnej, Magdalena Frąckowiak jest cały czas odnoszącą sukcesy modelką. Właśnie wzięła udział w kampanii luksusowego domu towarowego Beyman. Prezentuje najnowsze trendy na jesień-zimę 2016 w sesji z przymróżeniem oka. Sprawdźcie!

Magdalena Frąckowiak w kampanii Beyman jesien-zima 2016

Magdalena Frąckowiak prywatnie znana jest ze stonowanych stylizacji opierających się najczęściej na czarnych sukienkach i dobrze skrojonych garniturach. Zawodowo jednak, często możemy ją podziwiać w zaskakujących strojach. Tak też stało się i tym razem. Turecki dom handlowy Beyman uczynił ją bohaterką swojej najnowszej kampanii na jesień-zimę 2016. Zdjęcia Koraya Biranda pokazujące uśmiechnięta modelkę, przedstawiono za pomocą kolorowych kolaży ozdobionych obrazkami i hasłami.

Para stylistów, Asli Abbasoglu oraz Murat Turkili zaakcentowali najbardziej ikoniczne stroje z wybiegów, takie jak: sukienka na jedno ramię, biała klasyczna koszula połączona ze spodniami w panterkę, militarna kurtka, pudrowy różowy żakiet oraz seksowny gorset. Stylista fryzur, Ali Yilanci, postawili na naturalnie rozwiane fale, a makijażysta Faruk Dinc na mocniej podkreślone kości policzkowe.

Bardzo lubimy Magdę w takim dziewczęcym wydaniu!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.