Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Zero ubrań, ale ile emocji! Jacquemus zachwyca nową kampanią

„Żadnych ubrań, żadnych butów, jedynie miłość w Camargue na południu Francji”, tak swoją najnowszą kampanię opisuje Simon Porte Jacquemus – laureat nagrody LVMH i jedno z najgorętszych obecnie nazwisk na światowej scenie mody.  Francuski projektant, którego pokaz zainauguruje nadchodzący tydzień mody w Paryżu obrał tym samym dość nieoczywisty kierunek, który jednak nie ma nic wspólnego z wulgarnością.

Wszyscy doskonale znamy projektantów i marki, które reklamowały swoje kolekcje bez jakiegokolwiek udziału ubrań, stawiając na rozerotyzowany przekaz i wychodząc zapewne z założenie, że seks sprzeda wszystko. Nowa wizerunkowa sesja Jacquemus, w której także nie uświadczymy żadnego elementu garderoby, to jednak zupełnie inna historia. To przepełniona klimatyczną atmosferą i subtelnymi emocjami opowieść o dwojgu zakochanych i pochłoniętych sobą ludzi, celebrujących swoją miłość na południu Francji, a konkretnie w Camargue.

Dlaczego taka, a nie inna forma wypromowania marki i kolekcji? Po pierwsze, ubrania Jacquemus są już na tyle popularne i rozpoznawalne (ekstremalnie podkreślone talie, przeskalowane ramiona, bufki i monochromatyczne zestawienia kolorystyczne), że całkowicie rozumiemy jego decyzję o wyłączeniu ich w tym sezonie z tej artystycznej narracji. Po drugie, niezwykle uczuciowy i wrażliwy Porte z rodzimego południa Francji od początku uczynił największe źródło swoich inspiracji i punkt zaczepienia poszczególnych kolekcji.

Naga para, pozująca pod parasolem i na opustoszałej plaży w Camargue przed obiektywem Davida Luraschi miała stanowić uosobienie gorącego, hipnotyzującego uczucia, a samo zdjęcie miało być przede wszystkim ponadczasowe. Wizja ta jest też spójna z jesienną kolekcją Jacquemus, której muzą została „wytworna paryżanka zakochująca się w Cyganie”.

Jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.