Już w piątek Sephora Trend Report jesień-zima 2016 !

Macie plany na weekend? Lepiej je zmieńcie, bo już w ten piątek wieczorem, zaczyna się kolejna edycja Sephora Trend Report. Przez trzy dni będziecie mogły: uczestniczyć w warsztatach i pokazach, wypróbować na własnej skórze nowości kosmetyczne, poznać najnowsze makijażowe trendy i światowej sławy wizażystów. Sprawdźcie co jeszcze wydarzy się w Sephorze!

Od 30 września do 2 października w warszawskim centrum handlowym Arkadia czeka na was mnóstwo urodowych atrakcji. W ciągu tych trzech dni będzie można zrobić wiele dla swojej urody. W perfumerii znajdziecie stanowiska na których specjaliści Sephory bezpłatnie wykonają stylizacje między innymi: brwi (Benefit), fryzur (Bumble&Bumble), pomalują paznokcie na najmodniejsze barwy sezonu lub przeprowadzą mini zabiegi pielęgnacyjne z marką Origins.

W międzyczasie będziecie mogli nauczyć się nowych technik wizażu u światowych guru makijażu. Podczas półgodzinnych konsultacji, jak się malować, nauczą was między innymi : makijażystka współpracująca z amerykańskim Harpers Bazaar, Jillian Ward z marki Urban Decay, oraz Claire Read z Burberry, Krzysztof Nadziejewiec z Dior’a, Karolina Wosztyl z Estée Lauder i Ivonne MacInnis z Marc’a Jacobsa.

W planach również warsztaty olfaktoryczne z Marcinem Budzykiem – znanym perfumiarzem i autorem bloga o perfumach nezdeluxe.pl.

We wszystkich warsztatach i zabawach z makijażem, towarzyszyć wam będą również gwiazdy. Z pewnych źródeł wiemy, że swoją obecność na imprezie potwierdziły: Patrycja Kazadii, Agnieszka Cegielska, Kasia Sokolowska, Tamara Arciuch, Edyta Herbuś, Helena Norowicz, Karolina Malinowska, Kamila Szczawińska i Agnieszka Jastrzębska.

W trakcie dni Sephory w Arkadii będziecie mogły wziąć udział w konkursie. Jeśli zrobicie sobie bezpłatny makijaż, a efekt metamorfozy sfotografujecie i wrzucicie na tablicę Sephora Polska na Facebooku lub Instagramie, z hashtagiem #SephoraTrendReport2016, macie sporą szansę na prezent!

Organizator spodziewa się wielu gości, jeśli więc chcecie uniknąć kolejek, możecie już teraz umówić się na konsultację i warsztaty przez infolinię Sephory: tel.: 801 801 400 i 12 682 84 94.

ZobaczSchowaj komentarze

Mężczyzna ambsadorem marki Maybelline!

Amerykański gigant branży beauty – Maybelline – ma nowego ambasadora. Po raz pierwszy został nim mężczyzna, a konkretnie Manny Gutierrez, znany w sieci pod pseudonimem „Manny Mua”, który promuje swoim wizerunkiem najnowszą maskarę marki. Czyżby 2017 rok należał do facetów reklamujących (z pozoru jedynie damskie) kosmetyki?

 

 

 

Manny Mua ma ponad 2 miliony subskrybentów na You Tubie, a jego specjalnością jest makijaż oczu, który opanował wręcz do perfekcji. Tak naprawdę nie jest pierwszym chłopakiem, który użyczył swojego wizerunku marce kosmetycznej – zaledwie kilka tygodni wcześniej do współpracy przy kampanii inną męską gwiazdę social mediów Jamesa Charlesa, zaprosiła marka CoverGirl.


Manny Mua twierdzi, że makijaż jest totalnie „gender free”,  czemu daje wyraz w swoich co tygodniowych filmikach. Marka Maybelline w nowej kampanii postanowiła dosyć odważnie wykorzystać niewątpliwy potencjał vlogera  i nakręciła kilka zabawnych filmików promujących nową maskarę „Big Shot”.

Sam produkt, czyli nowa wariacja na temat kultowej już maskary The Colossal, zbiera pozytywne recenzje za oceanem. Dziewczyny (póki co pośród recenzujących nie widziałyśmy jeszcze żadnego chłopaka) chwalą ją za kolor, sposób w jaki wywija rzęsy i dodaje im objętości.

W Polsce The Big Shot pojawi się w pierwszej połowie 2017, jednak nie jest do końca wiadome, czy sesja wizerunkowa z udziałem męskiego vlogera zostanie wykorzystana w naszym kraju. Sądzimy jednak, że, w obliczu genderowego dyskursu jaki obserwujemy obecnie w branży mody i beauty, globalny wymiar tego typu kampanii jest tylko kwestią czasu.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Tropimy nowinki w świecie perfum. Opowiadamy o nowych zapachach legendarnych marek i świeżych nazwiskach w branży. Zaskakujemy newsami o owocach oryginalnej współpracy. Zaciekawiamy propozycjami z pozoru irracjonalnych aromatów. W artykułach otwarcie prezentujemy własne zdanie i chętnie przedstawiamy opinie innych specjalistów z branży. Serwujemy porcję zawsze świeżych informacji o topowych perfumach. Dzielimy się wiedzą o inspiracjach towarzyszących powstawaniu poszczególnych kompozycji. Bazując na informacjach z największych serwisów modowych oraz własnych doświadczeniach, opisujemy charakter perfum. Zdradzamy, jakie aromaty tworzą poszczególne nuty. Wtajemniczamy w tematy ulubionych zapachów gwiazd, modelek i osobistości związanych ze światem mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.