JoJa: trening Aniołków Victoria’s Secret, który podbija Instagram

Josephine Skriver i Jasmine Tookes to obecnie jedne z najpopularniejszych „Aniołków” Victoria’s Secret. Dziewczyny są zobowiązane przez wielomilionowe kontrakty do promowania marki oraz zdrowego stylu życia, co nie zmienia faktu, że trening sprawia im wielką frajdę. Okazuje się, że wspólna praca oraz cele mogą zaowocować powstaniem sportowego projektu, który nazywa się JoJa, i już zdobywa licznych fanów na Instagramie.

 

 

Wspólna praca potrafi bardzo zbliżać ludzi. Wśród Aniołków Victoria’s Secret dotychczas zawiązało się już wiele przyjaźni, ale to najświeższa z nich ma bardzo sportowy wymiar. Podczas wyjazdów i sesji zdjęciowych, Josephine Skriver i Jasmine Tookes odkryły, że ich trening wygląda bardzo podobnie, oraz że mogą się od siebie wiele nauczyć. Co więcej, ich treningi mogą być wykonywane w każdej szerokości geograficznej.

Post udostępniony przez @joja

Jasmin jako fanka intensywnego cardio i podnoszenia ciężarów, postanowiła popracować na mięśniami Josephine, a ta, z kolei, postanowiła podzielić się z koleżanką swoją wiedzą z zakresu jogi. Wystarczyło jedno zdjęcie ze wspólnego treningu, które wylądowało w mediach społecznościowych, aby duże zainteresowanie fanów doprowadziło modelki do założenia instagramowego zatytułowanego JoJa.

Post udostępniony przez @joja

JoJa to po prostu skrót od imienia modelek. Profil ten istnieje od zaledwie sześciu miesięcy, a już obserwowany jest przez 136 tysięcy osób. Nic dziwnego, skoro Josephine ma na koncie pond 3,5 milliona, a Jasmine 1,7 million followersów. Popularność modelek oraz ich sportowe zacięcie, a także dokładne opisy zdjęć i filmów powodują, że pod każdym z nich ląduje około 200 komentarzy oraz próśb o porady treningowe.

Post udostępniony przez @joja

Nie wolno zapomnieć o tym, że na każdym treningu dziewczyny mają na sobie ubrania ze sportowej linii Victoria’s Secret. Marka ma ambicje, aby podbijać nie tylko branżę dedykowaną koronkowej bieliźnie, ale także zachęcać swoje klientki do wskoczenia w legginsy i sportowe topy. Dziewczyny deklarują, że chcą zmotywować inne kobiety do walki z własnymi słabościami, a trening w parze jest zawsze łatwiejszy. Nie ma to jak połączenie przyjemnego z pożytecznym!

ZobaczSchowaj komentarze

Zobaczcie jak spersonalizowaliśmy model Club C od Reebok!

W zeszłym tygodniu, 16 marca mieliśmy okazję wziąć udział w imprezie marki Reebok, zorganizowanej z okazji odsłony modelu obuwia Club C. Kiedyś przeznaczony do gry w tenisa, dziś jest kultowym elementem stylizacji wielu młodych ludzi. Zapisaliśmy się na warsztaty do Zulu Kukiego, aby zobaczyć na czym polega tworzenie własnego spersonalizowanego modelu obuwia. Zobaczcie jak wygląda Reebok Club C według Fashion Post.

Dom Braci Jabłkowskich zamienił się tego dnia w centrum sportu marki Reebok. Wszyscy goście, którzy zjawili się na miejscu zostali od razu zaproszeni do szatni i poproszeni o założenie nowej pary białych Reeeboków – był to model Club C. My tam też byliśmy i po powitaniu zostaliśmy zaproszeni na warszaty, które zostały podzielone były na trzy kategorie: moda, fotografia i sztuka. Poprowadzić je mieli mistrzowie marki Reebok, tacy jak Zulu Kuki, fotograf Łukasz Dziewic i Radek Świątkowski, oraz ilustratorzy – Olka Osadzińska i Alk LIS KULA Morawski. My postanowiliśmy stworzyć nasze autorskie obuwie, dlatego wybraliśmy grupę dowodzoną przez Zulu Kukiego.

Wyjątkowy projekt Zulu Kuki i Alpha Industries

Postanowiliśmy zaszaleć i zgodnie z trendami postawić na kobiecy blask. Wybraliśmy biżuteryjne zdobienia, takie jak koraliki, perełki oraz srebne cekiny, aby klasyczne białe trampki zyskały trochę wieczorowego charakteru. Najpierw oczyściliśmy buta zmywaczem do paznokci, a potem pomalowaliśmy jego przód oraz kilka bocznych fragmentów czarna farbą. Monochromoatyczna baza została przygotowana.  Po wyschnęciu farby przystąpiliśmy do misternego zdobienia, które wymagało skupienia i precyzji. Srerbe i perłowe elementy szybko trafiły na front obuwia. Nasze Reeboki zdecydowanie wyróżniały się wśród innych etnicznych oraz sportowych pomysłów.

Polskie gwiazdy w kampanii Reebok Classic

Po warsztatach wszystkie grupy mogły spotkać się na wspólnej kolacji i posłuchać konceru Skubasa oraz ocenił własne projekty. Okazuje się, że zdobienie butów to nie takie trudne zadanie, dzieki któremu możemy stworzyć model, którego nikt inny nie bedzie nosił. Każdy może zostać swoim własnym projektantem. To wszystko dzięki marce Reebok, która w swojej kampanii zachęca do tego, aby stać się mistrzem. My już jesteśmy jednym z nich.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.