JoJa: trening Aniołków Victoria’s Secret, który podbija Instagram

Josephine Skriver i Jasmine Tookes to obecnie jedne z najpopularniejszych „Aniołków” Victoria’s Secret. Dziewczyny są zobowiązane przez wielomilionowe kontrakty do promowania marki oraz zdrowego stylu życia, co nie zmienia faktu, że trening sprawia im wielką frajdę. Okazuje się, że wspólna praca oraz cele mogą zaowocować powstaniem sportowego projektu, który nazywa się JoJa, i już zdobywa licznych fanów na Instagramie.

 

 

Wspólna praca potrafi bardzo zbliżać ludzi. Wśród Aniołków Victoria’s Secret dotychczas zawiązało się już wiele przyjaźni, ale to najświeższa z nich ma bardzo sportowy wymiar. Podczas wyjazdów i sesji zdjęciowych, Josephine Skriver i Jasmine Tookes odkryły, że ich trening wygląda bardzo podobnie, oraz że mogą się od siebie wiele nauczyć. Co więcej, ich treningi mogą być wykonywane w każdej szerokości geograficznej.

Post udostępniony przez @joja

Jasmin jako fanka intensywnego cardio i podnoszenia ciężarów, postanowiła popracować na mięśniami Josephine, a ta, z kolei, postanowiła podzielić się z koleżanką swoją wiedzą z zakresu jogi. Wystarczyło jedno zdjęcie ze wspólnego treningu, które wylądowało w mediach społecznościowych, aby duże zainteresowanie fanów doprowadziło modelki do założenia instagramowego zatytułowanego JoJa.

Post udostępniony przez @joja

JoJa to po prostu skrót od imienia modelek. Profil ten istnieje od zaledwie sześciu miesięcy, a już obserwowany jest przez 136 tysięcy osób. Nic dziwnego, skoro Josephine ma na koncie pond 3,5 milliona, a Jasmine 1,7 million followersów. Popularność modelek oraz ich sportowe zacięcie, a także dokładne opisy zdjęć i filmów powodują, że pod każdym z nich ląduje około 200 komentarzy oraz próśb o porady treningowe.

Post udostępniony przez @joja

Nie wolno zapomnieć o tym, że na każdym treningu dziewczyny mają na sobie ubrania ze sportowej linii Victoria’s Secret. Marka ma ambicje, aby podbijać nie tylko branżę dedykowaną koronkowej bieliźnie, ale także zachęcać swoje klientki do wskoczenia w legginsy i sportowe topy. Dziewczyny deklarują, że chcą zmotywować inne kobiety do walki z własnymi słabościami, a trening w parze jest zawsze łatwiejszy. Nie ma to jak połączenie przyjemnego z pożytecznym!

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musicie wiedzieć o pokazie Victoria’s Secret 2016

To jeden z najbardziej ekscytujących pokazów mody na świecie. Organizowany od 1995 roku, stał się ważnym wydarzeniem w branży mody. Marka Victoria’s Secret dokłada wszelkich starań, aby jej coroczne wydarzenie odbiło się szerokim echem w show-biznesie. To wszak święto mody i piękna, najpiękniejsze modelki, najlepsze hity muzyczne oraz najbardziej ekskluzywna bielizna wysadzana kosztownymi kamieniami. Jeśli chcecie wiedzieć jeszcze więcej o 21. pokazie z rzędu, koniecznie przeczytajcie nasz tekst.

1. Wyjątkowo w tym roku pokaz Victoria’s Secret będzie miał miejsce w Paryżu w słynnym Grand Palais, w którym odbywają się najbardziej prestiżowe pokazy mody. Wcześniej miejscami, w których organizowano show były Nowy Jork, Londyn, Los Angeles, Miami oraz Cannes.

2. Pokaz transmitować będzie stacja CBS w dniu 5. grudnia. Obejrzeć będzie go można aż w 190 krajach. W 2015 roku obejrzało go 9,1 miliona widzów, w tym roku stacja ma nadzieję przekroczyć liczbę 19 milionów.

Pokaz VS z 2013 roku

3. Marka Victoria’s Secret nie ukrywa, że wielką wagę przykłada do wyglądu i formy wszystkich 52 modelek. Nie tylko zapewnia im firmowe stroje sportowe i najlepszych trenerów, ale także ścisły nadzór nad dietą. Co więcej, wszystkie zmagania nad uzyskaniem perfekcyjnej sylwetki  możemy śledzić na głównej stronie marki.

4. Każdego roku marka prezentuje najdroższy stanik na świecie. W tym roku zaszczyt jego prezentacji przypadnie 25-letniej Jasmine Tookes. Modelka dołączyła do grona Aniołów w 2015 roku. Na paryskim wybiegu pokaże stanik Fantasy Bra warty 3 miliony dolarów. Nie przebija to jednak Gisele Bundchen, która w 2000 roku pokazała się w staniku wartym 15 milionów dolarów.

Gisele Bundchen w najdroższym staniku w dziejach marki

5. Wszystkie drogocenne kamienie i biżuterię, która zostanie pokazana na wybiegu zaprojektował Edie Borgo – artysta z Nowego Jorku, który na swoim koncie ma współprace z markami takimi jak Marchesa, Joseph Altuzarra oraz Proenza Schouler.

6. Największymi gwiazdami tegorocznego pokazu będą Kendall Jenner, Bella Hadid, Joan Smalls, Martha Hunt, Alesandrra Ambrossio, Natasha Poly, Lily Aldridge, Isabeli Fontana, Jessica Stam, Abbey Lee Kershaw, Lily Donaldson, Ana Beatriz Barros, Constance Jablonski, Devon Windsor, Elsa Hosk oraz Stella Maxwell (uznana za najseksowniejszą kobietę według magazynu „Maxim”). Oprócz najbardziej znanych twarzy, casting do pokazu wygrało aż 18  młodych i mniej doświadczonych modelek. Warto dodać, że w tym roku marka stawia na zróżnicowanie etniczne wszystkich dziewczyn. Niestety na wybiegu nie zobaczymy żadnej Polki. Kontraktu na ten rok także nie podpisały Karlie Kloss oraz Doutzen Kroes.

Kendall Jenner na pokazie w Londynie w 2015 roku

7. Roześmiane i kipiące energią modelki już 28. listopada przyleciały do Paryża. Marka podzieliła się zdjęciami wszystkich dziewczyn siedzących w prywatnym samolocie. Każda z nich miała na sobie różowy t-shirt z logo VS oraz błękitne niebieskie dżinsy.

8. Tegoroczne muzyczne gwiazdy to: Lady Gaga (po raz pierwszy), The Weeknd i Bruno Mars (obaj po raz drugi). Każdy z nich będzie promował swoją nową płytę. Gaga zaśpiewa utwory z „Joannne”, The Weeknd z krążka „Starboy”, a Bruno Mars z „24K Magic”.

9. Kontrowersje budzi fakt, że The Weeknd, czyli Abel Tesfaye, to były partner Belli Hadid. Podobno modelka bardzo tęskni za ex chłopakiem, a już niebawem będzie miała okazje „zderzyć” się z nim na wybiegu. W poprzednich latach na scenie Victoria’a Secret spotykał się Seal z Haidi Klum oraz Adam Levine (Maroon 5) z  Anne V. Żaden z tych związków niestety nie przetrwał.

The Weeknd oraz Bella Hadid na ostatniej Gali Met 2016

10. Wydarzenie jest sponsorowane przez marki takie jak Swarovski oraz Fujifilm. Według Daily Mail, 11 lat temu jego całkowity koszt wynosił 12 tysięcy funtów, a w zeszłym roku już 12 milionów dolarów. W tym roku będzie to jeszcze więcej.

 

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.