Jesienno-zimowe trendy z wybiegów, które możesz szybko odtworzyć

Pomimo letnich temperatur i słonecznych dni, brunatne i rude liście pokryły chodniki miast. To idealny czas, aby dokonać zmian w naszej garderobie. Jesienne trendy proponowane przez luksusowe domy mody kuszą nas od kilku tygodni, ale dopiero teraz jest idealny czas na zakupy w TK Maxx i podjęcie decyzji jak chcemy wyglądać w sezonie jesień-zima 2016. Zobaczcie, jaką odzież i dodatki możecie znaleźć w zasięgu waszej ręki i portfela,  aby szybko stać się najbardziej stylową dziewczyną w mieście.

Dziewczyna z kosmosu

Białe spodnie, kremowa sukienka, kurta puchowa, srebrna bomberka, szary golf i czarne botki na srebrnym obcasie

Połączenie bieli, srebra i czarnych dodatków wcale nie musi wyglądać banalnie, a wręcz bardzo futurystycznie. Udowadniają to Céline, Chanel, Stella McCartney, Moncler oraz Giambattista Valli. Nieważne czy będzie to ikoniczna puchowa kurtka, ciepły sweter, wełniana sukienka czy luźne obszerne spodnie, które możecie kupić w sieci TK Maxx – biel odświeża, odmładza i pasuje każdemu. Przekonajcie się jak efektownie wygląda w parze ze srebrna kurtką bomberką oraz czarnymi botkami na metalicznym obcasie.

Malarskie inspiracje

Wzorzysta bluzka oraz top, kopertówka w maziaje oraz futrzany szalik

Artystyczne dusze będą zachwycone szalonymi wzorami, które wyglądają jak prace największych przedstawicieli abstrakcjonizmu oraz wyrafinowanej geometrii. Takie inspiracje wypatrzyliśmy na wybiegu u Giorgio Armaniego, Prady, Pucci oraz Louis Vuitton. Wzory powstałe niczym przy chlapnięciu pędzlem występują jako total look na sukienkach, bluzkach oraz płaszczach. Jednak, aby stopniowo oswoić ten trend, na początek postawmy na futrzany szalik, koszulę oraz torebkę.

Nie taka szara myszka

Wełniany oraz tweedowy płaszcz, garniturowe spodnie, tunika, sweter z golfem, botki na słupku

Polki uwielbiają stonowane barwy, a szarość jest jedną z nich. Nie oznacza to jednak, że muszą pozostać szarymi myszkami. Szarości dają spore stylizacyjne pole do popisu. Możemy wybierać spośród dobrze skrojonych spodni i tweedowych marynarek. W przypadku luźniejszych i bardziej otulających nas stylizacji postawmy na golf, oversize’owy płaszcz i stylowe botki. Najlepszą inspiracja niech będą pokazy marek takich jak Carolina Herrera, Jason Wu, David Koma oraz Proenza Schouler.

Musztardowe zamieszanie

Spódnica midi, spodnie z prostymi nogawkami, kopertówka we wzory, botki z aplikacjami

Fanki zdecydowanego uderzenia kolorystycznego powinny zobaczyć jesienno-zimowe pokazy Acne, Céline, Chloé oraz Victorii Beckham. Marki te stworzyły bardzo nonszalanckie i niezwykle kobiece stroje w kolorze musztardy i złamanej żółci. Są to zarówno obszerne płaszcze przypominające otulający ciało kokon, wiktoriańskie sukienki oraz ołówkowe sukienki maksi. Jeśli chcemy zainwestować tylko w dodatki, możemy zdecydować się jedynie na ożywiające dodatki utrzymane w tej palcie kolorystycznej – patchworkowa torebka będzie idealnym wyborem.

Retro szyk

Trapezowa spódnica, spodnie typu palazzo, retro golf, lakierowana kurtka, czarne błyszczące botki

Lata 60. i 70. nieustannie pozostają mocnym trendem. Ich najmocniejszymi elementami są trapezowe spódnice, kolorowe golfy, spodnie typu palazzo oraz lakierowane okrycia wierzchnie i dodatki. Jeśli tylko zainspirujecie się stylizacjami opracowanymi przez włoskie i francuskie domy mody, takie jak Fendi, Pucci oraz Louis Vuitton, gwarantujemy wam pozostanie zauważoną przez wszystkich. Dołóżcie do tego retro okulary i torebkę, aby stworzyć najmodniejszy zestaw sezonu.

 

Wszystkie trendy możecie z łatwością odtworzyć dokonując zakupów w butikach TK Maxx: www.tkmaxx.pl.

 

ZobaczSchowaj komentarze

„Do trzech razy…”: skarpetki

Jest dosłownie kilka stylistek na świecie, które potrafią nie tylko odtwarzać udeptane, ale przede wszystkim wskazywać nowe ścieżki. Należy do nich Anne Marie Curtis, zwana pieszczotliwie AMC, od lat pracująca jako stylistka w brytyjskiej edycji magazynu Elle. Przyglądam się jej pracy wnikliwie, bo zazwyczaj przedmioty dyskusyjne użyte w sesji, po paru miesiącach stają się najbardziej pożądane zarówno w branży, jak i w środowiskach modą zafascynowanych. To ona forsowała przykrótkie spodnie dzwony, piżamy w roli garnituru czy wojskowe uniformy, gdy reszta przecierała oczy ze zdumienia. A teraz, gdy weszły w główny nurt, AMC jest już daleko z przodu, przy całkiem nowych tematach. Gdy w styczniowym numerze Elle na nogach modelki (notabene Magdaleny Jasek) pojawiły się kolorowe skarpetki, poczułam przyspieszone bicie serca. Czyżby wreszcie słowo „modnie” przestało wykluczać słowo „ciepło”?

Oto ciemne strony inspirujących zdjęć mody ulicznej z całego świata. Albo raczej z miejsc zdecydowanie cieplejszych niż Polska. Nagie kostki muśnięte słońcem, migające między końcówką żakardowej nogawki od Driesa van Notena a mokasynem Prady, w naszym klimacie należałoby odłożyć na przegródkę z napisem „utopia”. A jednak rok w rok, gdy nadciągają przymrozki, na ulicach wciąż roi się od nagich, choć raczej sinych niż karmelowych, wymrożonych fragmentów kończyn należących do całkowicie bezbronnych ofiar mody. Skoro chodzą tak w Paryżu, Mediolanie czy Madrycie, dlaczego Warszawa miałaby się wyłamywać? Długość kolejek w aptekach siłą rzeczy jest wprost proporcjonalna do centymetrów kwadratowych odsłoniętej skóry zaraz ponad butem. Czym skarpetki, tak urocza część garderoby, zasłużyły na ten stopień pogardy? Zwłaszcza teraz, gdy pojawiło się tyle fantastycznych polskich marek, oferujących mnogość wzorów, kolorów i stylów? Pora zmienić podejście do sprawy.

Many Mornings

Marka z misją. Świetne wzornictwo to jedno, natomiast każda kupiona przez nas para to druga podarowana potrzebującej osobie. Akcja „Share a pair” wspiera m.in. domy dziecka i organizacje pomagające bezdomnym. Co więcej, jeśli znamy kogoś, kto potrzebuje takiej pomocy, możemy dać znać marce. Jej twórcy wciąż powiększają listę miejsc, w które mogą trafiać skarpetki. Many Mornings odważnie wprowadziło na nasz rynek skarpetki „nie do pary”. Przedstawiają dany temat na dwa sposoby, zachowując spójną paletę kolorystyczną, np. na jednej skarpetce mamy pszczoły, na drugiej plastry miodu albo na jednej marchewki, a na drugiej ich przekrój. W zależności od potrzeby możemy kupić jedną szaloną parę lub dwie, które skompletujemy symetrycznie. Jesienna kampania to spacery po Paryżu (kieliszek wina i kraciasty obrus) oraz rodzinne pikniki – tu ukłon w stronę najmłodszych, którzy również znajdą coś dla siebie.

KABAK

Pałac Kultury nocą, rzędy ciekawskich oczu, a może krwiste steki? KABAK zaspokaja najróżniejsze potrzeby, a w razie braku konkretnego wzoru proponuje współpracę. Na koncie ma działania z różnymi markami, m.in. z Ju (wzór ukochanego przez rodzinną firmę foksteriera, który miał być jednorazową sprawą, a pozostał w stałej kolekcji), a ostatnio z Rilke (brokatowe wersje idealne na karnawał). Zaczęło się od trzech autorskich wzorów, obecnie nowości przybywa w kosmicznym tempie. KABAK ma dawać radość i uśmiech – tłumaczą twórcy. „Jedyne za co nie odpowiadamy to za pralki, które jak czarna dziura pochłaniają nasze skarpetki” – kontynuują i ten uśmiech wydaje się oczywisty. KABAK doczekał się sklepu stacjonarnego w Warszawie przy Hożej 51.

4lck

„For luck”, czyli „na szczęście”. Manifest marki podkreśla swobodę w doborze skarpetek nawet gdy obowiązuje ściśle określony „dress code”. Tematyka jest radosna, momentami naiwna – lukrowane pastelowe pączki, słodkie mopsy, kolorowe drinki z palemką – a momentami całkiem serio. „Free planet” to najbardziej zaangażowane społecznie pary, łączące symbole kobiety i mężczyzny na różne sposoby, zdobione dodatkowo tęczą, a więc symbolem środowisk LGTB. Oprócz bawełnianej przędzy pierwszej jakości pojawia się włókno bambusowe, dzięki któremu dzianina jest bardziej miękka. Stosowane są płaskie szwy i nieuciskające ściągacze. Nie dość więc, że za pomocą skarpetek możemy się wypowiedzieć, to jeszcze będzie nam w stu procentach wygodnie.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.