MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Piękno po czterdziestce, czyli Jennifer Lopez w wiosennej kampanii Guess

28.11.2017 Michalina Murawska

Piękno po czterdziestce, czyli Jennifer Lopez w wiosennej kampanii Guess

Jak mówi Paul Marciano, współzałożyciel amerykańskiej firmy – “Jennifer Lopez jest idealną Guess Girl! Jest spełnioną artystką, ikoną oraz jest niesamowicie zmysłowa. Wpływ Jennifer ciągle rośnie, a kampania z jej udziałem ma na celu zwrócenie uwagi, że kobiety pięknieją i stają się bardziej utalentowane wraz ze zdobywaniem życiowego doświadczenia. Jej uroda i elegancja przebijają się przez tę kampanię i jestem ogromnie podekscytowany, że Jennifer zgodziła się być nową Guess Girl jak oraz Femme Fatale Marciano.” Sesja stworzona na potrzeby kampanii została wyreżyserowana przez samego Paula, natomiast zdjęcia wykonała  Tatiana Gerusova.

Bardziej wnikliwi fani mogli przewidywać, że kroi się nam jakaś współpraca między Lopez a Guess: w najnowszym teledysku pojawiła się bowiem w crop topie z logo marki, po koncercie w Las Vegas zrobiła sobie zdjęcie w niebieskiej sukience z kolekcji Guess by Marciano, brand był też w ostatnim czasie mocno obecny na jej Instagramie.

Marka Guess kojarzy się z dość młodzieżowy stylem, a jak wiemy JLo nastolatką już nie jest (chociaż na pewno niejedna 20-latka zazdrości jej zabójczego ciała). Po wyborze najnowszej ambasadorki można by jednak pomyśleć, że Guess Girl powoli przeistacza się w kobietę. Jeśli tak faktycznie jest, możemy być świadkami narodzin nowego rozdziału w historii marki!