Jakie są idealne dżinsy dla mężczyzny? Odpowiadają modelki

Męskie dżinsy mogą być obiektem zarówno pożądania, jak i obciachu. Panowie często błądzą w swoich stylizacjach, starając się jak najbardziej przypodobać kobietom. Tymczasem, jak wynika z rozmów przeprowadzonych przez „Vogue’a”, spodnie wcale nie muszą być niczym specjalnym!

„Vogue” postanowił zapytać modelki o to, jakie spodnie lubią u mężczyzn. Kto jak kto, ale one znają się na sprawie, a i niejedne męskie dżinsy widziały w swojej pracy. Tymczasem ich wybór może zaskoczyć niektórych panów. O swoich faworytach wypowiadały się m.in. Ashley Graham, Imaan Hammam, Miranda Kerr czy Rosie Huntington-Whiteley. Jaki jest efekt tych „badań”?

Sprawa jest prosta: mężczyźni na zakupy powinni zabierać swoje kobiety, ponieważ one zwyczajnie wiedzą lepiej. A resztę przedstawiamy w punktach:

1. Dżinsy powinny być dobrze dopasowane.
2. Dżinsy powinny być obcisłe, lecz nie za bardzo.
3. Dżinsy powinny dobrze uwidaczniać atuty mężczyzny.
4. Dżinsy powinny służyć nam długo, lecz nie nadwyrężajmy ich.
5. Dżinsy powinny i mogą być takie, jakie mężczyźni chcą. Akceptowalne jest wszystko, poza Crocsami.

Wszystko jasne?

ZobaczSchowaj komentarze

Oto skład redakcji „Vogue Polska”! Wiemy też, kiedy premiera

Wejście do Polski magazynu „Vogue” powoduje wiele emocji – zarówno tych entuzjastycznych, jak i pełnych obaw o kształt i jakość naszego wydania. Wiemy bowiem, co stało się z kilkoma światowymi tytułami, gdy zostały przeniesione na rynek polski. Portal Wirtualne Media dotarł do składu redakcji. Jeśli potwierdzi się on, to o jakość nie powinniśmy się martwić.

Pierwszy numer magazynu „Vogue Polska” zobaczymy w kioskach już w marcu 2018, co wydaje się rozsądnym terminem zarówno jeśli chodzi o porządek tygodni mody, jak i kalendarz reklamodawców, który oczywiście jest istotny przy planowaniu tak dużego przedsięwzięcia, jak wprowadzenie nowego tytuły na rynek.

Redaktorem naczelnym, jak już wiemy, jest Filip Niedenthal, były szef polskiej edycji „Esquire”, wcześniej związany z tytułami „Viva!”, „Twój Styl” i „Harper’s Bazaar”. Już teraz zbiera materiały na światowych tygodniach mody, gdzie widzieliśmy go na widowni pokazów.

Wydawcą magazynu będzie Katarzyna Kulczyk, a właściwie założona przez nią firma Visteria. Według „Rzeczpospolitej” dyrektorką zarządzającą wydawnictwem mianowano Justynę Markiewicz, wcześniej wicedyrektorkę w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki, a działem reklamy pokieruje Monika Wdowiak, była dyrektor reklamy w wydawnictwie Marquard Media Polska.

Co do kształtu redakcji, to zastępczynią redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz (wcześniej wicenaczelna „Twojego Stylu”), dyrektorem artystycznym Łukasz Aksamit („Glamour”), działem kultury zajmie się zaś Anda Rottenberg (kuratorka sztuki, w latach 1993-2001 dyrektorka Zachęty). Szefową działu reportaży oraz redaktorką prowadzącą serwis Vogue.pl została Hanna Rydlewska (ostatnio związana z Gazeta.pl, a wcześniej m.in. z „Przekrojem” czy NaTemat.pl), za kluczowy dział mody będzie odpowiadać Daniele Agnelli wraz ze stylistką Karoliną Gruszecką („Elle”), a uroda przypadła Katarzynie Straszewicz („Pani”).

Trzeba przyznać, że to naprawdę mocna ekipa. Trzymamy kciuki za powodzenie!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.