Instagram Tygodnia #4: minimalistyczne kolaże The Icon Agency

Czas na kolejną odsłonę naszego cyklu „Instagram Tygodnia”. Tym razem, nie będzie to jednak osoba czy marka modowa, ale agencja PR-owa, która udowadnia, że media społecznościowe mogą zachwycać swoją oryginalnością. Mowa tutaj o profilu The Icon Agency, warszawskiej firmie, która na co dzień zajmuje się marketingiem, organizacją eventów i wszystkim co związane z branżami mody i urody. Jej Instagram wcale nie przypomina jednak tego, co wyobrażamy sobie słysząc hasło „agencja PR”. Wręcz przeciwnie, ponieważ ich profil jest wypełniony po brzegi kolażami oraz fotografiami w iście minimalistycznym wydaniu.

Instagram The Icon Agency bardzo różni się od tych, które prowadzą pozostałe agencje specjalizujące się w podobnych dziedzinach. Skąd taki pomysł?

Na naszym Instagramie pokazujemy to, co nas inspiruje, czym się zachwycamy, taki zamysł był od samego początku. Chcemy dzielić się tym, co bezpośrednio wpływa na nasze działania i co jest zgodne z naszym poczuciem estetyki. Fajnie jest wyróżniać się na tle innych i cieszymy się że nam się to udaje.

Czy  kolaże, które znajdziemy na waszym profilu, pomagają komunikować się z obserwującymi was użytkownikami oraz potencjalnymi klientami? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Nasze kolaże na pewno ukazują nasz kierunek myślenia – nie zamykamy się na łączenie różnych form i technik, to na pewno znak dla potencjalnych klientów, że nie ma dla nas projektów niemożliwych.

Skąd czerpiecie inspiracje tworząc grafiki?

Inspiracje czerpiemy ze wszystkiego, co nas otacza – to sztuka, muzyka, filmy. Jest wiele portali, które sprawdzamy każdego dnia, takie jak np.:  @ignant, @anothermagazine, @highsnobiety, @nowness, @somewheremagazine, portale magazynów modowych, designerskich, lifestyle’owych i wiele innych. Lubimy obserwować również instagramy Kwiaty i Miut (@kwiatyimiut), Rated:Modern Art. (@ratedmodernart), czy Where I See Fashion (@whereiseefashion). Codziennie odkrywamy nowych artystów, którzy nas zachwycają, Internet na pewno jest niekończącym się źródłem inspiracji.

Ulubiona aplikacja do edytowania, projektowania, zarządzania Instagramem to…?

Nasze kolaże powstają w bardzo różny sposób – nie mamy jednej ulubionej aplikacji – cały czas szukamy nowych rozwiązań i pomysłów. Na co dzień korzystamy między innymi z: whitagram, czy tile pic.

Lepiej prowadzić Instagrama strategicznie czy spontanicznie? Planujecie posty z wyprzedzeniem?

Nie planujemy postów – spontaniczność sprawdza się najlepiej :)

ZobaczSchowaj komentarze

Podróżnicze profile na Instagramie, które trzeba obserwować

Podróże nadają naszemu życiu wyjątkowego smaku, otwierają nam oczy, pozwalają podejrzeć inne kultury, a także uczymy się wiele na swój temat. To dzięki nim odwiedzamy piękne miejsca, z których nie zawsze chcemy wracać w stronę domu. W naszej galerii znajdziecie pięcioro podróżników z prawdziwego zdarzenia. Którzy zabiorą was tam gdzie jeszcze nie byliście, bądź przywrócą wspomnienia jeśli odwiedziliście już dane miejsce. Zapraszamy do inspirowania się naszą galerią i życzymy udanych podróży!

Podróżnicze profile na Instagramie, które trzeba obserwować
@bratosiewicz
Waszym marzeniem jest odwiedzić wszyskie kraje świata? Wydaja się to niemożliwe? Taki sam plan ma Piotrek, który rozpoczął projekt Colecting Stamps i odwiedził już 74 z 193 krajów świata.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności