Instagram kontra rzeczywistość. Zobaczcie, jak zdjęcia potrafią kłamać!

Wszyscy znamy te piękne dziewczyny z Instagrama, które zachwycają nas nie tylko stylizacjami, ale też nienagannymi figurami, idealną cerą i brakiem jakichkolwiek oznak nadmiaru tkanki tłuszczowej czy cellulitu. Część z nich oczywiście tak wygląda, jednak bohaterki naszej galerii świetnie udowadniają, jak dużo przy robieniu selfie można zdziałać za pomocą odpowiedniej pozycji, światła czy naprężeniu odpowiednich partii mięśni. Efekty są zadziwiające!

Instagram kontra rzeczywistość. Zobaczcie, jak zdjęcia potrafią kłamać!
ZobaczSchowaj komentarze

Kylie Jenner projektuje dla Quay

Najmłodsza z sióstr Jenner-Kardashian ma własną markę kosmetyczną, wspólną linię ubrań ze starszą siostrą Kendall… Przyszedł, więc czas na coś nowego. Przedsiębiorcza 19-latka, we współpracy z modną marką Quay Australia zaprojektowała linię okularów. Nie mamy wątpliwości, że będzie to jej kolejny sukces!

W zeszłym roku, Kylie znalazła się na 59. miejscu najlepiej zarabiających celebrytów. Nic dziwnego, w końcu jej marka kosmetyczna to prawdziwe imperium, a każda inny projekt jest dla niej żyłą złota. Ten rok ma szansę zakończyć z jeszcze lepszym wynikiem, gdyż poza nowym reality show z jej udziałem, czy przedłużonym kontraktem z Pumą, właśnie ogłoszono jej współpracę z Quay Australia. Modna wśród gwiazd i fashionistek marka okularów przeciwsłonecznych pochodząca z Melbourne, nie pierwszy raz podejmuje współpracę z popularną influencerką. Poprzednia kolekcja, stworzona z modelką Jasmine Sanders, znaną jako Golden Barbie, swój debiut miała podczas Coachelli, której klimatem była inspirowana.

Nie bez powodu firma zwróciła się tym razem do najmłodszej Jennerki. Jak powiedziała założycielka Quay, Linda Hammond w rozmowie z WWD, „Odnaleźliśmy w Kylie świetnego współpracownika. Jej wpływ w mediach społecznościowych jest niezrównany, a sama jest znana z dynamicznego i bezkompromisowego stylu, który chcą naśladować jej fani”. Gwiazda sama podkreśla, że okulary marki nosi od lat, więc możemy przypuszczać, że będzie to bardzo spójna kolekcja. Z podanych prasie informacji wynika, że będzie ona zawierała zarówno masywne oprawki, sportowe aviatory, ale też małe, kocie modele. Kapsułową kolekcję QuayxKylie będzie można kupić od 11. lipca online oraz u partnerów marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.