Burberry startuje z wystawą fotograficzną „Here We Are”, ukazującą styl życia Brytyjczyków

Burberry właśnie ogłosiło swoją najnowszą wystawę fotograficzną zatytułowaną „Here We Are”, która ma się otworzyć podczas londyńskiego Fashion Weeku. Jak zapowiadają twórcy, ekspozycja składająca się z ponad 200 zdjęć ma przedstawiać brytyjski charakter i styl życia.

Wystawa odbędzie się na trzech piętrach domu mody w Old Sessions House znajdującego się w Clerkenwell, w Londynie. Ekspozycja ponad 200 ujęć obejmuje prace około 30 znakomitych fotografów, w tym między innymi Dafydda Jonesa, Billa Brandta czy Shirleya Bakera.

Christopher Bailey, dyrektor domu mody Burberry przyznał, że kiedy razem ze swoim zarządem zaczęli myśleć nad kuratorami wystawy „Here We Are”, wiedział, że chce wręcz celebrować pewien nurt brytyjskiej fotografii, który od zawsze kochał. Nurt uwielbiany przez zarządcę Burberry to gałąź fotograficzna, która ma w swojej filozofii dokumentować różne rody, klany i klasy, przyczyniające się do ukształtowania Wielkiej Brytanii. Dodatkowo Bailey wyznał, że był to dla niego niesamowity przywilej móc zebrać w jedną całość kolekcję zdjęć, które miały na niego tak ogromny wpływ w przeciągu ostatnich lat. Jak mówi, fotografie te w idealny sposób przedstawiają portret brytyjskiego życia, we wszystkich niuansach – od tego przyziemnego po niezwykle wyjątkowy, piękny, ale zarazem surowy. Projektant dodaje także, że duch zebranych fotografii pokierował wrześniową kolekcją domu mody – czasem ironiczny, czasem łagodny, ale zawsze szczery.

Kuratorem wystawy będzie Lucy Moore – pisarka oraz dyrektor księgarni niezależnej mody i fotografii Claire de Rouen, a także  brytyjski fotograf Alasdaira McLellana, który niedawno został ogłoszony jako nowy kreatywny współpracownik Burberry.

Dopełnieniem całej wystawy ma być miejsce poświęcone na wydarzenia i aktywności, włączając w to tymczasową wersję całodniowej kafejki Burberry – Thomas’s oraz księgarni Claire de Rouen.

Pokaz zarówno damskiej, jak i męskiej kolekcji przewidziany jest na 16. września, natomiast wystawa będzie dostępna od 18. września aż do 1. listopada. Musicie to zobaczyć!

ZobaczSchowaj komentarze

Wyjątkowa playlista od Burberry

17 lat na stanowisku dyrektora kreatywnego w branży mody to nie lada wyczyn, szczególnie w czasach, kiedy zmiany gonią kolejne zmiany. Jednak tak było w przypadku Christophera Baileya, który ogłosił, że odchodzi ze swojego stanowiska, ale zanim to nastąpi, postanowił uczcić swój czas pracy wyjątkową playlistą.

Pokazom najnowszych kolekcji Burberry niezmiennie towarzyszył jeden element – muzyka. To właśnie ona często tworzyła klimat wydarzenia, a nawet samej kolekcji. Musimy przyznać, że Christopher Bailey, poza oczywistym talentem do projektowania, potrafił znaleźć prawdziwe perełki wśród brytyjskich wykonawców. Zdarzało mu się bowiem współpracować nie tylko z wielkimi artystami jak Elton John, ale również wschodzącymi gwiazdami jak James Bay.

Teraz, Christopher Bailey postanowił podzielić się ze światem swoją miłością do muzyki i jednocześnie uczcić 17 lat pracy dla Burberry. W jaki sposób? Stworzył playlistę z 200 ulubionych piosenek, która będzie się powiększać do 17 lutego, kiedy odbędzie się ostatni pokaz kolekcji zaprojektowanej przez Baileya dla brytyjskiej marki. Playlisty możecie posłuchać na Apple Music.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności