Burberry startuje z wystawą fotograficzną „Here We Are”, ukazującą styl życia Brytyjczyków

Burberry właśnie ogłosiło swoją najnowszą wystawę fotograficzną zatytułowaną „Here We Are”, która ma się otworzyć podczas londyńskiego Fashion Weeku. Jak zapowiadają twórcy, ekspozycja składająca się z ponad 200 zdjęć ma przedstawiać brytyjski charakter i styl życia.

Wystawa odbędzie się na trzech piętrach domu mody w Old Sessions House znajdującego się w Clerkenwell, w Londynie. Ekspozycja ponad 200 ujęć obejmuje prace około 30 znakomitych fotografów, w tym między innymi Dafydda Jonesa, Billa Brandta czy Shirleya Bakera.

Christopher Bailey, dyrektor domu mody Burberry przyznał, że kiedy razem ze swoim zarządem zaczęli myśleć nad kuratorami wystawy „Here We Are”, wiedział, że chce wręcz celebrować pewien nurt brytyjskiej fotografii, który od zawsze kochał. Nurt uwielbiany przez zarządcę Burberry to gałąź fotograficzna, która ma w swojej filozofii dokumentować różne rody, klany i klasy, przyczyniające się do ukształtowania Wielkiej Brytanii. Dodatkowo Bailey wyznał, że był to dla niego niesamowity przywilej móc zebrać w jedną całość kolekcję zdjęć, które miały na niego tak ogromny wpływ w przeciągu ostatnich lat. Jak mówi, fotografie te w idealny sposób przedstawiają portret brytyjskiego życia, we wszystkich niuansach – od tego przyziemnego po niezwykle wyjątkowy, piękny, ale zarazem surowy. Projektant dodaje także, że duch zebranych fotografii pokierował wrześniową kolekcją domu mody – czasem ironiczny, czasem łagodny, ale zawsze szczery.

Kuratorem wystawy będzie Lucy Moore – pisarka oraz dyrektor księgarni niezależnej mody i fotografii Claire de Rouen, a także  brytyjski fotograf Alasdaira McLellana, który niedawno został ogłoszony jako nowy kreatywny współpracownik Burberry.

Dopełnieniem całej wystawy ma być miejsce poświęcone na wydarzenia i aktywności, włączając w to tymczasową wersję całodniowej kafejki Burberry – Thomas’s oraz księgarni Claire de Rouen.

Pokaz zarówno damskiej, jak i męskiej kolekcji przewidziany jest na 16. września, natomiast wystawa będzie dostępna od 18. września aż do 1. listopada. Musicie to zobaczyć!

ZobaczSchowaj komentarze

Organizatorzy Coachelli ruszają z nowym festiwalem w Londynie!

Jak donosi „The Guardian” osoby odpowiedzialne za kultową Coachellę ruszają z całkowicie nowym festiwalem w Londynie. All Points East, bo tak brzmi jego nazwa odbędzie się w maju w Victoria’s Park i potrwa łącznie 10 dni. Znani są już także pierwsi headlinerzy!

Jak zapowiadają organizatorzy, 10-dniowe wydarzenie ma być połączeniem biletowanego festiwalu muzycznego (sprzedaż wejściówek i karnetów rusza dzisiaj) oraz trwającej cztery dni otwartej dla publiczności imprezy, której atrakcje uwzględniać będą m.in. letnie kino pod chmurką, pokazy stand-upów oraz eventy kulinarne. Za All Points West odpowiedzialne są dwie spółki: brytyjska AEG oraz amerykańska Goldenvoice, która organizuje właśnie Coachellę i FYF Fest w Kalifornii.

Ciekawie wygląda sama formuła imprezy, która rozpocznie się trzema dniami festiwalu (jedynym headlinerem jest póki co zespół The XX), następnie przeobrazi się we wspomniany trwający 4 dni bezpłatny event i zakończy trzema dniami pojedynczych koncertów zespołów The National, War on drugs, Future Islands i Warpaint.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.