Powrót trendu z lat 90.: brązowe usta podbijają serca gwiazd!

Bella Hadid, Rihanna czy Emily Ratajkowski spośród wszystkich trendów makijażowych lat 90. wybrały taki, o którym nigdy nie powiedziałybyśmy, że ma szanse wrócić. Mowa o brązowej szmince pokrytej warstwą lśniącego połysku.  Na pewno pamiętacie ją, bo nosiły ją aktorki w kultowych filmach, np. Uma Thurman w „Pulp Fiction”,  bohaterki najpopularniejszych seriali m.in Agenta Scully czy Rachel Green czy modelki takie jak Linda Evangelista czy Naomi Campbell. Brąz, jak udowodniły gwiazdy, nie jest zarezerwowany wyłącznie dla brunetek. Blondynki czy rude też znajdą dla siebie odpowiedni odcień. Ten kolor pasuje prawie do każdej karnacji, czy koloru włosów. Ale trzeba go umiejętnie dobrać, bo może dodać lat lub podkreślić zmarszczki.  Wybór odcieni jest naprawdę szeroki: od tych w kolorze kakao, przez cappuccino, aż po te z dodatkiem pomarańczowego pigmentu lub w wersji ciemnego nude.

Powrót trendu z lat 90.: brązowe usta podbijają serca gwiazd!
Rihanna
Podoba nam się, że artystka postawiła na ciemny brąz, który ładnie koresponduje z jej odcieniem cery. Na niej ten trend wygląda na wskroś współcześnie i nigdy nie powiedziałybyśmy, że świecił triumfy w latach 90.!
ZobaczSchowaj komentarze

Reebok Classic i lata 90., czyli nowa odsłona modelu Club C

Wszechobecne logotypy, sportowy luz oraz podkreślanie własnego indywidualizmu na każdym kroku – te i wiele innych czynników sprawiły, że styl lat 90. okazał się być jednym z najmocniejszych trendów tej dekady. Marki, widząc rosnącą popularność tamtych czasów, coraz częściej wracają do swoich kultowych modeli. Ostatnią z nich jest Reebok Classic, który zaprezentował nową odsłonę buta Club C oraz towarzyszącą mu kampanię „Szacunek za klasyk” inspirowaną latami 90.

Niestety nie każdy miał to szczęście, żeby na własną rękę doświadczyć cudownych lat 90., dlatego wszystkim tym osobom Reebok postanowił nieco przybliżyć ten okres i to nie tylko poprzez buty, ale również muzykę. W ramach kampanii do współpracy zaproszono więc dwójkę artystów – Pelsona i Otsochodzi, którzy razem nagrali piosenkę o tej samej nazwie co akcja promocyjna, czyli „szacunek za klasyk”. Premiera utworu oraz towarzyszącego mu teledysku odbyła się podczas premiery nowego modelu Club C w warszawskim Domu Zabawy i Kultury DZiK.

Club C jest jednym z najbardziej kultowych modeli Reebok, który przez lata wielokrotnie ewoluował. Jego najnowsza odsłona to, tak jak wspomnieliśmy, inspiracja latami 90., które nie rezygnują jednak z nawiązań do współczesności. W męskiej wersji pojawiły się wzory i wszechobecne logo, z kolei damski model o nazwie Club C 85 Leather został wzbogacony o metaliczne wersje kolorystyczne. Tym samym, dzięki bogatej ofercie kolorystycznej każdy dopasuje odpowiedni model dla siebie i doda swojemu własnemu stylowi nutkę nostalgii rodem z lat 90.!

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.