Gucci otworzy własny ogród w czasie Pitti Uomo!

Czy jest na tym świecie coś, czego Gucci oraz jego dyrektor kreatywny Alessandro Michele nie mogliby zrobić? Najnowszym projektem tego kultowego już duetu jest… ogród i nie mamy najmniejszych wątpliwości, że będzie on zjawiskowy.

Na tym etapie kariery Alessandro Michele, chyba nikt nie ma wątpliwości, że należy on do czołowych wizjonerów współczesnej branży mody. Jego kolekcje dla Gucci co sezon zaskakują nas mieszanką inspiracji minionymi dekadami oraz odwagą z jaką projektant kreuje swoje ekstrawaganckie sylwetki. Wizja Michele już dawno zaczęła wykraczać poza same ubrania, ponieważ Gucci stopniowo zaczęło oferować prawdziwie wielowymiarowe doświadczenie swoim wielbicielom, od możliwości zakupu mebli po książki o millenialsach.

Teraz przyszła pora na przestrzeń z prawdziwego zdarzenia. Podczas targów Pitti Uomo, które odbędą się w styczniu przyszłego roku, Michele zaprezentuje Gucci Garden mieszczący się w Palazzo della Mercanzia. Poza ogrodem, znajdziemy tam również sklep z limitowanymi produktami oraz restaurację, którą poprowadzi Massimo Bottura, jeden z najlepszych szefów kuchni na świecie z gwiazdką Michelin na koncie. Wisienką na torcie będzie wystawa, za którą odpowiadać będzie Maria Luisa Frisa. Uroczyste otwarcie odbędzie się 9 stycznia – nie możemy się doczekać, żeby zobaczyć efekty!

ZobaczSchowaj komentarze

Ta marka jest hitem wśród millenialsów!

Millenialsi to pokolenie bardzo wybrednych klientów. Często wybierając marki zwracają uwagę na jakość przy czym nie wydają aż tyle pieniędzy na produkty luksusowe, jak robiło to poprzednie pokolenie. Ale ostatnie badania rynkowe pokazują, że jednemu z wielkich domów mody udało się podbić serca młodego pokolenia. Któremu? Czytajcie dalej.

O fenomenie Gucci kiedyś będą pisać legendy. Od kiedy Alessandro Michele przejął stery włoskiej marki, jego projekty łączące w sobie eklektyzm z „babcinym” lookiem, szybko stały się faworytem fashionistek na całym świecie, gwiazd na czerwonym dywanie oraz tak naprawdę wszystkich, którzy na bieżąco śledzą, co w modzie piszczy. Bardzo szybko większość z nas zamarzyła o kultowej już torebce Dionysus i godzinami zachwycała się futrzanymi klapkami z klamerką. Popularność projektów Alessandro okazała się być tak wielka, że znane sieciówki bardzo szybko zaczęły się nimi „inspirować”. Dzisiaj możemy znaleźć łudząco podobne buty, torebki a nawet wzory w H&M, Zarze i wielu innych sklepach, co potwierdza znane powiedzenie „naśladownictwo najszczerszą formą pochlebstwa”.

Jednak ku naszemu zdziwieniu millenialsi niekoniecznie wybierają fałszywki czy tak zwane Fucci (fake + Gucci), ponieważ o wiele częściej decydują się na zakup oryginału. Według ostatnich badań rynkowych zrealizowanych przez firmę Edited, młodzi ludzie wydają średnio 3146$ na projekty Gucci, a pozostałe marki luksusowe, które wybierają to: Louis Vuitton, Saint Laurent czy Balenciaga. Jednak w porównaniu z nimi, Gucci pozostaje bezkonkurencyjny. Tym bardziej, że ponad połowa wszystkich klientów włoskiego domu mody to właśnie millenialsi. Zdziwieni? Nie tylko wy.

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.