Grace Coddington wraca do modelingu

Nie wszyscy wiedzą, że Grace Coddington, zanim związała się zawodowo z „Vogue’iem” i ostatecznie została dyrektor kreatywną amerykańskiej edycji pisma, robiła karierę jako modelka. To właśnie w tej roli zadebiutowała zresztą na łamach „biblii mody”.  Ostatnio jej współpraca z „Vogue’iem” przybrała mniej zobowiązujący wymiar (Coddington zrezygnowała z etatu na rzecz stanowiska wolnego konsultanta), a ona sama poświęciła się wielu nowym, ciekawym projektom, między innymi z Comme des Garcons czy Tiffany’s w roli głównej. W wieku 75 lat Brytyjka postanowiła także na chwilę powrócić do modelingu specjalnie na potrzeby nowej kampanii Calvina Kleina, która swoją drogą, aż roi się od największych gwiazd mody i popkultury.

Grace Coddington wraca do modelingu

Wiedzieliśmy, że do swojej kolejnej kampanii Calvin Klein zaprosi plejadę absolutnie topowych gwiazd, jednak takiej bohaterki nie spodziewaliśmy się w najśmielszych snach. Udział Grace Coddington, bo to o niej oczywiście mowa, w nowej sesji wizerunkowej amerykańskiej marki z pewnością będzie pretendować do najgłośniejszych momentów tego sezonu. Była modelka i dyrektor kreatywna „Vogue’a”, która ostatnio współpracuje z magazynem w ramach „kreatywnego konsultingu” zwolniła ostatnio trochę tempo, ale absolutnie nie zapomniała o branży mody – nadal pozostaje żyjącą legendą i ikoną w najlepszym znaczeniu tego słowa. „Bycie w tej kampanii to dla mnie ogromny komplement”, mówi Coddington w rozmowie z Vogue.com, „ponieważ jest ona pełna fajnych, młodych ludzi. Na pewno nie myślą, że jestem młoda, bo oczywiście nie jestem, ale wydaje mi się, że uważają, że jestem ‚cool’ – taki był przecież zamysł całej kampanii. Z mojego punktu widzenia, Calvin Klein zawsze był uosobieniem bycia ‚cool’, zawsze byłam fanką lifestyle’u kreowanego przez markę”.

Idąc tropem kampanii na wiosnę-lato 2016, Calvin Klein ponownie postanowił zaangażować do sesji wizerunkowej plejadę najpopularniejszych modelek i gwiazd. Oprócz Coddington, w kampanii marki możemy podziwiać między innymi Kate Moss, Annę Ewers, Bellę Hadid, Zoe Kravitz, nową twarz zapachu Euphoria Margot Robbie i, uwaga, gwiazdę r’n’b Franka Ocean, który prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu uraczy swoich fanów nową płytą.

Lubimy bardzo!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Balenciaga i poruszenie internetu zaczynają stopniowo zamieniać się w nierozłączny duet. Projekty inspirowane Ikeą, stylizacje kompletnie nieprzypominające wysokiego krawiectwa, z którego marka słynęła za czasów Cristobala oraz nietypowe kampanie to zaledwie kilka rzeczy, które powodują, że o marce jest tak głośno. Sytuacja znowu się powtarza, tym razem za sprawą najnowszej sesji wizerunkowej.

Balenciaga znowu zaskakuje w najnowszej kampanii wiosna-lato 2018

Jedno jest pewne. Balenciaga wie jak zrobić kampanię, która nie tylko będzie oryginalna, ale wywoła prawdziwą dyskusję. Tak było w przypadku męskiej kampanii, która szybko stała się przedmiotem żartów internautów, a czy tym razem sytuacja się powtórzy? Najnowsza sesja wizerunkowa przypomina bowiem… zdjęcia robione przez paparazzi.

Na zdjęciach możemy zobaczyć szereg modelek (Stellę Tennant, Dipti Sharma, Kennah Lau, Marjittę Nissinen czy Eliza Douglas), które wystylizowała stała współpracowniczka Demny Gvasalii, dyrektora kreatywnego Balenciagi – Lotta Volkova. Zdjęcia wykonane przez Agence Bestimage, francuski odpowiednik Getty Images, przedstawiają modelki zasłaniające twarze torbami z logo Balenciagi czy osłaniające się przed „paparazzi”. Co sądzicie o takim pomyśle?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności