Grace Coddington wraca do modelingu

Nie wszyscy wiedzą, że Grace Coddington, zanim związała się zawodowo z „Vogue’iem” i ostatecznie została dyrektor kreatywną amerykańskiej edycji pisma, robiła karierę jako modelka. To właśnie w tej roli zadebiutowała zresztą na łamach „biblii mody”.  Ostatnio jej współpraca z „Vogue’iem” przybrała mniej zobowiązujący wymiar (Coddington zrezygnowała z etatu na rzecz stanowiska wolnego konsultanta), a ona sama poświęciła się wielu nowym, ciekawym projektom, między innymi z Comme des Garcons czy Tiffany’s w roli głównej. W wieku 75 lat Brytyjka postanowiła także na chwilę powrócić do modelingu specjalnie na potrzeby nowej kampanii Calvina Kleina, która swoją drogą, aż roi się od największych gwiazd mody i popkultury.

Grace Coddington wraca do modelingu

Wiedzieliśmy, że do swojej kolejnej kampanii Calvin Klein zaprosi plejadę absolutnie topowych gwiazd, jednak takiej bohaterki nie spodziewaliśmy się w najśmielszych snach. Udział Grace Coddington, bo to o niej oczywiście mowa, w nowej sesji wizerunkowej amerykańskiej marki z pewnością będzie pretendować do najgłośniejszych momentów tego sezonu. Była modelka i dyrektor kreatywna „Vogue’a”, która ostatnio współpracuje z magazynem w ramach „kreatywnego konsultingu” zwolniła ostatnio trochę tempo, ale absolutnie nie zapomniała o branży mody – nadal pozostaje żyjącą legendą i ikoną w najlepszym znaczeniu tego słowa. „Bycie w tej kampanii to dla mnie ogromny komplement”, mówi Coddington w rozmowie z Vogue.com, „ponieważ jest ona pełna fajnych, młodych ludzi. Na pewno nie myślą, że jestem młoda, bo oczywiście nie jestem, ale wydaje mi się, że uważają, że jestem ‚cool’ – taki był przecież zamysł całej kampanii. Z mojego punktu widzenia, Calvin Klein zawsze był uosobieniem bycia ‚cool’, zawsze byłam fanką lifestyle’u kreowanego przez markę”.

Idąc tropem kampanii na wiosnę-lato 2016, Calvin Klein ponownie postanowił zaangażować do sesji wizerunkowej plejadę najpopularniejszych modelek i gwiazd. Oprócz Coddington, w kampanii marki możemy podziwiać między innymi Kate Moss, Annę Ewers, Bellę Hadid, Zoe Kravitz, nową twarz zapachu Euphoria Margot Robbie i, uwaga, gwiazdę r’n’b Franka Ocean, który prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu uraczy swoich fanów nową płytą.

Lubimy bardzo!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Pozostawiając za sobą ciężki rok, Agent Provocateur z nowym właścicielem na czele, zdaje się odzyskiwać naturalistyczną seksualność z przeszłości wraz z najnowszą jesienną kampanią, za którą odpowiedzialny jest Anton Corbijn, a jedną z gwiazd została Magdalena Frąckowiak, która w ostatnim czasie szczególnie często i chętnie odsłania swoje ciało.

Magdalena Frąckowiak gwiazdą najnowszej kampanii Agent Provocateur

Marka bieliźniana, która do niedawna zmagała się ze szczególnie trudnym okresem spowodowanym nieprawidłowościami w księgowości oraz słabym zarządzaniem, wydaje się wychodzić na prostą.

Najnowsza kampania ma być powrotem marki do kręconych dawniej spotów reklamowych, bowiem jak przyznała sama dyrektor kreatywna– Sarah Shotton, marka od bardzo dawna niczego „fajnego” nie nakręciła. Twarzami kampanii zostały Élise Crombez i Magdalena Frąckowiak. Modelki ubrane w skórzane podwiązki, koronkowe biustonosze oraz wysokie „kabaretki” grają w rozbieranego  pokera w słabo oświetlonym klubie w piwnicy, którego jedynym pracownikiem jest punkowa szatniarka, Abbie Fowler.

Dodatkowo, dyrektor kreatywna marki w specjalnym wywiadzie wyznała, że razem z nowymi właścicielami chcieli sprawić, aby Agent Provocateur znowu stał się czymś kultowym. Co więcej, Shotton dodała, że właściciele chcieli nadać marce prowokującej klasy i spowodować, aby powróciła do swoich londyńskich korzeni w Soho, gdzie w roku 1944 otwarty został ich pierwszy sklep. Inspiracją kolekcji jest armia silnych kobiet– Tina Turner w „Mad Maxie”, Patricia Arquette w „Prawdziwym romansie” oraz Milla Jovovich w „Piątym elemencie”.

Jesienna linia ma mieć wielką osobowość i łączyć w sobie klimat „Podziemnego kręgu” oraz „Gry o tron”, z elementami w wojennym stylu oraz estetyką „seksownego robota”. Kolorystyka waha się od kobaltu, przez szmaragd, srebro aż po ognistą czerwień. Ubarwione tkaniny, waspies oraz bielizna w stylu lat 50.– to tylko mała zajawka najnowszej kolekcji!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.