Gosia Boy zdradza swoje ulubione funkcje nowego smartwatcha Fossil Q

Która z nas nie marzy o osobistym asystencie, który ułatwi nam codzienne funkcjonowanie i wesprze przy aktywnym trybie życia? Nowy Fossil Q – jako stylowe mini centrum dowodzenia – zbliża nas do tego celu, a o jego super mocach przekonała się ostatnio Gosia Boy. Zobaczcie, która z funkcji zegarka szczególnie przypadła jej do gustu!

 

Gosia Boy to miłośniczka efektownej klasyki i wysokiej jakości – zarówno w kwestii ubrań, jak i dodatków. Jest także zapaloną fanką technologicznych gadżetów, więc nowy smartwatch Fossil Q idealnie wpisał się w jej styl i tryb życia. Blogerka do tego stopnia zżyła się z testowanym zegarkiem, że nazwała go swoim mini asystentem, z którym absolutnie się nie rozstaje, bo pomaga jej w codziennych obowiązkach.

Po ściągnięciu aplikacji i połączeniu zegarka ze swoimi telefonem, Gosia natychmiast zabrała nowego Fossila Q  „w teren”, towarzyszył jej podczas dnia pełnego spotkań, sesji i pasjonujących projektów. Szybko też odkryła, które jego funkcje najbardziej ułatwiają jej życie: od pierwszej wspólnej minuty było to informowanie o przychodzących połączeniach i mailach, a także innych zaletach ulubionych aplikacji.

To jednak nie wszystko. Gosię, podobnie jak wcześniej Olivię Kijo, zachwyciła także możliwość wyznaczania celów (np. dotyczących kalorii, które chciałaby spalić, albo liczby kroków wykonanych w ciągu dnia), a zegarek poinformował o wynikach fizycznej aktywności. Fossil Q to bez wątpienia małe i bardzo stylowe centrum dowodzenia!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

To one najszybciej podchwytują globalne trendy, obserwują pokazy mody z pierwszych rzędów, notują na swoim koncie najbardziej prestiżowe, komercyjne współprace, a dla wielu, sięgających setek tysięcy obserwatorów są współczesnymi ikonami i wyroczniami stylu. Branża blogerek i instagramowych influencerek, bo coraz więcej z nich określa siebie właśnie tym terminem, urosła w ostatnim czasie do gigantycznych wręcz rozmiarów, nie dziwi więc, że to właśnie jej przedstawicielki, a nie sprawiające czasem wrażenie niedostępnych modelki, zapraszane są przez marki do promowania najnowszych kolekcji. Przykład? Marka & Other Stories, która wraz z rozpoczęciem tygodnia mody w Paryżu prezentuje jesienną kampanię wizerunkową na Instagramie i z udziałem największych oraz najbardziej stylowych gwiazd tej społecznościowej platformy.

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

Jeśli na bieżąco obserwujecie branżę mody i blogosfery, a najwięcej inspiracji znajdujecie właśnie na Instagramie, na pewno kojarzycie takie nazwiska jak Camille Charriere, Maria Bernad, Sarah Nait czy Jan-Michael Quammie. One, a także kilka innych znanych w sieci stylowych dziewczyn, zostały właśnie bohaterkami najnowszej kampanii marki & Other Stories, która swoje nowe projekty postanowiła promować właśnie za pośrednictwem tej popularnej społecznościowej platformy.

Premiera kampanii nie bez powodu zbiega się w czasie z rozpoczęciem tygodnia mody w Paryżu. To bowiem właśnie tam szwedzka marka posiada jedno ze swoich atelier, w którym powstają i realizowane są najbardziej odjechane i zorientowane modowo pomysły. Bazując na projektach z paryskiego atelier & Other Stories, zaproszone do kampanii blogerki miały za zadanie stworzyć stylizacje, które z jednej strony będą obrazować najgorętsze sezonowe trendy, a z drugiej jak najbardziej korespondować z ich indywidualnym i charakterystycznym stylem. I tak, Camille Charriere postawiła na swoją ulubioną mini (z takimi nogami, wcale się nie dziwimy), pasiasty top i krótką, ciepłą kurtkę, a pochodząca z Madrytu Maria Bernad  na zestawienie w stylu retro, które bazowało na beżowej spódnicy mini i swetrze w romby. Jan Michael Quammie, czyli mieszkająca w Niemczech reżyserka pokazów prezentuje długie, sztuczne futro, a Sarah Nait sprytne połączenie sportu i elegancji.

Wszystkie prezentowane przez blogerki ubrania i dodatki pochodzą z najnowszej kolekcji & Other Stories i są już dostępna w internetowym sklepie marki. My poniżej prezentujemy wam mini selekcję naszych ulubionych – udanych zakupów!


Zakupy

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
850 zł

&OTHER STORIES

BUTY
ok. 360 zł

&OTHER STORIES

TOREBKA
ok. 400 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.