Gorące nowości z polską metką – jesień 2017

Jesień zadomowiła się już w modzie na dobre, a nic tak bardziej nas nie ekscytuje, jak premierowe modele ubrań i dodatków „patrzące” na nas ze sklepowych i internetowych witryn. Trendy na nowe sezon z coraz większym impetem wdrażają do swojej oferty także polskie marki, stawiając między innymi na najmodniejszą w tym sezonie kratę, kolorowe, cekinowe zdobienia w stylu lat 80.  czy skórzane kozaki z szeroką cholewką. Zobaczcie, co już teraz warto kupić!

Połowa września to idealna pora na jesienne zakupy i tworzenie przejściowych stylizacji, w których takie samo prawo bytu będą miały zarówno ciepłe, obszerne swetry, jak i mini spódniczki czy kozaki noszone na (jeszcze) gołą nogę. I to właśnie kozaków (koniecznie z marszczoną cholewką!) warto poszukać wśród ofert polskich marek – znajdziecie je na przykład w Badurze. Na naszej liście zakupów już teraz są także między innymi szal w najmodniejszą kratę z Solara, jedwabna apaszka od Ani Kuczyńskiej (do ciasnego zawiązania wokół szyi i zestawienia z dużą marynarką) oraz płaszcz w jodełkę z najnowszej kolekcji Reserved.

Udanych zakupów!


Zakupy

SOLAR

SPÓDNICA
269 zł

SOLAR

TOREBKA
249 zł

RESERVED

ŻAKIET
299,99 zł

RESERVED

BUTY
299,90 zł

BADURA

BUTY
899,99 zł

BADURA

BUTY
899,99 zł

RESERVED

PŁASZCZ
449,99 zł

PATRIZIA ARYTON X DAWID TOMASZEWSKI

PŁASZCZ
2299 zł

SIMPLE CREATIVE PRODUCTS

KURTKA
699,90 zł

BERENIKA CZARNOTA

SWETER
900 zł

PAPILLOM ATELIER

SPÓDNICA
800 zł

KOPI

KOLCZYKI
110 zł

ANIA KUCZYŃSKA

APASZKA

BALDOWSKI

BUTY
520 zł

SOLAR

CHUSTA
169 zl
ZobaczSchowaj komentarze

Enteliér: z pasji do piękna

Małgorzata Wojciechowska, założycielka marki Enteliér jest idealnym przykładem na to, że chcieć naprawdę znaczy móc i nigdy nie jest za późno na spełnianie marzeń i realizowanie swoich celów. Niegdyś pracująca w branży bankowości, dziś kradnie serca modnych Polek swoją wizją kobiecej i ponadczasowej mody.

Co jakiś czas na polskim rynku pojawiają się marki, które mimo młodego stażu, błyskawicznie torują sobie drogę do serc i szaf najmodniejszych dziewczyn, blogerek i influencerek. Jedną z ostatnich jest Enteliér – wyjątkowy modowy koncept wyrosły z pogoni za marzeniami i pasją, odwagi i chęci tworzenia tego, co zawsze było nam najbliższe. Projekty Małgorzaty Wojciechowskiej – założycielki i projektantki marki, pokochały już chociażby znane z fenomenalnego stylu Horkurks i Mariona Warda oraz klientki, które coraz chętniej odwiedzają butik usytuowany przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.

Małgorzata Wojciechowska, z którą niedawno mieliśmy okazję porozmawiać, na autorską markę przełożyła nie tylko indywidualną i ściśle sprecyzowaną wizję kobiecości, ale przede wszystkim lata doświadczenia, obserwacji i wiedzy na temat tego, jak kupują kobiety, czego poszukują w modzie, co je zniechęca, a co fascynuje. Łącząc artystyczną i pełną inspiracji wizję z nieco bardziej pragmatycznym podejściem, stworzyła brand, który z jednej strony oferuje wysoką jakość i ponadczasowy design, ale z drugiej nie stroni od trendów i sezonowości. To ważny i mający szansę na sukces krok, dzięki któremu Enteliér ma szansę trafić po pierwsze do miłośniczek klasyki, po drugie do kobiet nieśmiało zaczynających swoją przygodę z trendami oraz wreszcie po trzecie, fanek modnych rozwiązań, które sezonowe tendencje zawsze miksują jednak z bazowymi projektami o terminie ważności znacznie dłuższym niż rok czy dwa. Tak jest chociażby z występującą w dwóch wersjach kolorystycznych marynarką „Lungo”, która z jednej strony posiada dość klasyczny fason, z drugiej jednak urzeka modnymi w tym sezonie plisami (obecnymi na przykład w kolekcji Ellery czy Celine) i praktycznym podejściem do mody: może być bowiem noszona  jako żakiet, dzięki przedłużonemu krojowi jako sukienka, albo jako płaszcz.

Wszystkie propozycje Enteliér to wysokiej jakości ubrania, szyte w najlepszych szwalniach w Polsce, najwyższej klasy materiały sprowadzane w większości z Włoch i zauważalna na każdym etapie produkcji dokładność oraz dbałość o stosowane detale i technologiczne rozwiązania. To jednak przede wszystkim marka stworzona przez kobietę dla kobiet, które akceptują siebie, ale miewają swoje wątpliwości, które w sposób holistyczny eksponują swój styl i nastawienie do życia i które wiedzą, że ubranie mimo tego, że jest jedynie elementem większej całości, może być fantastycznym narzędziem wyrażenia własnego „ja”.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.