Fashion Post i Ewa Chodakowska: pamiętaj o rozgrzewce

Już zaplanowaliśmy treningi w domu i zorganizowaliśmy przestrzeń, aby ćwiczyć zgodnie ze wskazówkami i zestawami treningowymi Ewy Chodakowskiej. Teraz przystępujemy do realizacji naszego planu pracy nad lepszą formą oraz kondycją. Pamiętajcie – zawsze zaczynamy od rozgrzewki.

Poprawnie wykonany trening zawsze powinien zaczynać się od rozgrzewki. Ewa Chodakowska podkreśla jej znaczenie oraz wymienia liczne zalety. Trenerka zapewnia, że jest to nie tylko przygotowanie ciała i umysłu do bardziej intensywnej pracy, ale także poprawa krążenia krwi i zapewnienie dopływu tlenu do wszystkich mięśni. Dzięki niej chronimy stawy, zapobiegamy kontuzjom oraz przyśpieszamy metabolizm. Tak długa lista korzyści, jakie niesie ze sobą rozgrzewka, powinna przekonać wszystkich do porządnego jej wykonywania.

Nigdy nie należy o niej zapominać i zawsze wykonywać ją z wielką starannością. Wystarczy poświecić na nią 5-10 minut, aby potem poczuć jeszcze większe efekty treningu właściwego. Rozgrzewkę możemy zacząć od ruchów okrężnych głowy, przedramion, rąk, a następnie bioder. Potem możemy przystąpić do skrętów tułowia, skłonów w prawo i lewo, półprzysiadów, a następnie biegu o niskim poziomie intensywności, które rozgrzeją nasze nogi. Możemy dodać do nich wykroki w miejscu oraz półprzysiadów. Nie pomijajmy dłoni oraz nadgarstków. Ewa radzi, aby każde ćwiczenie wykonywać przez 30 sekund lub policzyć po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz warto ćwiczyć na świeżym powietrzu. My wykorzystaliśmy pobliskie schody oraz ich poręczę, aby porządnie rozgrzać górne i dolne części ciała. Przy mocno napiętym brzuchu wykonaliśmy wszystkie wymachy, wykroki oraz skręty. Do wchodzenia i schodzenia dodaliśmy wskakiwanie i zeskakiwanie oraz trucht. Jeśli macie ekspander albo taśmy, możecie urozmaicać swoje pomysły zawsze pamiętając o prostych plecach oraz napiętym brzuchu.

Rozgrzewka wcale nie musi być przykrym obowiązkiem. W domu oraz na świeżym powietrzu może towarzyszyć nam ulubiona playlista, która doda więcej motywacji oraz sprawi, że przyśpieszymy tempo. Komfort ćwiczeń uzyskamy dzięki nowemu dezodorantowi adidas adipure, który zapewni nam świeżość podczas rozgrzewki oraz przez cały trening.

Zajrzyjcie na wszystkie kanały Ewy Chodakowskiej, aby zainspirować się jej ciekawymi sposobami na 10-minutowe rozgrzewki. My już wiemy jak je wykonywać.

Partnerem publikacji jest COTY. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

Pinko, Coccinelle, Elisabetta Franchi czy Patrizia Pepe to tylko niektóre popularne włoskie marki już od kilku lat obecne także w Polsce. Już lada chwila do tego grona dołączy CARPISA – włoski producent torebek, walizek oraz akcesoriów, który już od 16 lat oferuje swoim klientkom wysoką jakość i ciekawy design w wyjątkowo przystępnej cenie.

Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że kobiety dzielą się na dwa „obozy” – niepoprawne wyznawczynie kultu butów i fanki torebek, które najcenniejsze okazy kolekcjonują latami, a pękająca w szwach szafa w jakikolwiek sposób nie powstrzymuje ich przed nabywaniem kolejnych modeli. Nie będzie także przesadą, jeśli zauważymy, że to Włosi są od wielu lat liderami rynku skórzanych akcesoriów przenosząc swoje doświadczenie na wysokiej jakości, ponadczasowe produkty. Jeśli bliżej wam właśnie do miłośniczek torebek i doskonale zdajecie sobie sprawę z przewagi, jaką marki z półwyspu Apenińskiego mają w tej kwestii nad pozostałymi, mamy dobrą wiadomość: lada dzień swoją ofertę wprowadzi do Polski CARPISA – włoski producent walizek, torebek i akcesoriów.

Włoska marka swój pierwszy sklep w naszym kraju otworzy już pojutrze, 4 września w Galerii Wileńskiej w Warszawie. To jednak tylko początek – do końca roku powstaną bowiem trzy kolejne, w warszawskiej Galerii Mokotów i Arkadii oraz w Centrum Handlowym Vroclavia.

Oferta włoskiej marki powinna zainteresować was z kilku powodów. To nie tylko wysokiej jakości i atrakcyjne cenowo walizki i torebki, ale przede wszystkim ponad 16-letnie doświadczenie i wiedza w projektowaniu modeli z jednej strony ponadczasowych i uniwersalnych, a z drugiej dostosowanych do różnorodności kobiecych stylów życia, globalnych tendencji i okazji. Nic dziwnego, że CARPISA posiada 600 sklepów na całym świecie, a do grona jej fanek należy chociażby Penelope Cruz, która jako ambasadorka marki już po raz czwarty stworzyła dla niej kapsułową kolekcję we współpracy ze swoją młodszą siostrą, Monicą.

W każdej kampanii CAPRISY, to nie tylko torebka, ale przede wszystkim kobieta jest gwiazdą absolutną. Idąc tym tropem, marka wraz z każdym sezonem jak najlepiej stara się sprostać jej zróżnicowanym i nieustająco zmieniającym się oczekiwaniom, ale przede wszystkim angażuje się w istotne kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. Tak jest też w przypadku kampanii na jesień-zimę 2017, której towarzyszy globalna akcja społeczna „Moje Ciało, Moje Prawa” wspierająca projekt Amnesty International.

Jeśli jesteście ciekawe, jak projekty marki prezentują się „na żywo”, już teraz zapraszamy was do pierwszego butiku w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Pamiętajcie: otwarcie już w ten poniedziałek!

ZobaczSchowaj komentarze

Jeden płaszcz, cztery stylizacje: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

VETEMENTS

KOSZULKA
OK. 600 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 450 zł

MANGO

TOREBKA
569,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

NIKE

BUTY
359 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.