EXCLUSIVE: jak powstają kreacje Magdy Gessler? Opowiedziała nam o tym

Wskrzesza restauracje, sama z powodzeniem prowadzi kilka, pisze książki, felietony, nagrywa kolejne programy, maluje, a teraz także projektuje. Magda Gessler to niekończące się źródło energii. W jaki sposób powstają jej kreacje? Zdradziła to w rozmowie z Fashion Post.

Pani Magda jest osobą na tyle charakterystyczną i wzbudzającą emocje, że trudno koło niej przejść obojętnie. Ma na swojej głowie dwa programy, własne restauracje oraz miliony fanów, więc nic dziwnego, że doba wydaje się dla niej śmiesznie krótka. – Nie mogę chodzić do sklepów, bo nie mam na to czasu. Nie dałabym radę spędzić całego dnia na przeglądaniu ubrań w sklepach – mówi w rozmowie z Fashion Post. – Wiadomo, że nie mogę iść do sklepu sobie kupić jakiejś kreacji, wiadomo, że mam rozmiar 42, a to nie jest ulubiony rozmiar projektantów, a zwłaszcza Włochów, którzy te rozmiary zaniżają. A ja kocham włoską modę: Dolce&Gabana, Gucci czy Fendi – zdradza nam Magda Gessler.

Kreatorka opowiedziała nam o tym, w jaki sposób powstała jej ikoniczna już kreacja na ostatni bal telewizji TVN. – Kreację na niedawny bal TVN wymarzyłam sobie już dawno. Co robi Magda Gessler? Magda Gessler dostaje od przyjaciółki swojej córki zestaw materiałów. Najpierw zestawia kolory, mówi jakich kolorów potrzebuje, po czym wybiera z kolorów, które zostały wysłane, konkretne kolory do sukienki. Kiedy barwy już są wybrane i konkretne materiały są połączone w odpowiedniej kolejności, trzeba pomyśleć o motywie sukienki. Ja wymarzyłam sobie wielką żyrafę, niech pan sam spojrzy – mówi restauratorka i pokazuje na swoim telefonie zdjęcia palety materiałów oraz żyrafy, która ją zachwyciła.

– Następnie myślimy nad projektem sukienki i… zaraz będzie sukienka. Wcześniej jednak Aga Pou musiała pojechać do Łodzi, by mi ją wyhaftowali – dodaje Gessler. Z Pou pani Magda współpracuje już od dawna. To właśnie ona odpowiedzialna jest za dopieszczenie pomysłów, które wymarzy sobie gwiazda. Widać jednak, że panie dobrze się dogadują.

A czym Gessler kieruje się myśląc o swoich następnych strojach? – To musi być jakiś pomysł, który przekracza jakieś mieszczaństwo, snobizm. Iść pod prąd. I za każdym razem robię coś czego nikt inny by w tym kraju nie zrobił – mówi nam. Cóż, trudno się z nią nie zgodzić.

ZobaczSchowaj komentarze

Zostań królową wyprzedaży!

Pomimo tego, że niektóre sklepy z wyprzedażami ruszyły już dobre kilka dni temu, to właśnie przerwa między Świętami a Nowym Rokiem jest momentem, w którym znaczna większość popularnych marek obniża ceny swoich jesienno-zimowe kolekcji. Mimo corocznych „postanowień poprawy”, scenariusz z reguły wygląda identycznie: skuszone perspektywą kupna ubrań i dodatków po obniżonej cenie pędzimy do zakupowej dżungli, kupujemy dużo, niepotrzebnie, a ostatecznie z większości zakupionych rzeczy nawet nie korzystamy. Dziś podpowiemy wam nie tylko jak wyjść zwycięsko z tego starcia, ale jak zostać istną królową wyprzedaży – zobaczcie i ruszajcie na łowy!

Zostań królową wyprzedaży!
Zrób listę rzeczy, na które chcesz „zapolować”
Powiecie pewnie, że nie ma w tym nic odkrywczego, my jednak proponujemy podejść do tego tematu trochę inaczej niż zazwyczaj. Zamiast ogólnego planu, co chcecie kupić na wyprzedażach, przygotujcie sobie listę konkretnych produktów, które wpadły wam w oko. Jeśli robicie zakupy online, dodajcie strony z konkretnymi rzeczami do wirtualnej listy życzeń, a jeśli wolicie kupować stacjonarnie spiszcie ich numery seryjne i wyszukajcie w sklepie, do którego się wybieracie. Uwierzcie nam, zaoszczędzicie w ten sposób sporo czasu i dodatkowo zwiększycie swoje szanse na szybki zakup ciuchów, które cieszą się największą popularnością.
ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.