EXCLUSIVE: jak powstają kreacje Magdy Gessler? Opowiedziała nam o tym

Wskrzesza restauracje, sama z powodzeniem prowadzi kilka, pisze książki, felietony, nagrywa kolejne programy, maluje, a teraz także projektuje. Magda Gessler to niekończące się źródło energii. W jaki sposób powstają jej kreacje? Zdradziła to w rozmowie z Fashion Post.

Pani Magda jest osobą na tyle charakterystyczną i wzbudzającą emocje, że trudno koło niej przejść obojętnie. Ma na swojej głowie dwa programy, własne restauracje oraz miliony fanów, więc nic dziwnego, że doba wydaje się dla niej śmiesznie krótka. – Nie mogę chodzić do sklepów, bo nie mam na to czasu. Nie dałabym radę spędzić całego dnia na przeglądaniu ubrań w sklepach – mówi w rozmowie z Fashion Post. – Wiadomo, że nie mogę iść do sklepu sobie kupić jakiejś kreacji, wiadomo, że mam rozmiar 42, a to nie jest ulubiony rozmiar projektantów, a zwłaszcza Włochów, którzy te rozmiary zaniżają. A ja kocham włoską modę: Dolce&Gabana, Gucci czy Fendi – zdradza nam Magda Gessler.

Kreatorka opowiedziała nam o tym, w jaki sposób powstała jej ikoniczna już kreacja na ostatni bal telewizji TVN. – Kreację na niedawny bal TVN wymarzyłam sobie już dawno. Co robi Magda Gessler? Magda Gessler dostaje od przyjaciółki swojej córki zestaw materiałów. Najpierw zestawia kolory, mówi jakich kolorów potrzebuje, po czym wybiera z kolorów, które zostały wysłane, konkretne kolory do sukienki. Kiedy barwy już są wybrane i konkretne materiały są połączone w odpowiedniej kolejności, trzeba pomyśleć o motywie sukienki. Ja wymarzyłam sobie wielką żyrafę, niech pan sam spojrzy – mówi restauratorka i pokazuje na swoim telefonie zdjęcia palety materiałów oraz żyrafy, która ją zachwyciła.

– Następnie myślimy nad projektem sukienki i… zaraz będzie sukienka. Wcześniej jednak Aga Pou musiała pojechać do Łodzi, by mi ją wyhaftowali – dodaje Gessler. Z Pou pani Magda współpracuje już od dawna. To właśnie ona odpowiedzialna jest za dopieszczenie pomysłów, które wymarzy sobie gwiazda. Widać jednak, że panie dobrze się dogadują.

A czym Gessler kieruje się myśląc o swoich następnych strojach? – To musi być jakiś pomysł, który przekracza jakieś mieszczaństwo, snobizm. Iść pod prąd. I za każdym razem robię coś czego nikt inny by w tym kraju nie zrobił – mówi nam. Cóż, trudno się z nią nie zgodzić.

ZobaczSchowaj komentarze

Felieton HAREL: Do trzech razy… piżama

Przez lata niedostrzegana, pomijana, a nieczęsto uznawana za bardziej wstydliwą niż bielizna, musiała dostać się na wybiegi, byśmy wreszcie zauważyli jej niezaprzeczalne zalety. Owszem, miewała swoje inspirujące momenty w filmach („Coco”), serialach („Seks w wielkim mieście”), a nawet na czerwonym dywanie (nie zdołał jej się oprzeć nawet Kanye West, w 2011 roku wybierając jedwabny zestaw od Celine). Przede wszystkim odgrywała jednak niewidzialną rolę, schowana pod poduszką,  o poranku ustępując miejsca obszernej męskiej koszuli, odebranej podstępnie nocnemu towarzyszowi. Piżama. Z paryskich pokazów, przez stylowe ulice wreszcie trafiła do naszych domów. Przedstawiam trzy polskie marki, dzięki którym nie musimy szukać daleko swojego idealnego egzemplarza.

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.