EXCLUSIVE: jak powstają kreacje Magdy Gessler? Opowiedziała nam o tym

Wskrzesza restauracje, sama z powodzeniem prowadzi kilka, pisze książki, felietony, nagrywa kolejne programy, maluje, a teraz także projektuje. Magda Gessler to niekończące się źródło energii. W jaki sposób powstają jej kreacje? Zdradziła to w rozmowie z Fashion Post.

Pani Magda jest osobą na tyle charakterystyczną i wzbudzającą emocje, że trudno koło niej przejść obojętnie. Ma na swojej głowie dwa programy, własne restauracje oraz miliony fanów, więc nic dziwnego, że doba wydaje się dla niej śmiesznie krótka. – Nie mogę chodzić do sklepów, bo nie mam na to czasu. Nie dałabym radę spędzić całego dnia na przeglądaniu ubrań w sklepach – mówi w rozmowie z Fashion Post. – Wiadomo, że nie mogę iść do sklepu sobie kupić jakiejś kreacji, wiadomo, że mam rozmiar 42, a to nie jest ulubiony rozmiar projektantów, a zwłaszcza Włochów, którzy te rozmiary zaniżają. A ja kocham włoską modę: Dolce&Gabana, Gucci czy Fendi – zdradza nam Magda Gessler.

Kreatorka opowiedziała nam o tym, w jaki sposób powstała jej ikoniczna już kreacja na ostatni bal telewizji TVN. – Kreację na niedawny bal TVN wymarzyłam sobie już dawno. Co robi Magda Gessler? Magda Gessler dostaje od przyjaciółki swojej córki zestaw materiałów. Najpierw zestawia kolory, mówi jakich kolorów potrzebuje, po czym wybiera z kolorów, które zostały wysłane, konkretne kolory do sukienki. Kiedy barwy już są wybrane i konkretne materiały są połączone w odpowiedniej kolejności, trzeba pomyśleć o motywie sukienki. Ja wymarzyłam sobie wielką żyrafę, niech pan sam spojrzy – mówi restauratorka i pokazuje na swoim telefonie zdjęcia palety materiałów oraz żyrafy, która ją zachwyciła.

– Następnie myślimy nad projektem sukienki i… zaraz będzie sukienka. Wcześniej jednak Aga Pou musiała pojechać do Łodzi, by mi ją wyhaftowali – dodaje Gessler. Z Pou pani Magda współpracuje już od dawna. To właśnie ona odpowiedzialna jest za dopieszczenie pomysłów, które wymarzy sobie gwiazda. Widać jednak, że panie dobrze się dogadują.

A czym Gessler kieruje się myśląc o swoich następnych strojach? – To musi być jakiś pomysł, który przekracza jakieś mieszczaństwo, snobizm. Iść pod prąd. I za każdym razem robię coś czego nikt inny by w tym kraju nie zrobił – mówi nam. Cóż, trudno się z nią nie zgodzić.

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Street: odtwarzamy stylizację w intensywnym różu

W świecie mody, mało co tak potrafi przerazić jak stylizacje w intensywnych kolorach. Mieszanie kontrastujących ze sobą jaskrawych odcieni jest przecież nie lada wyzwaniem, ale moda uliczna radzi sobie z tym świetnie. Sportowe elementy, logo znanych marek oraz wszechobecny kolor to przepis na to, aby zawsze wyróżniać się z tłumu. Dlatego postanowiliśmy zainspirować się jedną z takich stylizacji oraz zaproponować naszą wersję w różnych wersjach cenowych. Czy osiągnęliśmy sukces? Oceńcie sami!


Zakupy

H&M

Bluza
99,90 zł

Tous

Pierścionek
2319 zł

Aldo

Buty
430 zł

Mario Menezi

Spódnica
1590 zł

Mango

Oklary
59,90 zł

Furla

Torebka
1575 zł

Decoart

Pierścioenk
379 zł

JW Anderson

Bluza
955 zł

Orksa

Bransoletka
220 zł

Gucci

Chusta
1450 zł

New Look

Spódnica
139 zł

Balenciaga

Buty
5375 zł

Valentino

Chusta
750 zł

Ellery

Kolczyki
2530 zł

Aldo

Torebka
125 zł

Tom Ford

Okulary
1640 zł

Tous

Pierścionek
539 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności