Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Najbardziej znana polska trenerka fitness– Ewa Chodakowska została właśnie gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej adidas Women Must Haves. Ewa chce dzięki niej udowodnić, że aby odnieść sportowe sukcesy nie potrzeba nam wiele– ciało, determinacja i wygodny strój, to tak naprawdę jedyne istotne komponenty.

Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Nowa kampania adidas pokazuje, że wcale nie potrzebujemy wyjątkowego miejsca czy profesjonalnego sprzętu. Wystarczy kolekcja adidas Women Must Haves, nasze ciało i oczywiście– motywacja do działania.

Jak powszechnie wiadomo, odpowiedni strój jest nieodłącznym elementem treningu. Nowa kolekcja adidasa została stworzona po to, aby jak najlepiej zapewnić nam pełną swobodę ruchu i sprostać wszystkim wyzwaniom podczas naszych ćwiczeń. Adidas Women Must Haves posiada w swoim asortymencie między innymi biustonosz Halter z wysoko zabudowanym dekoltem doskonale podtrzymujący piersi czy elastyczne legginsy Ultimate, dzięki którym będziemy czuły komfort przez cały czas treningu.

Co ciekawe, kampania adidas Women Must Haves pojawi się na witrynach sklepów adidas, citylightach oraz w Internecie, gdzie będziemy mogli podziwiać nowoczesne formy reklamy takie jak cinemagraphy, carousele, instatrapy czy boomerangi.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samej kolekcji adidas Women Must Haves koniecznie odwiedźcie adidas.pl oraz Instagram marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Kas Kryst jesień-zima 2017

Mimo że kampanie polskich marek coraz częściej robią na nas naprawdę spore wrażenie, to nadal nieczęsto zdarza się, żebyśmy na ich widok krzyczeli „wow, ale to dobre!”. Tak się jednak dzieje za każdym razem gdy na horyzoncie pojawia się nowa sesja wizerunkowa Kas Kryst. Najnowsza – na jesień-zimę 2017 – po dwóch sezonach w plenerze ponownie przenosi się do studia, kręci się wokół estetyki mieszkań z lat 70. i, co najważniejsze, reprezentuje absolutnie klasę światową.

Kas Kryst jesień-zima 2017

Raf Simons ma Willy’ego Vanderperre, Gucci Glena Luchforda, Celine Juergena Tellera, a Kas Kryst – Daniela Jaroszka, z którym od kilku sezonów tworzy aż kipiący od kreatywności modowy i artystyczny tandem. Po dwóch kampaniach zrealizowanych w plenerze, w sezonie jesień-zima 2017 duet powrócił do studia po to, by stworzyć niezwykle oryginalną sesję, w której surrealizm miesza się z grą kontrastów, a dominująca w scenografii estetyka futurystycznych mieszkań z lat 70. stanowi idealne tło dla fenomenalnych projektów marki.

Na kadrach, z których każdy został zbudowany według kompozycji geometrycznych plakatów widzimy przede wszystkim nacisk i zabawę konstrukcją oraz zaskakujące zestawienia i rozwiązania, które tylko potwierdzają, że Kas Kryst  jest nie tylko jedną z najzdolniejszych, ale przede wszystkim najbardziej kreatywnych polskich projektantek. Niezwykle sprawnie włącza ona do swoich propozycji elementy retro i zamienia je w nietuzinkowe i innowacyjne rozwiązania, bawi się formą, zaburza konstrukcję i umiejętnie nadaje ubraniom dynamiki – wystarczy chociażby spojrzeć na zawarte w nowej kolekcji topy, swetry i spodnie z falbanami. To właśnie one są na szczycie naszej listy życzeń, podobnie jak absolutnie genialny, oversize’owy biały płaszcz z czarnymi cięciami (już widzimy go w połączeniu z klasycznymi levisami i sneakersami w stylu retro).

Nasze odczucia w stosunku do nowej kampanii Kas Kryst, jak i samej projektantki podziela Tobiasz Kujawa, który na swoim facebookowym profilu napisał dziś:

„Za każdym razem, kiedy Kas Kryst wypuszcza nową kampanię, słyszę rytmiczny odgłos zgrzytania zębów wielu rodzimych projektantów i muszę przyznać, że jest to muzyka dla mojej duszy”.

Chyba trudno o lepsze podsumowanie – brawo Kas Kryst i Daniel Jaroszek!

 

 

Przeczytaj także:

Daniel Jaroszek: fotografowanie mody to tylko hobby

 

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.