Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Najbardziej znana polska trenerka fitness– Ewa Chodakowska została właśnie gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej adidas Women Must Haves. Ewa chce dzięki niej udowodnić, że aby odnieść sportowe sukcesy nie potrzeba nam wiele– ciało, determinacja i wygodny strój, to tak naprawdę jedyne istotne komponenty.

Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Nowa kampania adidas pokazuje, że wcale nie potrzebujemy wyjątkowego miejsca czy profesjonalnego sprzętu. Wystarczy kolekcja adidas Women Must Haves, nasze ciało i oczywiście– motywacja do działania.

Jak powszechnie wiadomo, odpowiedni strój jest nieodłącznym elementem treningu. Nowa kolekcja adidasa została stworzona po to, aby jak najlepiej zapewnić nam pełną swobodę ruchu i sprostać wszystkim wyzwaniom podczas naszych ćwiczeń. Adidas Women Must Haves posiada w swoim asortymencie między innymi biustonosz Halter z wysoko zabudowanym dekoltem doskonale podtrzymujący piersi czy elastyczne legginsy Ultimate, dzięki którym będziemy czuły komfort przez cały czas treningu.

Co ciekawe, kampania adidas Women Must Haves pojawi się na witrynach sklepów adidas, citylightach oraz w Internecie, gdzie będziemy mogli podziwiać nowoczesne formy reklamy takie jak cinemagraphy, carousele, instatrapy czy boomerangi.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samej kolekcji adidas Women Must Haves koniecznie odwiedźcie adidas.pl oraz Instagram marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

W marcu gigant odzieżowy H&M ogłosił, że do swojej bogatej już listy marek detalicznych, dodaje kolejny, jedenasty brand o nazwie ARKET. Tymczasem światło dzienne ujrzała już pierwsza kampania nowo powstałej marki. Damską część kolekcji sfotografowała Zoe Ghertner, męską linią zajął się Paul Vetherell, a całość stylizowała Jodie Barnes. Zobaczcie pierwsze zdjęcia!

 

 

Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M

Kolekcję marki ARKET mają wyróżniać 3 kluczowe wartości– trwałość, wysoka jakość i zrównoważony rozwój. Cała linia ma zawierać nowoczesne, niezbędne rzeczy dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także artykuły domowe. W damskiej kolekcji zobaczymy cały przekrój różnorodnych ubrań–od kaszmirowych swetrów po sukienki z kwiatowym printem. Nie zabraknie także obowiązkowych klasyków– perfekcyjnie dopasowanych dżinsów czy wzorowo skrojonych trenczy. Jak twierdzą twórcy, ARKET oferuje nam ponadczasową i wszechstronną bazę ubrań, które każdy powinien mieć w swojej szafie i którymi nie sposób się znudzić. Co ciekawe, wszystkie rzeczy określane jako właśnie te bazowe będą powtarzane co sezon, z uwzględnieniem jedynie zmiany koloru, materiału czy proporcji.

Pierwsza kolekcja ARKET ma pojawić się już 25 sierpnia. Ceny produktów będą nieco droższe niż te, których zazwyczaj oczekujemy od sklepów należących do portfolio H&M, bowiem mają się wahać od 45 do 130 dolarów. Całość będzie do kupienia zarówno w sklepie online, który będzie wysyłał aż do 18 europejskich krajów, jak i w butiku marki znajdującym się w Londynie przy Regent Street.

Nie możemy się już doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.