Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Najbardziej znana polska trenerka fitness– Ewa Chodakowska została właśnie gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej adidas Women Must Haves. Ewa chce dzięki niej udowodnić, że aby odnieść sportowe sukcesy nie potrzeba nam wiele– ciało, determinacja i wygodny strój, to tak naprawdę jedyne istotne komponenty.

Ewa Chodakowska w nowej kampanii adidas Women Must Haves

Nowa kampania adidas pokazuje, że wcale nie potrzebujemy wyjątkowego miejsca czy profesjonalnego sprzętu. Wystarczy kolekcja adidas Women Must Haves, nasze ciało i oczywiście– motywacja do działania.

Jak powszechnie wiadomo, odpowiedni strój jest nieodłącznym elementem treningu. Nowa kolekcja adidasa została stworzona po to, aby jak najlepiej zapewnić nam pełną swobodę ruchu i sprostać wszystkim wyzwaniom podczas naszych ćwiczeń. Adidas Women Must Haves posiada w swoim asortymencie między innymi biustonosz Halter z wysoko zabudowanym dekoltem doskonale podtrzymujący piersi czy elastyczne legginsy Ultimate, dzięki którym będziemy czuły komfort przez cały czas treningu.

Co ciekawe, kampania adidas Women Must Haves pojawi się na witrynach sklepów adidas, citylightach oraz w Internecie, gdzie będziemy mogli podziwiać nowoczesne formy reklamy takie jak cinemagraphy, carousele, instatrapy czy boomerangi.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samej kolekcji adidas Women Must Haves koniecznie odwiedźcie adidas.pl oraz Instagram marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Piękno po czterdziestce, czyli Jennifer Lopez w wiosennej kampanii Guess

Spełniona artystka, mama bliźniaków, szczęśliwie zakochana kobieta. Kiedy mogłoby się wydawać, że dojrzała Jennifer Lopez ma wszystko, zaskakuje po raz kolejny – tym razem gorącą, wiosenną kampanią Guess.

 

 

Jak mówi Paul Marciano, współzałożyciel amerykańskiej firmy – “Jennifer Lopez jest idealną Guess Girl! Jest spełnioną artystką, ikoną oraz jest niesamowicie zmysłowa. Wpływ Jennifer ciągle rośnie, a kampania z jej udziałem ma na celu zwrócenie uwagi, że kobiety pięknieją i stają się bardziej utalentowane wraz ze zdobywaniem życiowego doświadczenia. Jej uroda i elegancja przebijają się przez tę kampanię i jestem ogromnie podekscytowany, że Jennifer zgodziła się być nową Guess Girl jak oraz Femme Fatale Marciano.” Sesja stworzona na potrzeby kampanii została wyreżyserowana przez samego Paula, natomiast zdjęcia wykonała  Tatiana Gerusova.

Bardziej wnikliwi fani mogli przewidywać, że kroi się nam jakaś współpraca między Lopez a Guess: w najnowszym teledysku pojawiła się bowiem w crop topie z logo marki, po koncercie w Las Vegas zrobiła sobie zdjęcie w niebieskiej sukience z kolekcji Guess by Marciano, brand był też w ostatnim czasie mocno obecny na jej Instagramie.

Marka Guess kojarzy się z dość młodzieżowy stylem, a jak wiemy JLo nastolatką już nie jest (chociaż na pewno niejedna 20-latka zazdrości jej zabójczego ciała). Po wyborze najnowszej ambasadorki można by jednak pomyśleć, że Guess Girl powoli przeistacza się w kobietę. Jeśli tak faktycznie jest, możemy być świadkami narodzin nowego rozdziału w historii marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.