Druga kolekcja Caitlyn Jenner i M.A.C

W kwietniu zeszłego roku zaprezentowała swój ulubiony odcień szminki stworzony wraz z marką M.A.C, a już w tym roku światło dzienne ujrzy jej pełna kolekcja kosmetyków. Caitlyn Jenner na fali popularności po raz kolejny podjęła współpracę z amerykańskim gigantem urodowym. Zobaczcie co z niej wynikło!

To już druga współpraca Caitlyn Jenner z marką kosmetyczną M.A.C. Po udanym debiucie w kwietniu 2016 roku, okazuje się, że obie strony mają apetyt na większy sukces, dlatego jeszcze w tym miesiącu na rynku pojawi się pełna kolekcja kosmetyków stworzonych przez celebrytke. Składająca się z dziewięciu produktów, może służyć jako kompletna zawartość kosmetyczki. Wszystkie fanki makijażu znajdą w niej bowiem szminki, błyszczyki, róże, pudry, kredki oraz tusze do rzęs zamknięte w eleganckim złotym opakowaniu.

Marka z entuzjazmem obwieściła, że ich ambasadorka uosabia wartości, które warto wspierać i promować we współczesnym świecie. Jest nowoczesną kobietą, która może stanowić przykład dla wszystkich ludzi, a szczególnie pań bez względu na wiek, płeć oraz rasę. Jeśli macie ochotę na zakupy, koniecznie zajrzyjcie na stronę maccosmetics.com. Premiera już 5 stycznia!

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to kolejny projekt Akademii Fashion PR Talks, który ma na celu dostarczanie branży kreatywnej gadżetów i przedmiotów niezbędnych w codziennej pracy. Ma nie tylko motywować do działania, ale także nagradzać. To jedyny tego typu sklep, w którym zajdziemy produkty opatrzone charakterystycznym logo, czyli czerwonymi ustami. Zobaczcie, co już teraz możecie nabyć dla siebie lub w prezencie.

 

Fashion Shop z gadżetami dla branży kreatywnej

Fashion Shop to wyjątkowy sklep z gadżetami skierowanymi dla branży kreatywnej. Pierwszym z produktów jest kalendarz w formie pocztówek, które zostały ozdobione ilustracjami Arka Vaza, Eleny Ciupriny oraz Jagody Jago (wszystkie możecie zobaczyc w galerii). Twórczyni Akademii, Olka Kaźmierczak, twierdzi, że branża mody w szczególności potrzebuje przedmiotów, które nie tylko będą motywować oraz porządkować codzienne działania.

„Kalendarz to też esencja wydarzeń, które dzieją się w modzie na świecie – wypisaliśmy najważniejsze, żeby nasz specjalista zawsze był na bieżąco z tym, co się dzieje w branży. Trzecia kwestia – ponoć najlepiej jest planować miesięczne cele, dlatego na każdej pocztówce jest miejsce na <rzeczy, które nie mogą się nie udać>. Zakładamy, że po roku można sobie rozłożyć te 12 pocztówek i zobaczyć, co nam się przez 365 dni udało” – twierdzi Olka.

W ten sposób powstał także plecak w kolorze czerni do szybkiego pakowania się na cały dzień pracy oraz karta podarunkowa, którą można wykorzystać jako prezent, bo edukacja także może być seksowna.  Założycielka Fashion PR Talks nie chce zdradzać, co już niebawem pojawi się w sklepie, ale zapewnia, że w przyszłości wprowadzi ofertę, która „ukoi nerwy PR-owca, da odpocząć brand menedżerowi oraz zmotywuje branżowego juniora”.

My czekamy na coś ekstra dla zabieganych dziennikarzy!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.