Diana Ross wypuściła własne perfumy!

To żywa legenda, prawdziwa dama muzyki popularnej i jedna z najpopularniejszych artystek XX wieku. Wypuszczenie perfum sygnowanych (i nie tylko!) jej nazwiskiem wydawało się więc sprawą oczywistą.

Ross została zaproszona do współpracy przez sieć Home Shopping Network (HSN). – To prawdziwy zaszczyt powitać Dianę Ross w rodzinie HSN i zapewnić jej platformę do dzielenia się nie tylko jej nowym zapachem, ale także historiami, które stały się fundamentem jej błyskotliwej kariery – powiedziała Carmen Bauza z HSN.

No właśnie – zapach jest jedynie częścią przygody, na którą zaprasza artystka. 5 grudnia Diana Ross będzie specjalnym gościem we wszystkich kanałach HSN, a więc w sieci, telewizji i telefonii komórkowej. Będzie opowiadała tam historie ze swojego bogatego życia zawodowego oraz zdradzała kulisy drogi na szczyt.

Flakon zapachu „Diamond Diana” została wycięta ze szklanego diamentu i została osobiście zaprojektowana przez piosenkarkę. Ta 100 mililitrowa konstrukcja składa się z 60 faset tworzących spiczastą czapkę z wewnętrznym monogramem „Diamond Diana”. Precyzyjne linie butelki tworzą pryzmat światła otaczającego projekt. Butelka znajduje się w pudełku z czarnego aksamitu, ozdobionym jedwabną czernią i falbanką Bordeaux. „Diamond Diana by Diana Ross” jest wytłoczona 24-karatowym, błyszczącym złotym pyłem. W każdym pudełku dodatkowo znajduje się specjalna wiadomość od legendy. Koszt takiego cacka to 95 dolarów i już można je zamawiać na stronie HSN.

To projekt nie mniej magiczny niż sama Diana. Doskonałe!

ZobaczSchowaj komentarze

Zjawiskowa kampania nowego zapachu Gucci Bloom

Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins – to właśnie je zobaczymy w  kampanii promującej pierwszy zapach stworzony przez dyrektora kreatywnego Gucci -Alessandro Michele. Zobaczcie te wyjątkowe i długo wyczekiwane zdjęcia!

Na ten zapach czekamy jak na żaden inny. Nie tylko dlatego, że szczególnie lubimy perfumy włoskiego domu mody, ale dlatego, że został stworzony przez samego Michele. „Bloom”, wykreowany wspólnie z mistrzem perfumerii Alberto Morillasem różni się od wcześniejszych zapachów marki zarówno jeśli chodzi o wyjątkową kombinację nut zapachowych i wyszukanych składników, ale także pod względem wyglądu flakonu. Nuty zapachowe znajdujące się we flakonie w kolorze „milennial pink” to m.in pochodzący z Indii jaśmin smabac, tuberoza i kosaciec, czyli irys o pachnących korzeniach.


Od pamiętnego lansowania zapachu, które odbyło się w  Nowym Jorku nie słabną nasze emocje, a kampania, którą zobaczyliśmy na oficjalnym Instagramie Gucci dosłownie rozpaliła naszą wyobraźnię.  Seria marzycielskich zdjęć, przedstawia wspaniałą trójcę i muzy Michele: Dakotę Johnson, Hari Nef i Petrę Collins stojące spokojnie w bujnym ogrodzie i trzymające w rękach piękny flakon w najmodniejszym, różowym kolorze.

Kampania, sfotografowana przez Glena Luchforda (ulubionego fotografa Alessandro Michele) w Nowym Jorku, została zainspirowana urbanistyką i tym, że zapach może być sposobem na podróżowanie do nieistniejących miejsc. Michele dodaje, że jest ona „surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.”

Na kolejnym zdjęciu widzimy butelkę Bloom, która leży obok Collins leżącej wśród bujnej trawy i różowych kwiatów, które idealnie pasują do koloru sukienki i samego flakonu.

Wszystko jest tu dopracowane w najmniejszych szczegółach. Nas zdjęcia zachwyciły i uważamy, że to jedna z piękniejszych kampanii perfum w tym roku. Nie możemy doczekać się już samego zapachu, którego premiera już w sierpniu.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.