Christian Louboutin łączy siły z olimpijską reprezentacją Kuby

Czyżby Kuba stawała się powoli najgorętszą modową destynacją i nieskończonym zbiorem inspiracji dla projektantów? Przypomnijmy: kubańskie motywy stanowiły główną oś kolekcji resort i wiosna-lato 2016 Proenzy Schouler, a Chanel kolekcję Cruise 2017 pokazało na tętniących życiem ulicach Hawany. Do tego grona dołączyło właśnie kolejne wielkie nazwisko z branży – Christian Louboutin, który zaprojektował galowe stroje dla kubańskiej reprezentacji olimpijskiej.

Christian Louboutin łączy siły z olimpijską reprezentacją Kuby

Jeśli tak dalej pójdzie, to tegoroczne igrzyska olimpijskie w Rio będą najmodniejszymi w historii. W stworzenie kolekcji dla narodowych reprezentacji zaangażowały się takie nazwiska i marki jak m.in. Stella McCartney (Wielka Brytania), Dsquared2 (Kanada), Lacoste (Francja) czy Giorgio Armani (Włochy). Do tego grona dołączył właśnie Christian Louboutin, który stworzył galowe stroje dla reprezentacji Kuby.

Louboutina kojarzymy oczywiście głównie z niebotycznych szpilek, ale dla reprezentacji Kuby stworzył pełnoprawną kolekcję odzieży, w której jej członkowie zaprezentują się podczas uroczystości zamknięcia igrzysk. Linia, która powstała we współpracy z francuską marką sportową SportyHenri.com, będzie świetnym połączeniem innowacyjności i tradycyjnych, kubańskich motywów. Wśród propozycji dla sportowców znalazły się przede wszystkim mocno graficzne sneakersy i pantofelki na niskim obcasie, żakiety inspirowane tradycyjnym modelem Guayabera i okrycia pokryte naszywkami z motywem narodowej flagi. Jak słusznie zauważają zagraniczne portale, kolekcja Louboutina jest nie tylko bardzo przyjemna dla oka, ale stanowi przede wszystkim miłą odmianę po niezbyt urodziwych czarno-żółtych uniformach, jakie Kubańczycy prezentowali cztery lata temu w Londynie.

A co o projektach mówi sam Louboutin? „Fascynuje mnie elegancja i płynność ruchu kogoś, kto sprawuje tak wielką kontrolę nad swoim ciałem”, cytuje portal Buro 24/7. „Podczas Igrzysk odnosi się wrażenia, jakby sportowcy w momencie przywdziewania swoich strojów, natychmiast zamieniali się w swoistych superbohaterów, którzy przeczą zasadom grawitacji, czasu, czy fizyki w ogóle. Zaprojektowaliśmy z zespołem odświętne ubrania przeznaczone do celebrowania momentu, w którym atleci znowu stają się ludźmi – nadal znajdują się w ogniu chwały, ale powoli zmierzają już w kierunku prawdziwego świata i prozy codzienności. Chcieliśmy, aby wyglądali zachwycająco, ale nadal czuli się świetnie w swojej skórze”, dodaje projektant.

Czy fakt ten pomoże reprezentacji Kuby w osiągnięciu wyjątkowych rezultatów? Tego oczywiście nie wiemy, jedno jest jednak pewne – w strojach od Louboutina Kubańczcy będą  jednymi z najlepiej ubranych sportowców!

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Ewelina Gralak jest jedną z najzdolniejszych młodych, polskich stylistek. Osiąga sukcesy w Polsce i za granicą, a na swoim koncie ma już między innymi współpracę z Givenchy. Oryginalność według niej to przede wszystkim podejmowanie ryzyka oraz bycie o krok przed innymi, szczególnie jeśli chodzi o pracę. Kolejna osoba, którą adidas zaprosił do współpracy to Oskar Podolski, artysta i projektant ubrań, założyciel marki OESU. Jego projekty to niezmiennie próba pokazania samego siebie. Odpowiadając na pytanie adidasa bez wahania mówi, że nigdy nie zwracał na to uwagi, ponieważ zawsze uważał, że oryginalność to on sam.


Ostatnią osobą, która pojawiła się w kampanii jest znana wokalistka Klaudia Szafrańska, gwiazda zespołu XXANAXX, z którym występuje od 2012 roku. Klaudia postrzega oryginalność jako kreowanie siebie i przede wszystkim bycie autentycznym. Piosenkarka nie idzie ślepo za trendami, nie boi się ryzykować i chyba nikt nie ma wątpliwości, że to się opłaciło, ponieważ zespół XXANAXX cały osiąga kolejne sukcesy.


Angażują do kampanii takie, a nie inne nazwiska, do tematu oryginalności podchodzi także sam adidas prezentując nową odsłonę modelu NMD łączącego w sobie technologię BOOST i Primeknit. Model NMD pojawił się w sprzedaży 6. kwietnia i już możecie zamówić gona stronie adidasa. W sam raz na wiosenne treningi i nie tylko!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.