Christian Louboutin łączy siły z olimpijską reprezentacją Kuby

Czyżby Kuba stawała się powoli najgorętszą modową destynacją i nieskończonym zbiorem inspiracji dla projektantów? Przypomnijmy: kubańskie motywy stanowiły główną oś kolekcji resort i wiosna-lato 2016 Proenzy Schouler, a Chanel kolekcję Cruise 2017 pokazało na tętniących życiem ulicach Hawany. Do tego grona dołączyło właśnie kolejne wielkie nazwisko z branży – Christian Louboutin, który zaprojektował galowe stroje dla kubańskiej reprezentacji olimpijskiej.

Christian Louboutin łączy siły z olimpijską reprezentacją Kuby

Jeśli tak dalej pójdzie, to tegoroczne igrzyska olimpijskie w Rio będą najmodniejszymi w historii. W stworzenie kolekcji dla narodowych reprezentacji zaangażowały się takie nazwiska i marki jak m.in. Stella McCartney (Wielka Brytania), Dsquared2 (Kanada), Lacoste (Francja) czy Giorgio Armani (Włochy). Do tego grona dołączył właśnie Christian Louboutin, który stworzył galowe stroje dla reprezentacji Kuby.

Louboutina kojarzymy oczywiście głównie z niebotycznych szpilek, ale dla reprezentacji Kuby stworzył pełnoprawną kolekcję odzieży, w której jej członkowie zaprezentują się podczas uroczystości zamknięcia igrzysk. Linia, która powstała we współpracy z francuską marką sportową SportyHenri.com, będzie świetnym połączeniem innowacyjności i tradycyjnych, kubańskich motywów. Wśród propozycji dla sportowców znalazły się przede wszystkim mocno graficzne sneakersy i pantofelki na niskim obcasie, żakiety inspirowane tradycyjnym modelem Guayabera i okrycia pokryte naszywkami z motywem narodowej flagi. Jak słusznie zauważają zagraniczne portale, kolekcja Louboutina jest nie tylko bardzo przyjemna dla oka, ale stanowi przede wszystkim miłą odmianę po niezbyt urodziwych czarno-żółtych uniformach, jakie Kubańczycy prezentowali cztery lata temu w Londynie.

A co o projektach mówi sam Louboutin? „Fascynuje mnie elegancja i płynność ruchu kogoś, kto sprawuje tak wielką kontrolę nad swoim ciałem”, cytuje portal Buro 24/7. „Podczas Igrzysk odnosi się wrażenia, jakby sportowcy w momencie przywdziewania swoich strojów, natychmiast zamieniali się w swoistych superbohaterów, którzy przeczą zasadom grawitacji, czasu, czy fizyki w ogóle. Zaprojektowaliśmy z zespołem odświętne ubrania przeznaczone do celebrowania momentu, w którym atleci znowu stają się ludźmi – nadal znajdują się w ogniu chwały, ale powoli zmierzają już w kierunku prawdziwego świata i prozy codzienności. Chcieliśmy, aby wyglądali zachwycająco, ale nadal czuli się świetnie w swojej skórze”, dodaje projektant.

Czy fakt ten pomoże reprezentacji Kuby w osiągnięciu wyjątkowych rezultatów? Tego oczywiście nie wiemy, jedno jest jednak pewne – w strojach od Louboutina Kubańczcy będą  jednymi z najlepiej ubranych sportowców!

ZobaczSchowaj komentarze

Tommy Hilfiger współpracuje z Formułą 1!

Są wśród nas fani szybkich aut jak i dobrej mody? Jeśli tak na pewno zachwyci was wiadomość po powrocie Tommy’ego Hilfigera w szeregi Formuły pierwszej! Po siedemnastu latach przerwy marka wraca do fuzji ze sportem motoryzacyjnym. Amerykańska marka została Oficjalnym Partnerem Odzieżowym teamu Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

 

„Od momentu, kiedy po raz pierwszy miałem przyjemność uczestniczyć w wyścigach Formuły 1, absolutnie zafascynował mnie świat sportów motorowych. Dzisiejszy powrót w to samo miejsce, tym razem w towarzystwie Mistrza Świata Mercedes-AMG Petronas Motorsport i jego najlepszego teamu, jest nadzwyczajnym sposobem łączenia mody z Formułą 1. Rozpoznaję tu pasję, ducha i zaangażowanie teamu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, szczególnie widoczne podczas każdego wyścigu. I to wszystko sprawia, że jestem niezwykle podekscytowany możliwością nawiązania partnerstwa z zespołem w nadchodzącym sezonie” – mówi sam projektant.

Na czym dokładnie polega ta współpraca? Zespół Tommy’ego będzie dostarczać podróżnych oraz drużynowych zestawów odzieży, jak również oficjalnej i wypoczynkowej dla ponad 1500 osób, które tworzą zespół Mercedesa. Logo marki pojawi się zarówno na bolidach jak i na stanowiskach obsługi. Współpraca jest tym bardziej prestiżowa, gdyż od czterech lat zawodnicy Mercedesa nie schodzą z podium wyścigów!

Fotografie wykonane przez Mikaela Janssona tworzą spójną kampanię męskiej kolekcji Tommy Hilfiger w połączeniu z Formułą 1. Od teraz obie marki dążą do sukces jako jeden silny zespół!

ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności