Chcesz własną Beyonce w ciąży? Powstała miniaturka z jej kultowego występu

Tegoroczny występ Beyonce podczas rozdania nagród Grammy przejdzie do historii popkultury – wyjątkowy strój zaprojektowany przez Petera Dundasa tylko podkreślał ciążowy brzuszek artystki, która wraz z mężem Jayem-Z spodziewa się bliźniaków. Popularny twórca lalek postanowił uczcić ten moment w naprawdę wyjątkowy sposób – wypuszczając lalkę imitującą Bey.

Chcesz własną Beyonce w ciąży? Powstała miniaturka z jej kultowego występu

Lalka (póki co) nie trafi na sklepowe półki i została wyprodukowana jej jedna sztuka. Autorem artefaktu jest Marcus Vinicius da Silva Bernardo, artysta, który specjalizuje się w ręcznym tworzeniu lalek gwiazd. Ma na swoim koncie miniatury m.in. Michaela Jacksona, Whitney Houston czy Lady Gagi. Po tegorocznym występie Beyonce podczas rozdania nagród Grammy postanowił stworzyć trzecią już w kolekcji figurkę artystki i dokładnie odwzorować jej wyjątkową stylizację.

Lalka jest więc w złotej kreacji, ma na sobie wyszukaną biżuterię i nakrycie głowy, złotą pelerynę oraz – co najważniejsze – ciążowy brzuszek. Stworzenie tego egzemplarza zajęło Marcusowi pięć dni. Na razie 47-letni artysta nie myśli jednak o sprzedaży – lalka trafi do jego obszernej kolekcji liczącej 250 figurek. Co ciekawe, każda z nich jest idealnie dostosowana do świata lalek firmy Mattel, a więc kultowych Barbie, na których są wzorowane.

Pytanie brzmi – co można robić z taką lalką? Pozostaje chyba tylko patrzeć i podziwiać. Choć musimy przyznać, że jej realizm trochę nas jednak niepokoi…

ZobaczSchowaj komentarze

Oto nowa lalka Barbie wzorowana na Gigi Hadid z pokazu Tommy’ego Hilfigera. Podobna?

Która z was nie chciała w dzieciństwie, aby ulubiona lalka wyglądała jak wy? Cóż, niestety nie każda z nas jest supermodelką i przyjaźni się z projektantem światowej sławy, jak to jest w przypadku Gigi Hadid i Tommy’ego Hilfigera. Ta dwójka postanowiła po raz drugi zaprezentować lalkę Barbie, a raczej… lalkę Gigi!

Współpraca między amerykańskim projektantem a modelką od początku układa się wzorowo: mają już na swoim koncie wspólne kolekcje, pokazy i kampanie. Teraz po raz drugi projektant zaprojektował lalkę Barbie wyglądającą jak Gigi. Lalka ubrana jest w bluzę z klasycznym logo amerykańskiej marki i upamiętnia pokaz kolekcji jesiennej z 2016 roku kiedy to modelka została także globalną ambasadorką Tommiego Hilfigera. – Współpraca z Gigi i Barbie stanowiła ekscytującą nowość w historii naszej marki, polegającej na współpracy z ikonami popkultury – powiedział projektant.

Wcześniejsza współpraca tej trójki pojawiła się na początku lutego tego roku. Lalka nawiązywała do kolekcji wiosna – lato 2017. Sama Gigi uważa to za coś niesamowitego i wcale się jej nie dziwimy. – Gdy pierwszy raz zobaczyłam lalkę, było to surrealistyczne. Cieszę się, że możemy teraz dzielić się nią z fanami Tommy’ego i Barbie na całym świecie – powiedziała.

Miniaturowa wersja Gigi będzie dostępna w sprzedaży od jutra na oficjalnej stronie marki jak i na stronie Barbie.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności