Nowe emoji od Chanel

Trendy przychodzą i odchodzą, ale jeden z nich nie znika już od kilku sezonów – emotikonki. Te współczesne „hieroglify” to już nie tylko obrazki w wiadomościach, ale niemal oddzielny język, którym biegle posługują się młodsze pokolenia. Świat mody z zafascynowaniem obserwuje ten fenomen do tego stopnia, że coraz częściej projektuje swoje własne emoji. Do tego grona właśnie dołączyła jedna z najbardziej kultowych oraz luksusowych marek – Chanel.

Francuska marka nie jest pierwszą, która wpadła na ten pomysł. Już w zeszłym roku Donatella Versace, która słynie z zamiłowania do wszystkiego co młode i nowoczesne, zaprojektowała zestaw emotikonek sygnowanych marką włoskiego domu mody. Niedawno, Comme des Garcons również zaprezentowało swoje własne emoji przeznaczone specjalnie na Boże Narodzenie. To jednak nie jedyny sposób, w jaki branża mody korzysta z tych małych obrazków. W zeszłorocznej kolekcji Acne Studios pojawiły się bluzy, t-shirty oraz czapki z obrazkami banana, pączka czy hamburgera. Dlatego emoji od tak luksusowej marki jak Chanel nie są tutaj niczym nadzwyczajnym.

Kolekcja Chanel jesień 2016

O miłości Karla Lagerfelda do emoji nikogo nie trzeba przekonywać. Sam zaprojektował własne „emotiKarl” z podobiznami kotki Choupette, wieży Eiffla czy samego siebie. Emotikonki były też obecne w kolekcjach Chanel, między innymi na jesień 2016, gdzie pojawiły się torebki z nadrukowanymi obrazkami. Teraz przyszła pora na emoji z prawdziwego zdarzenia, ponieważ w sklepie AppStore zadebiutowała aplikacja Chanel z zestawem dwunastu naklejek, między innymi kawy, samolotu, czy diamentu – wszystkie uzupełniono o słynne logo odwróconych literek „C”.

Emotikonki Chanel na szczęście są za darmo, więc już teraz każdy z nas będzie mógł dodać odrobinę „luksusu” do swojego życia online.

Przeczytajcie także

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

ZobaczSchowaj komentarze

Kendall i Kylie oskarżone o skopiowanie Chanel!

Kendall i Kylie Jenner mają naprawdę spore ambicje, jeśli chodzi o ich autorską markę ubrań. Szkoda tylko, że ewidentnie brakuje im kreatywności, bo co chwilę pojawiają się doniesienia o tym, że ich „projekty” do złudzenia przypominają twórczość innych. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kolekcji sióstr – jak zauważyli uważni internauci jeden z modeli buta wygląda niemal identycznie jak ten z metką… Chanel. Czy to koniec przyjaźni Kendall i Karla Lagerfelda?

Kendall i Kylie bardzo intensywnie promują najnowszą kolekcję swojej odzieżowej marki Kendall + Kylie. Starsza z sióstr za pośrednictwem Twittera dumnie obwieściła wczoraj fanom premierę nowego modelu buta – zdobionych łańcuchami klapków, które w cenie 125 dolarów na dniach mają pojawić się w sprzedaży w sieci sklepów Nordstrom. Najwyraźniej nie doceniła swoich obserwatorów, wszak ci błyskawicznie wyłapali, że klapki do złudzenia przypominają te, które w swojej ofercie ma dom mody Chanel.

Po lewej Kendall + Kylie, po prawej Chanel

Oczywiście nie jest to pierwszy przypadek, w którym ktoś oskarża siostry Jenner o plagiat (miało to miejsce chociażby w przypadku t-shirtów stworzonych dla marki PacSun). Tym razem jednak pytanie nie brzmi DLACZEGO Kendall i Kylie dopuściły się plagiatu, a KOGO splagiatowały. Karl Lagerfeld to bowiem nie tylko przyjaciel rodziny, ale także (jeśli nie przede wszystkim) ojciec modelingowego sukcesu Kendall, który niezmiennie obsadza ją w swoich kampaniach i pokazach (kilka dni temu szła w pokazie Fendi w Mediolanie).  Ciekawe, co powie na taką „inspirację” ze strony swojej podopiecznej, bo to, że umie i lubi jednoznacznie wyrażać swoją opinię, wiemy po ostatniej aferze z Meryl Streep doskonale.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.