Nowe emoji od Chanel

Trendy przychodzą i odchodzą, ale jeden z nich nie znika już od kilku sezonów – emotikonki. Te współczesne „hieroglify” to już nie tylko obrazki w wiadomościach, ale niemal oddzielny język, którym biegle posługują się młodsze pokolenia. Świat mody z zafascynowaniem obserwuje ten fenomen do tego stopnia, że coraz częściej projektuje swoje własne emoji. Do tego grona właśnie dołączyła jedna z najbardziej kultowych oraz luksusowych marek – Chanel.

Francuska marka nie jest pierwszą, która wpadła na ten pomysł. Już w zeszłym roku Donatella Versace, która słynie z zamiłowania do wszystkiego co młode i nowoczesne, zaprojektowała zestaw emotikonek sygnowanych marką włoskiego domu mody. Niedawno, Comme des Garcons również zaprezentowało swoje własne emoji przeznaczone specjalnie na Boże Narodzenie. To jednak nie jedyny sposób, w jaki branża mody korzysta z tych małych obrazków. W zeszłorocznej kolekcji Acne Studios pojawiły się bluzy, t-shirty oraz czapki z obrazkami banana, pączka czy hamburgera. Dlatego emoji od tak luksusowej marki jak Chanel nie są tutaj niczym nadzwyczajnym.

Kolekcja Chanel jesień 2016

O miłości Karla Lagerfelda do emoji nikogo nie trzeba przekonywać. Sam zaprojektował własne „emotiKarl” z podobiznami kotki Choupette, wieży Eiffla czy samego siebie. Emotikonki były też obecne w kolekcjach Chanel, między innymi na jesień 2016, gdzie pojawiły się torebki z nadrukowanymi obrazkami. Teraz przyszła pora na emoji z prawdziwego zdarzenia, ponieważ w sklepie AppStore zadebiutowała aplikacja Chanel z zestawem dwunastu naklejek, między innymi kawy, samolotu, czy diamentu – wszystkie uzupełniono o słynne logo odwróconych literek „C”.

Emotikonki Chanel na szczęście są za darmo, więc już teraz każdy z nas będzie mógł dodać odrobinę „luksusu” do swojego życia online.

Przeczytajcie także

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja poleca: produkty urodowe, które zmieniły moje życie, część 6

Kosmetyki, perfumy, akcesoria do włosów – każdy z nas ma produkty, do których jest przywiązany i bez których nie wyobraża sobie dnia codziennego. W redakcji ten temat rozgrzewa atmosferę, bo wszyscy mają swoje hity, o których mogą opowiadać z zapałem i bez końca. Poznajcie pięć produktów, które ułatwiają życie każdemu z członków redakcji. Dziś wielka piątka naszej redaktor mody Justyny Majki.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.