Nowe emoji od Chanel

Trendy przychodzą i odchodzą, ale jeden z nich nie znika już od kilku sezonów – emotikonki. Te współczesne „hieroglify” to już nie tylko obrazki w wiadomościach, ale niemal oddzielny język, którym biegle posługują się młodsze pokolenia. Świat mody z zafascynowaniem obserwuje ten fenomen do tego stopnia, że coraz częściej projektuje swoje własne emoji. Do tego grona właśnie dołączyła jedna z najbardziej kultowych oraz luksusowych marek – Chanel.

Francuska marka nie jest pierwszą, która wpadła na ten pomysł. Już w zeszłym roku Donatella Versace, która słynie z zamiłowania do wszystkiego co młode i nowoczesne, zaprojektowała zestaw emotikonek sygnowanych marką włoskiego domu mody. Niedawno, Comme des Garcons również zaprezentowało swoje własne emoji przeznaczone specjalnie na Boże Narodzenie. To jednak nie jedyny sposób, w jaki branża mody korzysta z tych małych obrazków. W zeszłorocznej kolekcji Acne Studios pojawiły się bluzy, t-shirty oraz czapki z obrazkami banana, pączka czy hamburgera. Dlatego emoji od tak luksusowej marki jak Chanel nie są tutaj niczym nadzwyczajnym.

Kolekcja Chanel jesień 2016

O miłości Karla Lagerfelda do emoji nikogo nie trzeba przekonywać. Sam zaprojektował własne „emotiKarl” z podobiznami kotki Choupette, wieży Eiffla czy samego siebie. Emotikonki były też obecne w kolekcjach Chanel, między innymi na jesień 2016, gdzie pojawiły się torebki z nadrukowanymi obrazkami. Teraz przyszła pora na emoji z prawdziwego zdarzenia, ponieważ w sklepie AppStore zadebiutowała aplikacja Chanel z zestawem dwunastu naklejek, między innymi kawy, samolotu, czy diamentu – wszystkie uzupełniono o słynne logo odwróconych literek „C”.

Emotikonki Chanel na szczęście są za darmo, więc już teraz każdy z nas będzie mógł dodać odrobinę „luksusu” do swojego życia online.

Przeczytajcie także

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

ZobaczSchowaj komentarze

Kaia Gerber w swojej pierwszej kampanii Chanel

Karl Lagerfeld słynie z tego, że co jakiś czas spotyka na swojej drodze modelki, które szybko stają się jego muzami. Tak było w przypadku Cary Delevingne czy Kendall Jenner, ale jak widać Karl właśnie znalazł nową osobę na to stanowisko. Jest to młodziutka Kaia Gerber, która właśnie pojawiła się w swojej pierwszej kampanii Chanel.

Podobno niedaleko pada jabłko od jabłoni. W przypadku Kai Gerber trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Od kiedy nastoletnia córka Cindy Crawford zetknęła się na poważnie z branżą mody, ta od razu ją pokochała. Wliczając w to projektantów, którzy zapraszają ją na swoje wybiegi, czy fotografów, którzy marzą, aby zrobić z nią sesję. Ostatnio udało się to Karlowi Lagerfeldowi, który sfotografował młodą Gerber do najnowszej kampanii Chanel.

Na klimatycznych fotografiach możemy zobaczyć Kaię w należących niegdyś do samej Coco wnętrzach. Oprócz samej Gerber, od której nie oszukujmy się, ciężko oderwać wzrok, na pierwszy plan wychodzą plastikowe torebki z najnowszej kolekcji Chanel, które już wkrótce opanują również stylizacje wszystkich fashionistek.

Jak oceniacie młodą Gerber – ma szansę powtórzyć sukces mamy?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności