Nowe emoji od Chanel

Trendy przychodzą i odchodzą, ale jeden z nich nie znika już od kilku sezonów – emotikonki. Te współczesne „hieroglify” to już nie tylko obrazki w wiadomościach, ale niemal oddzielny język, którym biegle posługują się młodsze pokolenia. Świat mody z zafascynowaniem obserwuje ten fenomen do tego stopnia, że coraz częściej projektuje swoje własne emoji. Do tego grona właśnie dołączyła jedna z najbardziej kultowych oraz luksusowych marek – Chanel.

Francuska marka nie jest pierwszą, która wpadła na ten pomysł. Już w zeszłym roku Donatella Versace, która słynie z zamiłowania do wszystkiego co młode i nowoczesne, zaprojektowała zestaw emotikonek sygnowanych marką włoskiego domu mody. Niedawno, Comme des Garcons również zaprezentowało swoje własne emoji przeznaczone specjalnie na Boże Narodzenie. To jednak nie jedyny sposób, w jaki branża mody korzysta z tych małych obrazków. W zeszłorocznej kolekcji Acne Studios pojawiły się bluzy, t-shirty oraz czapki z obrazkami banana, pączka czy hamburgera. Dlatego emoji od tak luksusowej marki jak Chanel nie są tutaj niczym nadzwyczajnym.

Kolekcja Chanel jesień 2016

O miłości Karla Lagerfelda do emoji nikogo nie trzeba przekonywać. Sam zaprojektował własne „emotiKarl” z podobiznami kotki Choupette, wieży Eiffla czy samego siebie. Emotikonki były też obecne w kolekcjach Chanel, między innymi na jesień 2016, gdzie pojawiły się torebki z nadrukowanymi obrazkami. Teraz przyszła pora na emoji z prawdziwego zdarzenia, ponieważ w sklepie AppStore zadebiutowała aplikacja Chanel z zestawem dwunastu naklejek, między innymi kawy, samolotu, czy diamentu – wszystkie uzupełniono o słynne logo odwróconych literek „C”.

Emotikonki Chanel na szczęście są za darmo, więc już teraz każdy z nas będzie mógł dodać odrobinę „luksusu” do swojego życia online.

Przeczytajcie także

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: odyseja kosmiczna

Gotowi do startu? Start! Trzymajcie się mocno, bo projektanci serwują nam w tym sezonie nie byle jaką podróż – jest futurystycznie, kosmicznie i… metalicznie. Wątek ten przewijał się w kolekcjach od Chanel po Saint Laurent i mimo że oba te domy mody podeszły do jego interpretacji nieco odmiennie, jedno jest pewne: tej jesieni żegnamy mat, a witamy metaliczne i mieniące się srebro!

Paco Rabanne proponuje metalik pod postacią inspirowanych latami 90. bieliźnianych sukienek, Karl Lagerfeld i Chanel budują rakietę i prezentują autorską wersję odysei kosmicznej, a Anthony Vaccarello w kolekcji dla Saint Laurent inspiruje się glamourem kultowego Studia 54. Wszyscy oni stawiają jednak na niepohamowany wręcz błysk, który będziemy nosić nie tylko od stóp do głów, ale, w łagodniejszej formie, także w wymiarze 9-17.

Futurystyczne, kosmiczne wręcz srebro będziemy tej jesieni nosić nie tylko na odsłaniających nogi, seksownych sukienkach lub ich bieliźnianych odpowiedniczkach, ale także kusych, seksownych topach, skórzanych spodniach i spódnicach oraz butach. Wśród tych ostatnich hitem będą przede wszystkim kozaki – wysokie i z szeroką, marszczoną cholewką.

Zobaczcie nasze zakupowe propozycje!


Zakupy

TOPSHOP

KOZAKI
ok. 480 zł

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 250 zł

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 800 zł

TOPSHOP

SPODNIE
ok. 250 zł

ISABEL MARANT

BUTY
ok. 2000 zł

J.W. ANDERSON

TOREBKA
ok 4800 zł

ZARA

TOREBKA
139 zł

ZARA

SUKIENKA
139 zł

ZARA

BUTY
139 zł

ZARA

TOP
139 zł

ASOS

SUKIENKA
ok 300 zl

PUBLIC DESIRE

KOZAKI
ok. 250 zł

MANGO

KURTKA
229,90 zł

MANGO

TOP
199 zł

FENDI

BUTY
ok. 3600 zl
ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.