Nowe emoji od Chanel

Trendy przychodzą i odchodzą, ale jeden z nich nie znika już od kilku sezonów – emotikonki. Te współczesne „hieroglify” to już nie tylko obrazki w wiadomościach, ale niemal oddzielny język, którym biegle posługują się młodsze pokolenia. Świat mody z zafascynowaniem obserwuje ten fenomen do tego stopnia, że coraz częściej projektuje swoje własne emoji. Do tego grona właśnie dołączyła jedna z najbardziej kultowych oraz luksusowych marek – Chanel.

Francuska marka nie jest pierwszą, która wpadła na ten pomysł. Już w zeszłym roku Donatella Versace, która słynie z zamiłowania do wszystkiego co młode i nowoczesne, zaprojektowała zestaw emotikonek sygnowanych marką włoskiego domu mody. Niedawno, Comme des Garcons również zaprezentowało swoje własne emoji przeznaczone specjalnie na Boże Narodzenie. To jednak nie jedyny sposób, w jaki branża mody korzysta z tych małych obrazków. W zeszłorocznej kolekcji Acne Studios pojawiły się bluzy, t-shirty oraz czapki z obrazkami banana, pączka czy hamburgera. Dlatego emoji od tak luksusowej marki jak Chanel nie są tutaj niczym nadzwyczajnym.

Kolekcja Chanel jesień 2016

O miłości Karla Lagerfelda do emoji nikogo nie trzeba przekonywać. Sam zaprojektował własne „emotiKarl” z podobiznami kotki Choupette, wieży Eiffla czy samego siebie. Emotikonki były też obecne w kolekcjach Chanel, między innymi na jesień 2016, gdzie pojawiły się torebki z nadrukowanymi obrazkami. Teraz przyszła pora na emoji z prawdziwego zdarzenia, ponieważ w sklepie AppStore zadebiutowała aplikacja Chanel z zestawem dwunastu naklejek, między innymi kawy, samolotu, czy diamentu – wszystkie uzupełniono o słynne logo odwróconych literek „C”.

Emotikonki Chanel na szczęście są za darmo, więc już teraz każdy z nas będzie mógł dodać odrobinę „luksusu” do swojego życia online.

Przeczytajcie także

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

Acne oszalało na punkcie emoji. Tylko po co?

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel daje miliony na powstanie pierwszej, stałej wystawy o modzie w Paryżu

My też byliśmy zdziwieni, ale okazuje się, że we Francji – kraju na wskroś przesiąkniętego modą, który „wydał na świat” takich twórców jak Coco Chanel, Hubert Givenchy czy Chrostian Dior – nie było do tej pory muzeum prezentującego stałą wystawę poświęconą modzie i jej historii. To już jednak przeszłość, a wszystko dzięki Chanel, które ofiarowało kilka milionów dolarów na otwarcie nowej, wyjątkowej przestrzeni w paryskim Palais Galliera.

ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.