CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

Pinko, Coccinelle, Elisabetta Franchi czy Patrizia Pepe to tylko niektóre popularne włoskie marki już od kilku lat obecne także w Polsce. Już lada chwila do tego grona dołączy CARPISA – włoski producent torebek, walizek oraz akcesoriów, który już od 16 lat oferuje swoim klientkom wysoką jakość i ciekawy design w wyjątkowo przystępnej cenie.

Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że kobiety dzielą się na dwa „obozy” – niepoprawne wyznawczynie kultu butów i fanki torebek, które najcenniejsze okazy kolekcjonują latami, a pękająca w szwach szafa w jakikolwiek sposób nie powstrzymuje ich przed nabywaniem kolejnych modeli. Nie będzie także przesadą, jeśli zauważymy, że to Włosi są od wielu lat liderami rynku skórzanych akcesoriów przenosząc swoje doświadczenie na wysokiej jakości, ponadczasowe produkty. Jeśli bliżej wam właśnie do miłośniczek torebek i doskonale zdajecie sobie sprawę z przewagi, jaką marki z półwyspu Apenińskiego mają w tej kwestii nad pozostałymi, mamy dobrą wiadomość: lada dzień swoją ofertę wprowadzi do Polski CARPISA – włoski producent walizek, torebek i akcesoriów.

Włoska marka swój pierwszy sklep w naszym kraju otworzy już pojutrze, 4 września w Galerii Wileńskiej w Warszawie. To jednak tylko początek – do końca roku powstaną bowiem trzy kolejne, w warszawskiej Galerii Mokotów i Arkadii oraz w Centrum Handlowym Vroclavia.

Oferta włoskiej marki powinna zainteresować was z kilku powodów. To nie tylko wysokiej jakości i atrakcyjne cenowo walizki i torebki, ale przede wszystkim ponad 16-letnie doświadczenie i wiedza w projektowaniu modeli z jednej strony ponadczasowych i uniwersalnych, a z drugiej dostosowanych do różnorodności kobiecych stylów życia, globalnych tendencji i okazji. Nic dziwnego, że CARPISA posiada 600 sklepów na całym świecie, a do grona jej fanek należy chociażby Penelope Cruz, która jako ambasadorka marki już po raz czwarty stworzyła dla niej kapsułową kolekcję we współpracy ze swoją młodszą siostrą, Monicą.

W każdej kampanii CAPRISY, to nie tylko torebka, ale przede wszystkim kobieta jest gwiazdą absolutną. Idąc tym tropem, marka wraz z każdym sezonem jak najlepiej stara się sprostać jej zróżnicowanym i nieustająco zmieniającym się oczekiwaniom, ale przede wszystkim angażuje się w istotne kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. Tak jest też w przypadku kampanii na jesień-zimę 2017, której towarzyszy globalna akcja społeczna „Moje Ciało, Moje Prawa” wspierająca projekt Amnesty International.

Jeśli jesteście ciekawe, jak projekty marki prezentują się „na żywo”, już teraz zapraszamy was do pierwszego butiku w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Pamiętajcie: otwarcie już w ten poniedziałek!

ZobaczSchowaj komentarze

Elegancja z najwyższej półki. Marka Guess prezentuje najnowsze trendy

Symbol rewolucji w postrzeganiu roli jeansu w modzie – tak w skrócie można powiedzieć o amerykańskiej marce Guess, która na świecie zasłynęła z obcisłych, denimowych spodni. Nie trzeba było długo czekać, aby na rynku pojawiły się kolejne hity, a wśród nich oryginalnie zaprojektowane buty i torebki. Od początku swojego istnienia, czyli od lat 80. XX wieku, Guess nie przestaje zaskakiwać kolejnymi projektami – podobnie, jak nie przestaje stawiać na najwyższą jakość i wyjątkowy styl.

Buty Guess – jakość i design 

Buty Guess są doskonałym odzwierciedleniem najwyższej jakości, klasy i dobrego stylu. Wśród propozycji marki nie brakuje modeli, które wpisują się w najgorętsze trendy modowe, jak i ponadczasowych fasonów, które zachwycają klasycznym designem i uniwersalnym stylem.

Najnowsze propozycje Guess to buty, które nawiązują do najmodniejszego od kilku sezonów trendu, jakim jest metallic mirror. Króluje więc srebro, złoto i miedziany kolor, biżuteryjne inkrustacje i ozdoby wykonane z metalu, a nawet cekiny i koraliki. Wszechobecny błysk sprawia, że takie buty są doskonałym uzupełnieniem stylizacji, zarówno eleganckiej, jak i w stylu streetwear.

Odważne kolory to kolejny trend, który Guess prezentuje w swojej najnowszej kolekcji. Mocne barwy i kontrastowe zestawienia kolorów to propozycje idealne na wiosnę i lato. Wśród najmodniejszych butów nie brakuje więc morskiego turkusu i głębokiego granatu, soczystej czerwieni i intensywnej fuksji oraz ożywczego oranżu.

Najnowsze trendy to też klasyka w najlepszym wydaniu. Nigdy nie przestaną być modne kobiece szpilki, na smukłym obcasie i z lekko zwężanym noskiem albo sandały na wysokiej szpilce, całe z paseczków, zapinane wokół kostki. Właśnie takie buty można znaleźć wśród najnowszych trendów proponowanych w ofercie Guess.

 

Torebki Guess – styl i funkcjonalność

Guess to nie tylko jeans i oryginalne buty, ale też torebki. Pikowania, metalowe ozdoby, kwiatowe wzory i – dla przeciwwagi, stonowane kolory – to wszystko można znaleźć w nowej kolekcji amerykańskiej marki. Nie brakuje też różnorodności wśród fasonów – od niewielkich, eleganckich kopertówek, aż po duże i pakowane shopperki, które są idealne nie tylko dla stylowej businesswoman.

Guess lubi zaskakiwać, dlatego nawet klasyczne torebki są ciekawie ozdobione, np. eleganckim chwostem, przyjemnym w dotyku, wielobarwnym pomponem, metalowym logotypem marki czy uroczą kokardką. Dzięki możliwości odpinania niektórych ozdób, można je dowolnie zamieniać, a tym samym stworzyć torebkę, która świetnie odzwierciedli charakter swojej właścicielki.

Bez względu na fason, torebki Guess świetnie łączą funkcjonalność z jakością i stylem. Wygodne uchwyty i formy zapinania, dodatkowa kosmetyczka w środku czy praktyczny rozmiar, to tylko kilka spośród licznych cech torebek tej amerykańskiej marki, dzięki którym sprawdzają się każdego dnia. Natomiast, doskonała jakość wykonania, trwałe materiały i dbałość nawet o najdrobniejsze szczegóły sprawiają, że akcesoria marki Guess służą przez długie lata, dodając prestiżu i dopełniając każdą stylizację.

Torba Kinley – najnowsza propozycja Guess

Mówiąc o trendach wśród torebek Guess, nie można zapominać o najnowszym modelu – Kinley. To ponadczasowa shopperka, stworzona z myślą o wszystkich kobietach, które cenią sobie połączenie klasycznego designu z funkcjonalnością. Całość utrzymana jest w szykownym stylu glamour. Wśród miłośniczek tego rodzaju torebek, są największe gwiazdy – Victoria Beckham, Angelina Jolie, Jennifer Lopez czy Miranda Kerr.

Propozycja od Guess, to torebka o klasycznym, kwadratowym kształcie, z długimi, wygodnymi uchwytami oraz w rozmiarze, który swobodnie mieści format A4. Dodatkowo, w środku znajduje się kosmetyczka, która pomaga zachować większy porządek we wnętrzu torebki. Model Kinley jest więc idealny na co dzień – do pracy, na zakupy czy spotkanie z przyjaciółką na mieście. Torebka jest dostępna w wielu wariantach kolorystycznych – od stonowanej, ponadczasowej bieli i czerni, poprzez ciepłe, pastelowe barwy, aż po intensywną czerwień czy ciekawe wzory, np. marynarskie pasy albo imitację skóry krokodyla. Tym, co już na pierwszy rzut oka pozwala wyróżnić torebkę Guess spośród wielu innych, jest charakterystyczny, uznany już za kultowy, brelok z trójkątnym logiem marki.

Szeroki wybór produktów marki Guess – buty, torebki, ale też liczne akcesoria, można znaleźć w ofercie na stronie e-obuwie.pl

Artykuł sponsorowany 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności