Carolina Herrera pokażę swoją kolekcję na wiosnę-lato 2018 w MoMie

Tłem do prezentacji najnowszej kolekcji Caroliny Herrery na sezon wiosna-lato 2018 będzie ogród rzeźb Abby Aldrich Rockefeller w  Muzeum Sztuki Współczesnej w Nowym Jorku, które będzie też gościć pierwszą od 73 lat wystawę mody.

Projektantka w poniedziałek, 11 września o godzinie 20:00 pokaże swoją najnowszą kolekcję we wspaniałym Ogrodzie Rzeźb Abby Aldrich Rockefeller w Muzeum Sztuki Współczesnej. Będzie to pierwszy pokaz, który odbędzie się w tej instytucji kulturalnej. Herrera zobowiązała się także do zaprezentowania swojej kolekcji na jesień-zimę 2018 w MoMA w lutym następnego roku, chociaż dokładna lokalizacja, w której kolekcja będzie pokazywana nie jest jeszcze znana. – To ogromny zaszczyt móc pokazać moją pracę w MoMA, jednym z największych na świecie muzeów sztuki współczesnej – zwierzyła się Herrera w wywiadzie dla Business of Fashion.

Projektantka nie jest pierwszą, którą muzea lub galerie zaprosiły do zaprezentowania swoich kolekcji – takie współprace mają na swoim koncie zarówno Proenza Schouler, jak i Tory Burch, które wybrały Whitney w ostatnim sezonie. Ten jednak będzie nie bez znaczenia dla samego muzeum, które po raz pierwszy od 73 lat będzie gościć wystawę – „Items: Is Fashion Modern”, składającą się ze 111 ubrań i dodatków z XX i XXI wieku. Ekspozycja ma ukazać relacje pomiędzy modą, a takimi zjawiskami jak polityka i technologia aż po tożsamość i ekonomię.

Na pewno pokaz Herrery wpłynie na liczbę odwiedzających  muzeum.

ZobaczSchowaj komentarze

Juicy Couture zadebiutuje na nowojorskim tygodniu mody

Czyżby nadszedł moment wielkiego powrotu Juicy Couture? Marka znana przede wszystkim ze swoich welurowych dresów, które na początku lat 2000 nosiła Paris Hilton, właśnie ogłosiła, że nową kolekcję pokaże podczas… nowojorskiego tygodnia mody.

Wielki powrót trendów z lat 90., który możemy zaobserwować od kilku sezonów jak widać wciąż rośnie na sile. Były już chokery, wracające do łask sportowe marki, ale teraz przyszła pora na prawdziwy symbol tamtych czasów. Welurowy dres. Niegdyś noszony przez Paris Hilton, a nawet Victorię Beckham, po jakimś czasie odszedł w zapomnienie, ale to nie znaczy, że marka również.

Po latach, Juicy Couture wraca „na salony”. Marka nie tylko przeszła rebranding po tym jak została zakupiona przez spółkę Authentic Brands Group (właściciele Herve Leger czy Aéropostale), ale próbuje zaatakować również świat wielkiej mody i wybiegów. Najnowsza kolekcja zostanie bowiem zaprezentowana już w przyszłym tygodniu w czasie nowojorskiego tygodnia mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności