Kto będzie nowym Alexandrem Wangiem? CFDA i „Vogue” ogłosili listę finalistów swojego konkursu

CFDA/Vogue Fashion Fund to obok LVMH Prize najbardziej prestiżowy i dysponujący najlepszym edukacyjnym programem konkurs dla młodych projektantów. Wśród jego laureatów są dobrze znane nazwiska, jak na przykład Alexander Wang i Proenza Schouler, czy postaci szturmem podbijające świat mody, jak chociażby ulubieniec Anji Rubik, Adam Selman. Kto w tym roku stanie przed szansą otrzymania pokaźnego stypendium i wsparcia najlepszych mentorów?

400 tysięcy dolarów dla zwycięzcy, 150 tysięcy dla dwójki z finalistów i całoroczne, merytoryczne wsparcie z zakresu kreacji i marketingu – takie nagrody czekają na laureatów organizowanego od 2003 roku konkursu CFDA/Vogue Fashion Fund (nagrody do takich wartości podniesiono w 2015). Nic dziwnego, że konkurs ten wymieniany jest w gronie najbardziej prestiżowych i atrakcyjnych w branży i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród projektantów mających ochotę powtórzyć sukces poprzednich zwycięzców – Alexandra Wanga, Proenzy Schouler, Thoma Browne czy Rodarte.

Jeśli poniższe nazwiska w większości jeszcze wam nic nie mówią, to zapewne tylko kwestia czasu – jury, w skład którego wchodzą m.in. Anna Wintour, Diane von Furstenberg  czy Joseph Altuzzara i Nicole Phelps, który dołączyli w tym roku, raczej się nie myli, a pod uwagę bierze nie tylko talent i oryginalność, ale przede wszystkim potencjał, zarówno w wymiarze twórczym, jak i biznesowym. Oto następne pokolenie amerykańskich projektantów, którzy już niedługo mogą sporo namieszać w światowej branży mody:

Ahlem Manai-Platt za markę Ahlem
Becca McCharen-Tran za markę Chromat
Christopher Bevans za markę Dyne
Jordan Askill
Matthew Harris za markę Mateo
Eli Azran za markę RtA
Sandy Liang
Telfar Clemens za markę Telfar
Patric DiCaprio, Bryn Taubensee, David Moses i Claire Sully za markę Vacquera
Victor Glemaud

My już zapoznajemy się z ich projektami i wam radzimy to samo!

ZobaczSchowaj komentarze

Tajemniczy kod, którym posługuje się Anna Wintour, właśnie wyszedł na jaw

Redaktorka naczelna amerykańskiego „Vogue’a” jest postacią tak samo wyjątkową, jak tajemniczą. Nie dziwi więc, że każdy najdrobniejszy szczegół jej pracy wiąże się z wielkim zainteresowaniem świata – nie tylko tego skupionego na modzie.

Anna Wintour przez lata obrosła w legendę zimnej i bezwzględnej szefowej, która nie szanuje swoich pracowników i skupia się tylko na kreowaniu świata mody oraz kolejnych numerach kierowanego przez siebie magazynu. Z pewnością wizerunek ten utrwalił film „Diabeł ubiera się u Prady” – skądinąd świetny – lecz czy miał dużo wspólnego z prawdą?

Powstanie serial o Annie Wintour!

Z okazji 125-lecia „Vogue’a” ilustrator Jean Jullien wypuścił we współpracy z magazynem kolekcję cyfrowych naklejek. Jedna z nich zawiera pisane wielkimi literami słowo „AWOK”, które oznacza nie więcej niż „przebudzenie”. Zainteresowani dziennikarze zaczęli drążyć jego źródło i okazało się, że to jeden z kodów, którymi posługuje się Wintour w komunikacji ze swoimi pracownikami.

Anna Wintour tańcząca do piosenki Katy Perry nowym hitem Internetu! [WIDEO]

Osobisty kod Anny Wintour zawiera się w czterech hasłach i wygląda następująco:

No” – nie, zdecydowanie nie
Keep trying” – próbuj dalej
Boring” – nuda!
AWOK” – „przebudzenie”, czyli swoista pochwała, którą możemy interpretować jako powiew świeżości i uznania ze strony wszechwładnej Anny

Chyba nie jest tak tragicznie, prawda? Wszyscy dobrze wiemy, w jaki sposób pracodawcy potrafią zwracać się do swoich pracowników…

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: prezenty dla millenialsów

NETFLIX

SUBSKRYBCJA NETFLIKSA
30-50 ZŁ

ASOS

OKULARY
OK. 60 ZŁ

VANS

BUTY
OK. 200 ZŁ

AMAZON

GRA
OK. 100 ZŁ

FRESH'N'REBEL

POWERBANK
79 ZŁ

JUICY COUTURE

DRES
OK. 500 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.