Balenciaga ponad podziałami: podczas pokazu na jesień/zimę 2018 na jednym wybiegu zobaczymy modeli i modelki!

Dom mody Balenciaga właśnie ogłosił, że podczas swojego kolejnego pokazu na Paris Fashion Week na jednym wybiegu zaprezentuje jednocześnie kolekcję odzieży męskiej i damskiej. Zapowiedział również wprowadzenie w styczniu premierowej kolekcji męskiej. Będzie się działo!

Demna Gvasalia – Gruzin wykształcony w Royal Academy of Fine Arts w Antwerpii, od kiedy został dyrektorem artystycznym domu mody Balenciaga (zastępując Alexandra Wanga) zupełnie odświeżył wizerunek marki. Nie tylko damskich ubrań i dodatków. W zeszłym roku, w czerwcu, zaczął projektować także ubrania dla mężczyzn. Zamiast tatusiowatych krojów w stylu turysty, pokazał zupełnie nową estetykę. I od momentu pokazania się pierwszej męskiej kolekcji, męskie pokazy Balenciagi stały się jednymi z najbardziej wyczekiwanych podczas Fashion Weeku.

Pokaz na wiosnę/lato 2018, który odbył się w Lasku Bulońskim, był przełomowy dla wizerunku marki. Po pierwsze przez samo miejsce (znany jako miejsce schadzek homoseksualistów), a po drugie dlatego, że na wybiegu modele i modelki pokazali się razem ze swoimi pociechami ubranymi w bluzy z kapturami i t-shirty z napisami „marzenia”, „Europa” i „siła marzeń”. 

Po zaprojektowaniu trzech męskich kolekcji dom mody ogłosił, że będzie teraz prezentował kolekcje męskie i damskie -nie osobno jak dotychczas, tylko wspólnie, na jednym wybiegu. Premierowy wspólny pokaz odbędzie się podczas paryskiego tygodnia mody w marcu.

Nie możemy się doczekać efektów i zadajemy sobie pytanie czy w takim razie ubrania Balenciagi będą od teraz także stawały się uniseksowe? Na odpowiedź będziemy musieli jeszcze trochę zaczekać.

ZobaczSchowaj komentarze

Gra świateł w nowej kolekcji Chiaroscuro polskiej marki Lous

Każda pora dnia i jej określone światło wpływa na to jak postrzegamy barwy. To właśnie gra światła, kolorów i cieni stała się inspiracją wiosenno-letniej kolekcji LOUS – Chiaroscuro. Sesja zdjęciowa kolekcji odbyła się w malowniczej miejscowości Peschiera del Garda, położonej nad największym i najczystszym jeziorem we Włoszech w otoczeniu ośnieżonych górskich szczytów.  

Gra świateł w nowej kolekcji Chiaroscuro polskiej marki Lous

Jeśli kolor czarny ma aż 6 odcieni to ile odcieni koloru jest na świecie? Nieskończenie wiele. Każde oko rejestruje kolory inaczej, każdy człowiek widzi kolory inaczej, zdarza się, że i nazywa je inaczej. W kolekcji „Chiaroscuro” nie ma określonych kolorów, są tylko ich odcienie. Prawdopodobnie dobór ich nazw może być dyskusyjny, bo opracowany został subiektywnie w oparciu o tabele kolorów Pantone w południe. A przecież każda pora dnia i jej określone światło wpływa na to jak postrzegamy kolory – to co w świetle poranka postrzegamy jako niebieskawe, przy zachodzie słońca bywa zielone. 

Ta gra światła, kolorów i cieni stała się inspiracją przy tworzeniu kolekcji – tym razem to kolor inspirował konkretny projekt – to jak określony odcień i miękkość tkaniny pracuje w świetle.W kolekcji znajdują się: czernie, nieoczywiste rozbielone turkusy i róże, a także mix wszystkich kolorów w princie i dżins. Chiaroscuro to słowo, które w języku angielskim i włoskim znaczy to samo – światłocienie – i tym razem to Włochy wybrałyśmy na miejsce naszej sesji zdjęciowej, a konkretnie malowniczą miejscowość Peschiera del Garda położoną nad największym i najczystszym jeziorem we Włoszech w otoczeniu ośnieżonych górskich szczytów.

W wiosenno-letniej kolekcji LOUS proponuje przede wszystkim sukienki, które są już znakiem rozpoznawczym marki. W kolekcji znajdziemy zarówno te ze zmysłowymi ramiączkami odsłaniającymi plecy lub dekolt, jak i bardziej zabudowane., bo przecież latem nie zawsze jest ciepło? Po raz pierwszy w LOUS znalazły się dżinsy – z wysokim stanem podkreślające talię, a dopasowana długością do spodni szeroka bluzka z dekoltem na plecach, idealnie dopełnia stylizację. W kolekcji znajdują się również dwa fasony płaszczy – oversize’owy o geometrycznej konstrukcji oraz przeciwdeszczowy z kapturem.

Kolekcja dostępna w butiku marki przy ul. Nowogrodzkiej 44/14 w Warszawie oraz na lous.pl.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności