Anja Rubik współtwórczynią ekologicznej linii szminek La Bouche Rouge

Pamiętacie perfumy, które nasza supermodelka zaprojektowała w 2014 roku? Teraz przyszedł czas na pomadkę i to nie byle jaką. Modelka została nie tylko pierwszą twarzą luksusowych, ekologicznych pomadek La Bouche Rouge, ale także pomagała współtworzyć dwa odcienie. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.

Każdego roku wyrzuca się około 1 miliard szminek. Zastanawialiście się kiedyś, gdzie lądują te niechciane albo zużyte? W oceanie. Nowo powstała marka produkująca luksusowe szminki La Bouche Rouge, która już jest dostępna online oraz w Colette udowadnia, że wcale nie musi tak być.  

Dlaczego akurat te szminki są tak wyjątkowe? Dlatego, że to pierwsza ekologiczna linia, którą można powtórnie uzupełnić, czyli kupić im nowy wkład. Ich opakowania więc zachowujemy, a nie wyrzucamy. Poza tym, zamiast z tworzywa sztucznego (czyli głównie plastiku) wykonane są z naturalnej skóry. Stworzono ją po to by ograniczyć ilość opakowań i by zachęcić ludzi do kupowania mniejszej ilości produktów (w tym przypadku szminek). Tak tłumaczył to w rozmowie z „Vogue’iem” założyciel marki Nicolas Gerlier.

Jest także polski akcent! Anja Rubik ogłosiła bowiem wczoraj na swoim Instagramie, że nawiązała współpracę z firmą La Bouche Rouge. Modelka nie ukrywa, że ma nadzieję, że świadomość i odpowiedzialność to przyszłość luksusu. Chodzi także o innowacje, znalezienie nowych sposobów wytwarzania pięknych produktów, które nie szkodzą środowisku i pomagają w tworzeniu zmian. Modelka została pierwszą twarzą nowej marki, ale także współtworzyła dwa odcienie. Pierwszy z nich to głęboko czerwona, zainspirowaa sukienką Anthony’ego Vaccarello, którą miała na sobie na gali Met w 2013, a druga w kolorze karmelowym.

Anja dodaje jeszcze, że „Czerwony to kolor kobiecości, namiętności, ekspresji – to kolor życia. Czerwony pobudza wyobraźnię. Czerwień oznacza mówienie tego w co się wierzysz!
Nam ogromnie podoba się ten pomysł. Choć nie każdy będzie chciał wydać na szminkę 127 dolarów za opakowania i wkład za 64 dolary, ale wierzymy, że dzięki takim inicjatywom zaczniemy się zastanawiać i stawiać sobie pytanie kupując kolejną szminkę czy inny kosmetyk, czy naprawdę są nam one niezbędne.
ZobaczSchowaj komentarze

Moda w służbie środowisku w kolejnej odsłonie Mango Comitted

Po ogromnym sukcesie debiutanckiej linii Comitted, która swoją premierę miała w sezonie wiosna-lato, Mango kontynuuje wprowadzanie do sprzedaży kapsułowych i zorientowanych ekologicznie kolekcji. Najnowsza odsłona dziś wchodzi do sprzedaży, a my nie mamy wątpliwości, że wyprzeda się równie szybko jak jej poprzedniczka.

Moda w służbie środowisku w kolejnej odsłonie Mango Comitted

Mango Comitted, która należy do prowadzonego przez firmę programu „Take Action”, w sezonie jesień-zima 2017 pojawia się w sklepach po raz drugi. Podobnie, jak jej poprzedniczka, bazuje przede wszystkim na materiałach ze zrównoważonych źródeł prezentując tym samym wizję mody atrakcyjnej designersko, ale jednocześnie przyjaznej środowisku naturalnemu. Kolekcja, która swoją premierę miała 12 października we flagowym salonie Mango przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie, jest już także dostępna online. Radzimy się jednak pospieszyć, bo oversize’owe i utrzymane w ziemistej kolorystyce propozycje wyprzedają się jak świeże bułeczki.

W skład limitowanej linii, którą na Islandii sfotografował światowej sławy fotograf Josh Olins, weszły przede wszystkim ciepłe i inspirowane męską szafą camelowe płaszcze, mięsiste swetry w kolorze ecru i rudej pomarańczy, sukienki z grubego lnu czy sztruksowe garnitury. Ogromne wrażenie robią też przykuwające uwagę i nadające całości sporej dozy oryginalności detale: nierówno wykończone, asymetryczne brzegi sukienek, postarzane, miedziane nity czy wiązania przy szyi w oliwkowo zielonych kurtkach z grubej bawełny. Twarzą damskiej odsłony kolekcji została supermodelka Liya Kebede, a stylizacją kampanii zajęła się świeżo upieczona szefowa działu mody „Vogue Paris”, Aleksandra Woroniecka.

Nasze portfele was pewnie za to znienawidzą, ale my radzimy jedno: ruszajcie na zakupy czym prędzej!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.