Adriana Lima już więcej nie pojawi się na wybiegu Victoria’s Secret?

Kilka tygodni temu, wiadomość o odejściu Alessandry Ambrosio z rodziny Victoria’s Secret obeszła cały świat. Jednak, jak podają zagraniczne media, wkrótce na modelingową „emeryturę” może przejść jej koleżanka po fachu, a zarazem jedna z największych gwiazd Victoria’s Secret, Adriana Lima. Dlaczego? Wyjaśniamy!

W przeciwieństwie do Ambrosio, która planuje rozwijać się w aktorstwie, Lima wcale nie zrezygnowała ze współpracy z Victoria’s Secret na rzecz innej ścieżki kariery. Wręcz przeciwnie. Brazylijka wszystko wyjaśniła w długim poście na Instagramie, który umieściła w miniony weekend. Adriana wyznała, że coś się w niej zmieniło po rozmowie z przyjaciółką, która wyznała, że jest nieszczęśliwa z powodu swojego wyglądu.  Modelka napisała, że zaczęła się potem zastanawiać nad presją, która jest narzucana zarówno na modelki, aby wyglądały w konkretny sposób, jak i na wszystkie kobiety próbujące dorównać dziewczynom na okładkach.

Adriana wyznała, że jest zmęczona wymaganiami, z którymi kobiety muszą się na co dzień zmagać, w szczególności nierealnymi stereotypami jak powinny wyglądać. „Nie możemy żyć w świecie, który operuje tak powierzchownymi wartościami. To nie jest fair w stosunku do kobiet, dlatego chcę to zmienić dla mojej babci, mamy i wszystkich przed nimi” – napisała. Jak? Adriana powiedziała, że więcej nie zdejmie ubrań z byle powodu. A z listy osób, które obserwuje na Instagramie zniknął dyrektor kreatywny Victoria’s Secret Ed Razek, jak i większość modelek. Nie wiemy, czy Adriana naprawdę zniknie z wybiegu, ale bijemy brawa za to, że dołączyła do coraz liczniejszego grona kobiet, które mówią „stop” nierealnym oczekiwaniom i presji, które są na nie narzucane.

ZobaczSchowaj komentarze

Czy aplkacja Vero zastapi Instagrama?

Czy ktokolwiek pamięta jeszcze życie bez social mediów? Pamiętacie pierwsze portale na których kontaktowaliśmy się z osobami znajomymi jak i całkowicie nieznajomymi? Grono, Myspace, Nasza Klasa? Aktualnie trudno jest znaleźć kogoś kto nie ma Facebooka, Instagrama czy Twittera. Czy za jakiś czas zapomnimy o tych portalach i będzie nam trudno znaleźć kogoś bez Vero?

Na Facebooku nie widzisz postów swoich znajomych, za to posty z klikalnymi tytułami pojawiają się cały czas? Reklamy na Instagramie stanowią większość widzianych postów? Użytkowników tego drugiego niezwykle irytuje brak chronologiczności czasu – nie widzisz postów sprzed pół godziny, ale widzisz dopiero post sprzed 3 dni? Twoje posty może nie sięgają miliona odbiorców, jednak widzisz spadające zasięgi swoich zdjęć? O ‘śmierci’ Snapchata też w ostatnim czasie dużo można było przeczytać. W związku z tymi komplikacjami użytkownicy sieci postanowili zapoznać się z nową aplikacją jaką jest Vero.

Vero ma stanowić sieć twoich znajomych oraz influencerów, artystów, których chcesz obserwować, w sposób wolny od reklam. Aplikacja powstawała przez 3 lata i ma być konkurencją dla najpopularniejszych portali. Można na niej udostępniać zdjęcia, rozmawiać i rekomendować ulubione filmy czy muzykę. Póki co idzie jej nieźle, jest najchętniej pobieraną aplikacją na smartfony w AppStore. Vero jest darmowa, ale czy na długo? Jak wiemy portale społecznościowe muszą się z czegoś utrzymywać, tym czymś jest – reklama. Skoro Vero ma być od nich wolne, będzie musiało znaleźć inne rozwiązanie jak miesięczny abonament dla użytkowników. Co z wyglądem nowej platformy? Może się wydawać dość nieatrakcyjny a obsługa nie intuicyjna, ale to wszystko kwestia przyzwyczajenia. Jest to jednak dopiero wersja testowa, dlatego warto go jeszcze nie skreślać i dać szansę. Jednak zastanawia nas jeszcze jedno. Social media są też miejscem w których zostawiamy swoje wspomnienia.

Na Facebooku wyskoczyła Ci piosenka, którą udostępniłeś 5 lat temu i prawie o niej zapomniałeś? Dawne zdjecie ze znajomym? Instagram to nasz wizualny pamiętnik, na twitterze szybko możemy zareagować na absurdy dnia codziennego, lub ważne dla nas kwestie. Czy będziemy tak chętni, żeby tworzyć nowe sieci na kolejnej platformie? Vero dopiero się rozkręca i jakie będzie jego miejsce w świecie social mediów dowiemy się w przyszłości.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności