Adidas ogłasza rok 2017 rokiem kobiet!

Marka Adidas zamierza aktywizować wszystkie kobiety i zachęcać do uprawiania sportów. W tym celu stworzył w samym sercu Warszawy stację sportową Adidas Runners, która łączy w sobie salę treningową oraz miejsce spotkań wszytskich chcących popracować nad lepszą formą. Korzystając z okazji zaprezentował nowy model butów treningowych UltraBOOST X oraz jego ambasadorki.

Adidas ogłasza rok 2017 rokiem kobiet!

Adidas zamierza zachęcac wsztskie kobiety do aktywności fizycznej i treningów. W tym celu w Warszawie powstało miejsce nazwane Adidas Runners, czyli 450 m2 które ma być miejscem spotkań wszytskich fanów sportu. Przy ulicy Solec 38, w Warszawie, znajduje się wielka sala treningowa, z której mogą korzystać wszytscy zainteresowani. Wystarczy tylko wejść na strone www.adidas.pl/adidasrunners/pl_PL, dokonać rejestracji oraz korzytać z tej przestrzeni w centrum miasta. Znajdziecie tam też rozkład zajęć grupowych, prowadzonych przez doświadczonych trenerów.

Wydarzenie to zostało połaczone z premierą najnowszego buta treningowego, UltraBOOST X, który został oparty na nowoczesnej i sprężystej piance BOOST™, wspierającej stopy oraz stawy w czasie biegu oraz podskoków. Dynamikę ruchów wspiera ta niezwykła podeszwa oraz rewolucyjna technologia adidas, która zapewnia miękką i sprężystą amortyzację. Doskonale sprawdza się w zróżnicowanych warunkach pogodowych, jest niebywale trwała, ale zachowuje swoje właściwości nawet po przebiegnięciu 1500 km.

Ambasadorką projektu została oczywiście, współpracujaca na stałe z Adidasem, Ewa Chodakowska, a dołączyła do niej blogerka, Jessica Mercedes. Dziewczyny zaprezentowały nowe obuwie zachęcając fotoreporterów do wykonywania licznych zdjęć oraz przekonując, że dzięki najnowszej technologii możemy wkroczyć w inny wymiar biegania. Mileliśmy okazję zobaczyc także multimedialne show, podczas którego trenerki współpacujące z Adidas zaprezentowały na wybiegu najnowszą kolekcję marki na sezon wiosna-lato 2017. Najbardziej spodobały nam się komplety składajace się krótkich topów z długim rękawem oraz leginsów w takim samym karminowym kolorze.

My już zapisujemy się na treningi Adidasa i zaczynamy aktywną wiosnę na Powiślu.

 

Przeczytaj także:

Jak zmotywować miliony – wywiad z Ewą Chodakowską

Zakupy dla fanek stylu Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej

ZobaczSchowaj komentarze

TYLKO U NAS: Polka śpiewa w nowej reklamie adidasa i Stelli McCartney. Jak do tego doszło?

Anna Patrini, postać kultowa dla polskiego elektronicznego undergroundu, śpiewa w nowej reklamie kolekcji Stelli McCartney dla adidasa. Tylko nam artystka zdradza jak doszło do współpracy.

Nowa kampania kolekcji #StellaBy dla Adidasa to uosobienie kobiecej energii, świeżości i niezależności. Świetnym uzupełnieniem tańczących modelek w klipie jest unikatowy głos polskiej artystki, Anny Patrini, której remiks utworu „YSMF” zdobi całe wideo.

Pod tytułem „YSMF” chowa się powtarzający się w piosence zwrot „You Suck My Face”. To piosenka autorstwa duety Skinny Patrini, który w 2012 roku rozwiązał się, a którego Anna była wokalistką. „YSMF” został zremiksowany przez włoskiego didżeja i producenta muzycznego Adriano Canziana, a jego remiks zyskał duże uznanie w środowisku muzycznym.

Wtedy też został zauważony przez japoński duet taneczny Aya Sato & Bambi. Ta pierwsza jest dziś jedną z czołowych tancerek świata mody, tańczy w nowej reklamie Adidasa, a wcześniej mogliśmy ją podziwiać chociażby w teledysku Madonny „Bitch, I’m Madonna” czy w jej ostatniej trasie koncertowej Rebel Heart Tour.

fot. Gosia Patrini / Vintage Selecta

„YSMF” to utwór tak samo wyjątkowy, co dający duże pole do interpretowania jego treści. W rozmowie z Fashion Post potwierdza to sama Patrini. – Utwór powstał wiele lat temu, tekst stworzyłam razem z Michałem (Michał Skinny Skórka, druga połowa duetu Skinny Patrini – przyp. aut.) . Tekst jest na tyle abstrakcyjny, aby każdy mógł zinterpretować go na swój sposób. Ten dotyczy słów kierowanych do kochanka, podszyty jest skrytym erotyzmem – mówi nam artystka.

Współpraca z adidasem wynikła dzięki wspomnianej Ayi Sato, która zaraziła markę utworem „YSMF”. To świetnie zgrało się z wielkim powrotem Patrini do muzyki elektronicznej. Artystka miesiąc temu wydała album „IRIS”, którym udowadnia, że nie powiedziała jeszcze ostatniego muzycznego słowa.

Gratulujemy, trzymamy kciuki i prosimy o więcej!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.