5 rzeczy, których nie wiedzieliście o marce CARPISA

CARPISA to kolejna włoska marka, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. W jej ofercie znajdziecie walizki, torebki i akcesoria cechujące się wysoką jakością wykonania, której towarzyszą przystępne ceny. Skąd wywodzi się brand, jak daleko sięga jego historia i która z hollywoodzkich aktorek od kilku lat pełni funkcję jego ambasadorki? Zobaczcie już teraz.

1. Historia CARPISY sięga 2001 roku, marka więc już od 16 lat zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości torebek, walizek i akcesoriów. Działa głównie na zasadzie franczyzy, posiadając ponad 600 sklepów w samych Włoszech oraz za granicą i zatrudniając ponad 500 osób.

2. Od samego początku powstania marki, jej logo stanowi mały żółw, a osią wizualnej identyfikacji jest kolor zielony. Dlaczego akurat one? Otóż podobnie jak w naszej kulturze słoń, tak u Włochów symbolem szczęścia jest żółw. Zielony, jako kolor nadziei i stabilności stanowi uosobienie wartości, z jakimi marka utożsamia się najbardziej.

3. Siedziba marki znajduje się we włoskiej miejscowości Nola, w „CasaCarpisa”. Na stałe zatrudnionych jest tam 150 osób, do których dyspozycji jest między innymi siłownia, przestrzeń relaksacyjna i zaawansowane technologicznie sale konferencyjne. Wszystkie one mają realizować założenie marki, jakim jest stwarzanie pracownikom zdrowego i przede wszystkim przyjaznego środowiska, w którym będą mogli swobodnie wcielać w życie swoje pomysły i inspirować się nawzajem.

4. Funkcję ambasadorki marki od kilku lat pełni hollywoodzka aktorka Penelope Cruz, która wraz z młodszą siostrą Moniką nie tylko występuje w kampaniach, ale także tworzy sezonowe, kapsułowe kolekcje będące wypadkową hiszpańskiego temperamentu i włoskiego doświadczenia w produkowaniu wysokiej jakości skórzanych wyrobów.

 

 

5. CARPISA to nie tylko odpowiadające gustom różnych kobiet torebki, ale także zaangażowanie w ważne społeczne akcje oraz kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. W sezonie jesień-zima 2017, wizerunkowej kampanii marki towarzyszy projekt „Moje ciało, moje prawa”, który wspiera globalną akcję Amnesty International.

CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

 

Partnerem publikacji jest marka CARPISA.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Mariona Warda w płaszczu H&M i czerwonych botkach

Mariona Warda to bez wątpienia jedna z najlepiej zorientowanych w trendach postaci polskie blogosfery i Instagrama, więc jeśli kiedykolwiek zastanawiacie się, co kupić w danym sezonie (lub miesiącu, bo dlaczego by nie), koniecznie zajrzyjcie na jej profil. Blogerka dobrze wie, że nic tak nie będzie tej jesieni w trendzie jak krata i czerwień – szczególnie na butach.

Płaszcz w drobną kratkę w ciepłych tonacjach, klasyczne dżinsy, czerwone botki i okulary w stylu lat 90. – oto przepis na szybką i najmodniejszą stylizację tego sezonu. Wie o tym Mariona Warda, jedna z naszych ulubionych dziewczyn na Instagramie, która już nie raz przekonała nas do zakupu. Czy tak będzie też tym razem? Z pewnością! Płaszcz z H&M już jest na naszej liście.


Zakupy

TOPSHOP

BUTY
ok. 350 zł

TOPSHOP

BUTY
ok. 300 zł

H&M

PŁASZCZ
399 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

ZARA

PŁASZCZ
349 zł

MANGO

OKULARY
69,90 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.