5 rzeczy, których nie wiedzieliście o marce CARPISA

CARPISA to kolejna włoska marka, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. W jej ofercie znajdziecie walizki, torebki i akcesoria cechujące się wysoką jakością wykonania, której towarzyszą przystępne ceny. Skąd wywodzi się brand, jak daleko sięga jego historia i która z hollywoodzkich aktorek od kilku lat pełni funkcję jego ambasadorki? Zobaczcie już teraz.

1. Historia CARPISY sięga 2001 roku, marka więc już od 16 lat zajmuje się produkcją i dystrybucją wysokiej jakości torebek, walizek i akcesoriów. Działa głównie na zasadzie franczyzy, posiadając ponad 600 sklepów w samych Włoszech oraz za granicą i zatrudniając ponad 500 osób.

2. Od samego początku powstania marki, jej logo stanowi mały żółw, a osią wizualnej identyfikacji jest kolor zielony. Dlaczego akurat one? Otóż podobnie jak w naszej kulturze słoń, tak u Włochów symbolem szczęścia jest żółw. Zielony, jako kolor nadziei i stabilności stanowi uosobienie wartości, z jakimi marka utożsamia się najbardziej.

3. Siedziba marki znajduje się we włoskiej miejscowości Nola, w „CasaCarpisa”. Na stałe zatrudnionych jest tam 150 osób, do których dyspozycji jest między innymi siłownia, przestrzeń relaksacyjna i zaawansowane technologicznie sale konferencyjne. Wszystkie one mają realizować założenie marki, jakim jest stwarzanie pracownikom zdrowego i przede wszystkim przyjaznego środowiska, w którym będą mogli swobodnie wcielać w życie swoje pomysły i inspirować się nawzajem.

4. Funkcję ambasadorki marki od kilku lat pełni hollywoodzka aktorka Penelope Cruz, która wraz z młodszą siostrą Moniką nie tylko występuje w kampaniach, ale także tworzy sezonowe, kapsułowe kolekcje będące wypadkową hiszpańskiego temperamentu i włoskiego doświadczenia w produkowaniu wysokiej jakości skórzanych wyrobów.

 

 

5. CARPISA to nie tylko odpowiadające gustom różnych kobiet torebki, ale także zaangażowanie w ważne społeczne akcje oraz kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. W sezonie jesień-zima 2017, wizerunkowej kampanii marki towarzyszy projekt „Moje ciało, moje prawa”, który wspiera globalną akcję Amnesty International.

CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

 

Partnerem publikacji jest marka CARPISA.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Julia Banaś nową twarzą Solar

Julia Banaś– jedna z najbardziej obiecujących polskich modelek, mimo tak młodego wieku ma na swoim koncie sesje i pokazy, których spokojnie mogą pozazdrościć jej starsze koleżanki po fachu. 20-latka, która może się pochwalić pracą dla domów mody takich jak Gucci, Miu Miu i Moschino czy okładką portugalskiego „Vogue’a” została właśnie ogłoszona twarzą najnowszej kampanii polskiej marki Solar na jesień-zimę 2017.

Marka Solar znana jest z tego, że chętnie angażuje do swoich kampanii polskie, młode modelki odnoszące międzynarodowe sukcesy. We wcześniejszych spotach reklamowych marki mogliśmy podziwiać między innymi Alę Sekułę czy Olę Rudnicką.

Julia Banaś niezaprzeczalnie jest perełką polskiego modelingu. Dzięki swojej charakterystycznej urodzie i niesamowitej charyzmie pnie się po szczeblach kariery w błyskawicznym tempie. Tym bardziej cieszy fakt, że modelka znalazła czas, by pracować z polską ekipą nad sesją Solara.

Jeśli chodzi o samą kampanię, na razie można wywnioskować jedno– na pewno będzie niezwykle intrygująca. Odcienie pomarańczu, granatu i czerwieni oraz niebanalne połączenia różnorodnych wzorów w zestawieniu z ognisto rudymi włosami Julii tworzą mieszankę wybuchową. Co więcej, całość jesienno-zimowej kolekcji marki Solar podkreśla wyjątkowe wnętrze– Teatr Szekspirowski w Gdańsku, gdzie miała miejsca sesja.

Cała kampania sfotografowana została przez Bartka Wieczorka, a modelkę stylizowała Agnieszka Ścibior. Rozświetlony makijaż w ciepłych barwach wykonała Marianna Yurkiewicz, a nad ułożeniem miękkich fali Julii czuwał Michał Bielecki.

Czekamy na pełną odsłonę sesji!

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.