Zaskakujący pokaz Gucci w czasie Mediolańskiego Tygodnia Mody!

Kultowe już powiedzenie – jest to Gucci wydaje się wam wyświechtane? Jeśli tak nie dziwi nas to, jednak włoska marka fantastycznie odnajduje się w realiach XXI wieku. Ciekawy Instagram, angażujące kampanie reklamowe, fantastyczne stroje? Marka prezentuje to wszystko za co kochamy współczesną modę. W związku z tym nie inaczej niż – zjawiskowo – musiało być w czasie pokazu Gucci na sezon jesień-zima 2018 podczas Tygodnia Mody w Mediolanie.

Zaskakujący pokaz Gucci w czasie Mediolańskiego Tygodnia Mody!

Ujmując wszystko w jednym zdaniu – działo się! Ale czy możemy spodziewać się czegokolwiek innego, skoro wiemy, jak rozległą kreatywność prezentuje projektant Gucci – Alessandro Michele?   Sam anturaż wydarzenia już robił wrażenie, wybieg znajdował się w sali przedstawiającej salę szpitala a dokładniej salę operacyjną. Niebieskie ściany, szpitalne lampy, łóżko operacyjne, wszystko to stworzyło sterylny charakter miejsca.
Jednak zaraz po rozpoczęciu się pokazu zaczęło dziać się jeszcze bardziej szokująco pierwsza modelka pojawiła się na wybiegu z odlewem własnej głowy. Później niektórzy chodzili z jednym dodatkowym okiem, niczym oko proroka. Inni z małymi smokami, kto nie chciałby posiadać jednego takiego w domu? Jak mówił sam projektant, Kolekcja o nazwie “Cyborg” – nawiązuje do eseju Donny Haraway “A Cyborg Manifesto”, a jak mówił sam projektant kolekcja ma zaprezentować wizję świata przyszłości, w której według Alessandro wszyscy będziemy post-ludźmi oraz chciał zająć się problemem samoidentyfikacji powołując się na prace m. in. Michela Foucault.


A co oprócz zaskakujących stylizacji równie ważne były same stroje, które podkreślają ciągłą inspirację projektanta estetyką średniowiecza, renesansu, ale i baroku jak również różnorodnością kultur. Męskie oraz damskie sylwetki przeplatały się w prezentując futuryzm oraz przeszłość. Na wybiegu królował eklektyzm, zarówno w formie, stylu jak i wybranych kolorach i printach. Czyli wszystko co czym Gucci uwielbia nas zaskakiwać!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Gucci jako miejskie murale w Nowym Jorku i Mediolanie

Alessandro Michele nie lubi próżnować, a przede wszystkim kocha zaskakiwać. Najnowszym pomysłem są murale malowane na ścianach budynków w Nowym Jorku oraz Mediolanie, które są reklamą najnowszej kampanii Gucci na sezon wiosna-lato 2018.

O kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018 już pisaliśmy, jednak teraz kampania dosłownie staje się częścią miejskiego krajobrazu. Obrazy wykonane przez hiszpańskiego artystę Ignasia Monreal zostały umieszczone nie tylko na bilbordach, ale i na budynkach. Obrazy swoją estetyką nawiązują do neoklasycyzmu oraz przełomu późnego gotyku z elementami renesansowej estetyki, malarstwa niderlandzkiego jednak mają również surrealistyczny charakter. Kampania nawiązuje do obrazów chociażby Hieronima Bosha czy Jana van Eycka.

Więcej zdjęć niezwykłych ścian znajdziecie na Instagramie pod #gucciartwall.  Ściany będzie można oglądać przez dwa najbliższe miesiące! 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności