MODA

Zwykła codzienność w kampanii „Let’s go shopping” polskiej marki Paso a Paso

25.09.2019 Kasia Mizera

Zwykła codzienność w kampanii „Let’s go shopping” polskiej marki Paso a Paso
Fot. Magdalena Kozicka

Bieg z dzieckiem do przedszkola, na spotkanie biznesowe, na trening albo na targ po warzywa do porannego smoothie – praca, obowiązki i przyjemności. Umiemy (ale nie musimy;)) to wszystko łączyć i do tego nadal wyglądać świetnie. I wcale nie dlatego, że wyglądamy jak z żurnala i śledzimy najnowsze trendy, ale dlatego, że coraz więcej z nas rozumie jak ważna jest wygoda. I chodzi mi o wygodę szerzej rozumianą. Poczucie wygody życia: że nasze wybory są naprawdę naszymi, że godzimy się na liczbę obowiązków, bo same je sobie narzuciłyśmy i że nasze życie, jest w pełni naszym dziełem. Czujemy się w nim jak "we własnych butach".

Wiele marek modowych nie kokietuje już tak świadomego konsumenta (zwyczajnie nie ma to sensu i nie przyniesie sukcesu) jakimi są współczesne kobiety, które wiedzą czego chcą – wyglądać dobrze i czuć się dobrze.  A do tego wspierać lokalny rynek i kupować świadomie. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi marka Paso a Paso, która dzięki swoim projektom odczarowuje zwykłą codzienność. Dowodem tego jest już kampania „LET’S GO SHOPPING”, która pokazuje kolekcję butów polskiej marki w dość nieoczywisty sposób. Zwyczajne czynności, jak zakupy na pobliskim targu, praca czy odbieranie dziecka ze szkoły, nie przeszkadzają nam w wyrażaniu siebie, swojej osobowości i stylu. Nasze buty są kompletnym dopełnieniem stylizacji i razem z nią wypełniają prozaiczne obowiązki. Dlatego muszą być wygodne i – co jeszcze ważniejsze – stylowe. I te wymagania spełnia Paso a Paso.

– Coraz lepiej poznajemy nasze klientki, ich wymagania i potrzeby. Dokładnie wiemy, czego od nas oczekują. Szukają butów, w których będą czuły się dobrze przez cały dzień, a jednocześnie będą one modnym akcentem ich stylizacji – mówi Marta Kapusta, właścicielka marki Paso a Paso.

Od lat założycielki marki, Marta i jej siostra Paulina, stawiają na jakość wykonania obuwia. Dlatego jest ono wygodne i dopracowane w najmniejszym szczególe. Każda para jest bowiem robiona ręcznie, przez zaufanych, lokalnych rzemieślników, z najwyższej jakości skór naturalnego pochodzenia. W sezonie jesień-zima dominują te licowe i zamszowe. W klasycznej czerni, eleganckim brązie, szlachetnej szarości czy stylowym beżu. W kolekcji Paso a Paso na AW 19/20 znajdziemy botki zdobione złotymi guzikami, w wersji z głębokimi wycięciami po bokach lub klasyczne, zamszowe na płaskiej podeszwie, a także kowbojki

Kolekcja butów Paso a Paso na jesień-zimę 19/20 jest dostępna na www.pasoapaso.pl oraz w showroomie przy ulicy Wilsona 30 w Częstochowie.

Zwykła codzienność w kampanii „Let’s go shopping” polskiej marki Paso a Paso