MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

09.10.2017 Michalina Murawska

Zwierzęca egzotyka w najnowszej kampanii Zahara Leather

Zahara Leather na polskim rynku wciąż uznawana jest za stosunkowo młodą markę – powstała w 2016 roku. W ciągu roku szybko zwróciła jednak na siebie uwagę polskich klientek, które doceniły kunszt wykonania projektów, najlepsze, włoskie materiały oraz elegancję z nutką ekstrawagancji, cechujące poszczególne kolekcje. Dzisiaj projekty Zahara Leather możemy kupić zarówno online, między innymi na stronie showroom.pl, ale i stacjonarnie w butiku Warsaw Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

A co pojawi się tej jesieni w ofercie marki? Jak zwykle nie zabraknie zwierzęcych motywów, które od kilku sezonów przyświecają kampaniom Zahara Leather. Na wiosnę pojawiły się one w formie papużki, będącej jedną z bohaterek kampanii, jednak tej jesieni projektanci poszli w bardziej tradycyjnym kierunku. Wzory w panterkę czy monochromatyczną zebrę stały się elementami torebek albo pokrywając je w całości albo w formie delikatnych akcentów. Pośród modeli znajdziemy aż sześć: shopper, lady, shoulder, bucket, pouch oraz clutch. Każdy z nich pojawi się w kilku wersjach kolorystycznych, co ułatwi nam dopasowanie torebki do naszego stylu życia. Kobiety, lubiące mieć dużo rzeczy ze sobą z pewnością zwrócą uwagę na model shopper, z kolei minimalistki będą optowały za stylem bucket, czyli woreczku, lub Baby Lady Bag o klasycznym, prostokątnym kształcie.

Premierze kolekcji towarzyszy też kampania, której autorką została Dorota Porębska. Przed jej obiektywem stanęła Małgorzata Mikołajczyk z agencji Rebel Models, a nieco przydymiony makeup w odcieniach brązu wykonała Anna Użyńska. Lubimy!