Ostatnio pisaliśmy, że grupa H&M przygotowuje się do otwarcia na polskim rynku dwóch ultrapopularnych na świecie marek – Weekday oraz Monki. Ten drugi spotyka się z wyjątkową ekscytacją, ponieważ oferta marki nie może się równać z niczym co znajduje się w tym momencie w Polsce. Czym charakteryzuje się Monki? Łączy charakterystyczny dla szwedzkiej sieciówki skandynawski styl z azjatycką modą. Jej ubrania nawiązują mocno do tego co akurat jest modne, jednak z pewnym mrugnięciem oka wpasowują się do oczekiwań swojej klienteli, która lubi przesadę. Charakterystyczne są kampanie Monki, które bardzo głośno mówią o równych prawach, akceptacji siebie, kobiecej solidarności oraz o ruchu #bodypositive. Ceny w sklepach Monki są porównywalne do cen sieciówek typu Bershka czy Zara.
Monki – otwarcie dwóch sklepów w Polsce
O otwarciu sklepów Monki w dwóch polskich miastach poinformowano w maju tego roku:
"Polska to dla nas nowy, wspaniały rynek. – mówi Jennie Dahli Hansson, dyrektor zarządzająca Monki. – Ten kraj jest pełen kreatywnych młodych ludzi. Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy, jak będą wyrażać swój #monkistyle. Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym polskim fankom pełną ofertę Monki".
Monki – kiedy otwarcie sklepów w Polsce?
Zarząd H&M poinformował początkowo, że otwarcie nastąpi jeszcze tego lata. Wiemy już, że oficjalna data otwarcia polskich sklepów Monki to: 29 sierpnia 2019 – w krakowskim centrum handlowym Bonarka. Drugi natomiast, w Galerii Katowickiej otworzy się dzień później, 30 sierpnia.
W dwóch nowych sklepach typu concept store klientki będą mogły wybierać spośród modnych, indywidualnych kolekcji Monki łączących skandynawski luz z azjatycką modą uliczną. Otaczać je będą lśniące formy, przebłyski słońca, migoczące odbicia oraz karuzela kul dyskotekowych. W tym niezwykłym miejscu wszystkie szczegóły będą inspirowane Monkiwersum – to dzięki nim Monki może opowiadać swoje wyjątkowe historie.
Marka Monki jest już znana z uroczystego otwierania nowych sklepów, dlatego i tym razem przygotowała wiele atrakcji dla klientów z Katowic i Krakowa. Zgodnie z tradycją Monki w dniu otwarcia Polki będą mogły skorzystać ze zniżek otrzymywanych w zamian za uśmiech i potańczyć do muzyki granej na żywo przez DJ-a. Aby powitać fanki marki z Warszawy, w połowie sierpnia Monki zorganizuje specjalne wydarzenie w stolicy.