MODA

Zendaya w różowej kampanii Valentino

09.08.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Zendaya w różowej kampanii Valentino

Tradycyjny harmonogram mody mógł zostać całkowicie zmieniony w ciągu ostatnich dwóch lat, ale jeśli jest jedna rzecz, której możemy być pewni to jesienno zimowe kampanie reklamowe. Każdego lata, jak w zegarku, luksusowe domy zaczynają odsłaniać swoje reklamy, w których występują top modelki i gwiazdy Hollywood. 

W tym roku na początku zadebiutowała męska kampania Prady z udziałem Jeffa Goldbluma, Damsona Idrisa i Ramiego Malka , sfotografowana przez Davida Simsa i zestawiona z portretami martwej natury przedstawiającymi rzeczy osobiste aktorów. Sims zastosował podobny kierunek twórczy do kampanii odzieży damskiej Prady z Hunter Schafer i Kendall Jenner w rolach głównych. Reklamy niektórych marek nie tylko powitały nadchodzący sezon, ale także zapowiedziały pewne rzeczy. Louis Vuitton nazwał Cate Blanchett swoją najnowszą ambasadorką marki, podczas gdy COS zaprosił Natashę Lyonne do zapowiedzi nadchodzącego debiutu na New York Fashion Week. 

Jako pierwsza osoba, która wystąpiła w pozornie wszechobecnym odcieniu Valentino, znanym jako Pink PP, Zendaya, miała zaszczyt zagrać w swojej pierwszej kampanii. Aktorka miała na sobie zestaw oversize’owej marynarki nałożonej na przezroczystą koszulkę, eleganckich, dopasowanych spodni, pikowanej torby na ramię ze srebrnymi ćwiekami i dramatycznie zdobionych kolczyków w stylu frędzli, które idealnie łączyły się z długą grzywą bogatych, korkociągowych loków. Lewis Hamilton dołączył do niej, aby zaprezentować niektóre z jej wersji odzieży męskiej.