Anne Hathaway, nowo mianowana ambasadorka marki BVLGARI, połączyła siły z Zendayą, aby wziąć udział w nowej kampanii reklamowej.
W video zatytułowanym „Unexpected Wonders” i wyreżyserowanym przez Paolo Sorrentino występują Anne Hathaway i Zendaya, które mają na sobie biżuterię z klasycznej linii Serpenti. Aktorki zwiedzają Rzym. Kampania opowiada historię Hathaway, do której dołącza Zenadya: „Nie ma zakończeń”. Obie pojawiają się w eleganckim fioletowym kombinezonie i eleganckiej czarnej sukience, gdy klip przedstawia elementy z kolekcji BVLGARI, takie jak B.Zero1 i BB.
Kampania jest następstwem viralowego modowego momentu Anne Hathaway na czerwonym dywanie festiwalu filmowego w Cannes, na którym aktorka miała na sobie projekty BVLGARI. Oprócz filmu, kampania „Unexpected Wonders” dodatkowo ujawni wizualizacje z udziałem większej liczby muz BVLGARI, takich jak Lisa z BLACKPINK i Priyanka Chopra.