URODA

Zalando otwiera strefę beauty

15.04.2019 Kasia Mizera

Zalando otwiera strefę beauty
Fot. materiały prasowe

Zalando, wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa otwiera nową strefę – Beauty. Od dziś na platformie, która do tej pory kojarzyła się głównie z ubraniami i akcesoriami, znajdziesz ulubione marki kosmetyczne jak Clinique, Dr. Botanicals, Estée Lauder, Golden Beards, Hej Organic, L’Oréal Paris, M.A.C., Max Factor, czy Pixi zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

W sieci można już zobaczyć kampanię „Wyraź swoje piękno”, która promuje najnowszą kategorię produktów beauty. Spot reklamowy to efekt pracy nad sesją zdjęciową w Londynie uchwycony przez „ukryte kamery”. Występują w nim zarówno profesjonalni modele oraz osoby, które na co dzień nie są związane zawodowo z modelingiem. Członkowie obsady odzwierciedlają różne twarze piękna. Występujące w kampanii osoby zostały zaproszone na zwyczajną sesję zdjęciową, gdzie poproszono je o samodzielne przygotowanie ulubionego makijażu, poprawienie fryzury i zarostu. Nie zdawały sobie sprawy, że już w tym momencie były częścią spotu reklamowego. Uczestnicy mieli okazję wypróbowania kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów oraz do makijażu dostępnych w Zalando marek. 

Zakulisowe video zobaczysz tu: https://youtu.be/9vYVfUBLS9M

Film zachęca do eksponowania swojego stylu i osobowości niezależnie od wieku, płci i zasad. Przekonuje, że wyrażanie swojego piękna nie powinno być podyktowane oczekiwaniami innych. Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns w Zalando, podkreśla: „W trakcie rozmów z naszymi Klientami zdaliśmy sobie sprawę, że piękno jest dla nich czymś bardzo indywidualnym i osobistym. W kampanii “Wyraź swoje piękno” chcemy pokazać, że prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, kiedy przestajemy dbać o opinię innych i koncentrujemy się na sobie.”

Szeroki asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych dostępnych w Zalando obejmuje ponad 10 000 produktów od ponad 250 marek, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Są to m.in. innowacyjne produkty do pielęgnacji skóry i włosów, nowościi klasyki do makijażu czy najnowsze kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn. W najbliższym czasie oferta powiększona zostanie o marki takie jak NYX, Oribe, Glamglow i Bumble and Bumble. W sprzedaży dostępna jest też polska marka GLOV, która słynie z wysokiej jakości akcesoriów kosmetycznych do demakijażu – gratulujemy!