Zalando łączy siły ze sportowym gigantem – adidasem, i przedstawia ekskluzywną, digitalową kampanię „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”, która składa hołd nowej edycji skórzanych ikon, sneakersów Supercourt. Obie marki namawiają, by odłożyć na bok telefon i skoncentrować się na tym, co wokół nas. Do współpracy zaproszono gwiazdy, artystów i tancerzy voguingu.
Kampania „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”
Inspirowana miejskim stylem kampania Supercourtów, zachęca ich użytkowników do przeniesienia się ze świata online do świata offline. Namawia do odłożenia na bok telefonów i skupienia się na tym, co otacza ich w realnym życiu. Białe, skórzane sneakersy mogą uchwycić i zapisać mnóstwo osobistych historii, ważnych momentów i wspomnień, o których przypominają plamy, zadrapania, ślady i przetarcia butów. Koncept kampanii zwraca uwagę na te doświadczenia i zachęca wszystkich fanów marki adidas, aby ponownie nawiązali kontakt z realnym światem, z którym połączą ich sneakersy, a nie jedynie Internet.
Kampania to nie tylko materiały wideo i zdjęcia, ale także dedykowany jej manifest: WE GOTTA DETOX TO RETOX SWITCH OFF, TO SWITCH ON, PHONES DOWN, HANDS FREE, WE’RE FREE TO BE WILD, WE WALK THAT WALK, WE DO MORE STUFF
Goście kampanii adidas i Zalando
Aby urzeczywistnić swoją komunikację, adidas i Zalando zaprosili do współpracy Sevdalizę, nagradzaną na arenie międzynarodowej piosenkarkę. Jej wyjątkowe spojrzenie na świat i przekonanie o tym, że najważniejsze w życiu są namacalne doświadczenia doskonale wpisują się w motto kampani. Za pomocą swojej muzyki Sevdaliza stworzyła własną rzeczywistość, w której najbardziej liczą się emocje. Artystka przekonuje, że dodają jej one siły i inspiracji każdego dnia.
„Sevdaliza jest artystką, która potrafi tę historię opowiedzieć w idealny sposób. Przezwyciężyła liczne trudności i poradziła sobie z wieloma kontrowersjami, uwolniła swój potencjał i przekuła swoje doświadczenia w sukces.”.
Kontynuacją kampanii, a także sposobem na wyrażenie jej różnorodności oraz bogactwa, będą dwa następne, wydane w lipcu materiały video „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”. Powstały one przy współpracy z grupą tańca vogue, na której czele stoją Giselle, Riley, Kobe z House of Revlon i Frederik z House of Xtravaganza. Filmy poruszają temat kontrastu między światem wirtualnym i realnym oraz przekonują, że bycie offline może pomóc w procesie twórczym i w odnalezieniu wielu wartości.
Do współpracy dołączył też artystyczny kolektyw SOULKISSESARTS z Berlina.