MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Zachwycające torebki i krajobrazy w kampanii Slava Varsovia
05.06.2017 Redakcja Fashion Magazine
Założona w 2012 roku przez Anię Szydłowską marka co sezon stawia na minimalistyczne projekty, które są jednocześnie surowe, jak i subtelne i funkcjonalne. Torby jej autorstwa skradły serce takich gwiazd, jak Anja Rubik, czy Magdalena Cielecka.
W letniej ofercie SLAVA proponuje geometryczne produkty w spokojnych barwach, m.in. klasycznym czarnym, pastelowym różu oraz szarym zamszu. Poza tym, marka proponuje swoją wersję wakacyjnego must-have’u – kosz ręcznie wykonany przez rzemieślników z Peru.
Oprócz toreb, ważną rolę odegrała sceneria sesji, na którą tym razem wybrano krajobrazy Ameryki Południowej. Pustynne i nadmorskie tereny były piękną oprawą dla produktów, a majestatyczna przestrzeń idealnie współgrała z minimalistyczną filozofią SLAVA.
Zdjęcia do kampanii wystylizowanej przez Marcele Stańczyk wykonała Martyna Galla, a w rolę modelki wcieliła się jej siostra Karolina.
Nie wiemy co podoba nam się bardziej: krajobrazy, czy torebki!