Zac Efron to nowy nabytek niemieckiej marki. Aktor rozpocznie wieloaspektową kampanię, skupioną na przekazie cyfrowym i nastawioną na zachęcanie młodego pokolenia do realizowania swoich celów w zgodzie z własnymi pasjami. Widać, że kultowy zapach ma być teraz skierowany do młodego mężczyzny.
„Zac reprezentuje niepowtarzalny styl, intryguje jako klasyczna gwiazda filmowa, jest mężczyzną emanującym pewnością siebie, z nonszalanckim miejskim sznytem. Jego charyzma i dowcip czynią go idealnym rzecznikiem największego, jak dotąd, przedsięwzięcia HUGO Man” – możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie marki.
Kampania z Efronem ma zachęcić pokolenie młodych ludzi, urodzonych na przełomie wieków, do wykorzystywania każdej okazji, aby zdobyć najwspanialszą nagrodę – życie zgodne z ich własnymi, a nie cudzymi, nadziejami i marzeniami. Cała kampania komunikuje się za pomocą hashtagu #YourTimeIsNow i jedno jest pewne: to jest czas Zaca, z którego ten wyciska wszystko co tylko się da. Patrząc na niego nie możemy się jednak gniewać.