MODA

You and yours – wiosenna kolekcja i kampania marki Kappahl

23.03.2025 Zbigniew Kokot

You and yours – wiosenna kolekcja i kampania marki Kappahl

Kappahl, jedna z czołowych europejskich grup modowych, prezentuje swoją wiosenną kolekcję, która odzwierciedla tradycję marki – nieprzemijający styl, wysoką jakość i zrównoważony rozwój. Kolekcji towarzyszy kampania podkreślająca znaczenie relacji i będąca częścią nowej strategii komunikacyjnej marki – You and yours. Jej celem jest umocnienie pozycji Kappahl i podkreślenie wyjątkowej oferty obejmującej szeroką gamę ubrań dla każdego – kobiet, mężczyzn i dzieci.

Kampania „You and yours.” wzmacnia tożsamość marki Kappahl poprzez kreatywną komunikację. Została zrealizowana z wykorzystaniem połączenia technik cyfrowych i analogowych, co nadaje jej autentyczny charakter.

– Kappahl przechodzi obecnie niezwykle ekscytującą transformację, a dzięki naszej wiosennej kampanii chcemy w inspirujący i kreatywny sposób zaprezentować naszą bogatą ofertę modową. Pragniemy wprowadzić atmosferę wiosny i radości, stawiając nasze produkty w centrum komunikacji. To wysokiej jakości ubrania o doskonałym kroju, stworzone na każdą okazję nadchodzącego sezonu, zaprojektowane tak, by służyły przez lata – by można było je pokochać na nowo – raz za razem – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Nieprzemijający styl i jakość na lata

Kampania prezentuje stylizacje na nadchodzący sezon – od wyrafinowanego stylu boho, przez wyraziste sukienki i dopasowane sylwetki, po klasyczne elementy garderoby, luźne fasony oraz uniwersalny jeans. Paleta kolorystyczna obejmuje subtelne, neutralne odcienie z akcentami różu, klasyczną czerń oraz nowoczesne odcienie denimu. Wszystkie materiały zostały starannie wyselekcjonowane, by zapewnić świeży, a zarazem wszechstronny charakter kolekcji.

– Jesteśmy dumni, że możemy oferować modę, która nie traci na aktualności – zarówno pod względem stylu, jak i jakości. Nasza nowa wiosenna kolekcja i kampania to celebracja nieprzemijającego stylu – klasyczne sylwetki, naturalne odcienie i wysokiej jakości materiały, które pozostaną aktualne nie tylko dziś, ale i przez wiele lat – dodaje Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Kolekcja będzie dostępna online oraz w sklepach stacjonarnych od 25 marca 2025 roku, a kampania potrwa do 12 maja 2025 roku.