Trzy wyjątkowe kolekcje marki YES

Biżuterię YES tworzą kobiety – Kasia Bukowska i Magda Dąbrowska, dla kobiet, które noszą w sobie całe spektrum emocji – siłę i kruchość, skromność i potrzebę błyszczenia. Dla kobiet, które mają własne zdanie i wiedzą czego chcą! Właśnie z myślą o nich powstały trzy najnowsze kolekcje: Spike, Art Deco i Cubes.

 

Kto lepiej zna potrzeby kobiet jeśli chodzi o wybór idealnej biżuterii, jeśli nie druga kobieta. Dlatego wyjątkową biżuterię Yes projektują kobiety, dlatego jest tak wyjątkowa. Inspiracji szukają zarówno w  sytuacja polityczna, ekologia, architektura jak i w samych kobietach, które noszą ich biżuterię. Projektantki wierzą, że zadaniem biżuterii jest budzić zachwyt. Chcą, żeby była tym czymś, co dodaje pewności siebie i pomaga, odkryć to coś, co łączy nas wszystkie – energię, wolność, chęć życia, bliskość.

 

Dlatego najnowsze kolekcje to nie tylko odbicie trendów, ale też głos na temat niezależności, godzenia przeciwieństw. Cenna nić porozumienia między kobietami, których doświadczenie wyraża gra kontrastów kolekcji Art Deco, odważna forma kolekcji Spike albo wibrująca energia Cubes. 

Lata 20-te to moment wielkich zmian. Dawne reguły stają się bardziej elastyczne. Pojawia się miejsce na bycie sobą, nowa energia, przestrzeń dla tych, którzy nie boją się działać. W kolekcji Art Deco, inspirowanej minimalizmem i geometrią nie brakuje miejsca na łagodność i emocje. Jej forma podkreśla piękno kobiecej siły i niezależności, odwołując się do lat 20-tych – czasów wyzwolonych muz, pierwszych sportsmenek i emancypantek.- Wtedy kobiety zrzucając gorsety dokonały niesamowitego przeskoku – mówi Magda Dąbrowska, projektantka kolekcji.

Kolekcja Spike, Kasi Bukowskiej to sprzeciw wobec ograniczaniu wolności do bycia sobą. – Ta kolekcja to manifest, który dla każdej z nas może być o czymś innym.  I każda może w niej znaleźć coś dla siebie: mały przedmiot, który będzie dodawać sił i przypominać o tym co dla nas cenne – mówi projektantka.

Pełna radości i optymizmu, kolekcja Cubes powstała z inspiracji różnorodnością. Opalizujące cytryny, rodolity i granaty w kolorach tęczy w połączeniu z delikatną złotą oprawą to także opowieść o nas samych i wolności, jaką daje nam swobodne wyrażanie siebie. Wystarczy jedno spojrzenie na wisiorek czy kamień w pierścionku, żeby zauważyć ten specyficzny błysk w oku. W jednej chwili porozumienia, błyskotliwy kod zostanie rozszyfrowany. To my – kobiety, które uwielbiają mówić życiu tak. To opowieść o Świecie Kobiet YES!

Kolekcja już niebawem pojawi się w sprzedaży w Salonach YES oraz na YES.pl.

ZobaczSchowaj komentarze

Adwoa Aboah zaprojektowała biżuterię dedykowaną wszystkim kobietom jej życia

Modelka, aktywistka i muza wielu artystów Adwoa Aboah debiutuje w roli projektantki biżuterii. Wraz z Johnem Hardym stworzyła kolekcję inspirując się kobietami, które mocno wpłynęły na jej życie.

Po udziale w kampanii dla marki Johna Hardy’ego ubiegłej jesieni, Adwoa startuje z własną kolekcją biżuterii. Powstały 34 unikatowe egzemplarze z etycznie pozyskanymi kamieniami – modelka kładła na to ogromny nacisk.

Przy tworzeniu kolekcji AAxJH, wyobrażała sobie wszystkie kobiety jej życia – mamę, przyjaciółki, siostry. Bo to właśnie dla nich stworzyła te jubilerskie dzieła. Adwoa Aboah jest maksymalistką jeśli chodzi o złoto i kamienie szlachetne: „To jest moje podejście do noszenia biżuterii: kiedy mam do czynienia z dobrym produktem, „less is more” nie wchodzi w grę”, powiedziała w jednym z wywiadów.

John Hardy wyłapał w mgnieniu oka jej niepowtarzalny styl, podczas tworzenia inauguracyjnej kampanii marki Made for Legends w 2017 roku, obok Julianne Moore. „Adwoa od początku do końca była naturalna” – mówi Bonneville Barden, dyrektorka kreatywna marki. „Filozofia Johna Hardy’ego polega na ekspresji oraz wykorzystywaniu biżuterii jako narzędzia podkreślającego osobowość i właśnie w ten sposób Adwoa w swoim życiu wykorzystuje biżuterię.”

Kolekcja to przede wszystkim złoto i kamienie. Cechą charakterystyczną projektów jest warstwowość i multiplikacja poszczególnych elementów w modelach. Ceny zaczynają się od 300 dolarów, sięgając aż 24000 dolarów!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności